Stephenie Meyer - Houkutus

Pikku-Susu

Onko tästä tullut jatko-osiakin...? oisi kiva tietää. :) aivan mahtava kirja!

15

3987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miriel

Siihen on tullut jatko-osia, mutta niitä ei ole vielä suomennettu. Mahdollisesti seuraaava osa on jo käännettävänä, mutta varmaa tietoa asiasta ainakaan ei minulla ole.

• Sini.

Onhan kirjaan jo jatko-osakin ehtinyt ilmestyä, suomennosta saa varmaankin kyllä odotella vielä vuoden tai pari. Itse luin jatko-osankin jo englanniksi, ja olihan sekin tottakai loistava :D

• Pikku-Susu

vuooden tai pari! *pyörtyy* ei voi olla totta. en jaksa odottaa enen! tietääkö joku sitten, että eikö Twilight (Houkutus)- kirjasta ole tulossa elokuvakin? :) katselin vain Stephenie Meyerin sivuilta. suomalaiset sais kyllä vähän nopeempua olla noiden suomentamisten kanssa, murr.

• Nuuskija

Houkutus on aivan ihana! Samaa mieltä olen. selvitin siitä jatko-osasta tietoja. Se on siis ilmetynyt jo englanniksi nimellä New Moon ja se ilmestyy näillä näkymin suomeksi 2007 syksyllä. Eli pitää vielä odottaa. Sitten on tulossa vielä kaksi osaa sen jälkeen, mut niitä odotellaan vielä pitkään.

• SäNä

joo on tulossa jatko-osia, toinen osa new moon suomennetaan syyskuuksi 2007 ja siitä n. vuosi niin ilmestyy kolmas osa eclipse suomeksi. ja sitten stephenie meyer on kirjoittanut kirjan midnight sun joka on sama kuin houkutus mutta edwardin näkökulmasta. en tiiä koska se suomennetaan. ja on kyllä tulossa leffa houkutuksesta mutta en tiiä koska.

• yester-day
        SäNä kirjoitti:

joo on tulossa jatko-osia, toinen osa new moon suomennetaan syyskuuksi 2007 ja siitä n. vuosi niin ilmestyy kolmas osa eclipse suomeksi. ja sitten stephenie meyer on kirjoittanut kirjan midnight sun joka on sama kuin houkutus mutta edwardin näkökulmasta. en tiiä koska se suomennetaan. ja on kyllä tulossa leffa houkutuksesta mutta en tiiä koska.

Houkutus oli ihana..Hyvä että jatko-osia on tulossa, ja varmasti myös hyvä se Edwardin näkökökulmasta. Hauska idea. :>

• penatimo
        SäNä kirjoitti:

hei!

onko se new moon jo ilmestynny kirjakauppoihin?? koska minä oottelen jo innolla sitä..:D

• ekko-so
        penatimo kirjoitti:

hei!

onko se new moon jo ilmestynny kirjakauppoihin?? koska minä oottelen jo innolla sitä..:D

ei kait kaikkiin, mutta ainakin akateemisesta sitä saa jo nyt. joskin kai vaan nettitilauksen kautta :3 kannattaa kysellä sieltä. ^^
        joku 26 euroa se oli, mutta ahh, sen arvoista varmasti.

• fgjghkl
        ekko-so kirjoitti:

ei kait kaikkiin, mutta ainakin akateemisesta sitä saa jo nyt. joskin kai vaan nettitilauksen kautta :3 kannattaa kysellä sieltä. ^^
        joku 26 euroa se oli, mutta ahh, sen arvoista varmasti.

huomenna tulee uusi kuu kirjakauppoihin.

• bangalavaga

kyllä on tullut jatko osa. sen nimi on uusikuu ja sekin on erittäin hyvä : )

• ammun|

hei kyllä kirjaa houkutus on jatko osa :) kirjan nimi on uusi kuu mutta ite en paremmin tykänny siitä ku se jäi niin ärsyttävästi keseken että jos haluat paljon pähkäilyä ja tuskaa lue toki jatko osa mutta jos et niin älä lue :D

• minnavaa

tietääkö kukaan että missä osoitteessa voi lukea stephenie meyerin kirjoja??

• essilee

3. osa ilmestyi muutama päivä sitten, suomeksi!
      ELOKUVA TULEE SUOMEEN 9.1.2009

• Ei oo kaikki Gullenit Forks...

Onko joku suomentanut Midnigth´s Sunia joka on Meyerin sivuilla? Huono englanti, suomennoksesta apua :s

• :)))

tietääkö kukaan onko näiden viiden kirjan jälkeen tulossa enempää? innolla odotellen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2982
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1689
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1622
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe