Huoneistohotelli Shems

utelias

tuohon edellä mainittuun hotelliin majoitumme joulukuussa onko muilla agadirissa käyneillä antaa tietoa hotellista, itse ymmärsin sen aika vaatimattomaksi paikaksi matka oppaan mukaan eikä sillä niin väliä ole.. mutta jos joku osaa jotain kertoa niin olen kiitollinen!!

6

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hotellin sijainti on aivan kaupungin keskustassa.Itse en ole siellä asunut, mutta olen käynyt syömässä ja kahvilla Shemsin ravintolassa. Tältä osin ei moitteen sijaa. (Wc tilat olivat myöskin hyvin siistit).Toivottavasti joku Shemsissä asunut jakaa enemmän tietoa. Hyvää matkaa. t Kalevi

• VIPER täällä

Mitenkähän vanhaa tietoa Kalevilla on? Koska juuri palattiin Shemssistä ja ei siellä mitään kahvilaa/ravintolaa ollut.
        Itse hotellista, että eihän se mikään luxushotelli(tai siis huoneistohotelli) ollut, mutta alkuihmetyksen jälkeen ajoi täysin asiansa, eli oli sänky missä nukkua, saatiin lastensänky, oli keittomahdollisuus(ottakaa kotoa 102 koon suodatinpusseja ja juhlamokkaa, niin saa edes kunnon kahvia), siivous pelasi(paitsi se paksu matto lattialla koko ajan älyttömän paskanen, kun eivät käytä imuria kuin ehkä joskus..) ja siivoojat/palvelijat mukavia.
        Niin ja Tärkeänä.. Ottakaa kotoa tiskiharja mukaan, koska ainakaan me ei löydetty sellaista koko Agadiristä(joo tsekattiin marjane). Siivoojat kyllä tiskaa kerran päivässä, mutta lasten kanssa ei se riitä.

• VIPER täällä kirjoitti:

Mitenkähän vanhaa tietoa Kalevilla on? Koska juuri palattiin Shemssistä ja ei siellä mitään kahvilaa/ravintolaa ollut.
        Itse hotellista, että eihän se mikään luxushotelli(tai siis huoneistohotelli) ollut, mutta alkuihmetyksen jälkeen ajoi täysin asiansa, eli oli sänky missä nukkua, saatiin lastensänky, oli keittomahdollisuus(ottakaa kotoa 102 koon suodatinpusseja ja juhlamokkaa, niin saa edes kunnon kahvia), siivous pelasi(paitsi se paksu matto lattialla koko ajan älyttömän paskanen, kun eivät käytä imuria kuin ehkä joskus..) ja siivoojat/palvelijat mukavia.
        Niin ja Tärkeänä.. Ottakaa kotoa tiskiharja mukaan, koska ainakaan me ei löydetty sellaista koko Agadiristä(joo tsekattiin marjane). Siivoojat kyllä tiskaa kerran päivässä, mutta lasten kanssa ei se riitä.

Pyydän kamalan paljon anteeksi. Jotenkin sotkin hotellit. Se mitä kerroin koskikin Soraya- nimistä huoneistohotellia.Tuosta Shems-paikasta en tiedä muuta kuin sijainnin. Anteeksi vielä kerran.

• Sinne menossa
        VIPER täällä kirjoitti:

...Shemsissä sit kahvinkeitin? En suotta omaa pikkukeitintä ota mukaan jos on?

• kysymys samaan ketjuun

Onko huoneissa jääkaappia?Huoneiden muu varustetaso.Mitä tarkoittaa "kulunut perhehotelli"??

• Hotelleissa ei yleisesti ole huoneessa jääkaappia. Muutamia poikkeuksia kyllä on. Huoneistohotelleihin se kuuluu. Tässä hotellissa on tavanomainen varustus eli huoneessa on tietysti sängyt, pieni pöytä, tuoli,puhelin ja televisio.WC tiloissa lavuaari ja suihku.Syd Bahiassa ei ole parvekkeita vaan ainoastaan ns ranskalainen parveke.Elikkä ikkunassa on ulospäin pieni syvennys.Syd Bahian ravintolossa on ainakin joinakin iltoina ollut elävää musiikkia. Uima-allas on ulkona ja sen ympärillä on aurinkotuolit. Tuo sanonta kulunut perhehotelli tarkoittaa sitä, että huoneissa ja muualla on kuluneisuutta. Pientä restaurointia kaivataan siellä täällä.Syd Bahiassa on huoneita jo myöskin ehostettu.Kävin katsomassa yhtä uutta huonetta ja se oli ihan ok.Perhehotelli sanonta tarkoittanee sitä että hotelli sopii myös lapsiperheille tai sitten sitä että hotelli on yksityisessä omistuksessa. Lienee samantekevää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3847
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2596
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      2015
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1751
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      31
      1556
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      125
      1521
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1331
    8. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      500
      1290
    9. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      84
      1289
    10. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14