mää en, musta belle on aina kirsten stroms eikä martha madison!
haluisitteko te että belle vaihtuu?
11
518
Vastaukset
- patsy
Itse en yhtään pidä Kirstenin tyylistä näytellä Belleä. Mä kannatan mieluummin Marthaa, vaikken pidäkään Bellestä.
- En tiedä,
koska Belle siis vaihtuu ja missä sarjan vaiheessa?
- igli
No en haluaisi, vaikka vihaan Belle hahmoa, mun mielestä sen pitäisi silti olla Kirsten Stroms
eikä mikään anoreetikko ällöttävä/ruma
Martha Madison!
Mutta mitä me sille enään voitais ku vaihto on jo tehty ja me ei asuta amerikassa.
Harmi silti :(- *herm_ione*
kristen storms!! Sopii hyvin, vaikken bellen hahmosta ole koskaa pitäny erityisemmin!!! :)
- päivien viemää
se martha madison on kauheen vanhan näkönen
- Jan Spear
Musta olis just hyvä et se lähtis koko ajan ´´ ehkä se on Shawn´´ ehkä Shawn on lähettänyt sen´´ siin niin tyhmä kuin olla ja voi.....!!! toivottavast vaihtuis
- :mari:
KIRSTEN!!!!!!!!!!! ei kukaan madison :(( kirsten on paras !!!!!!!!!!
- sonkku
määkään en belle on aina sama belle eikä martha madison!
- loikka
mäkään en haluu et belle vaihtuu ja shawn vaihtuu en ehkä pysty kattoo sarjaa enää...
- Nimetön
just parhaat näytteliät!mutta ai et sitte enää pysty kattoo vai nyt?
- mimimimimimi
en todellakaan haluu et belle vaihtuu!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803