Batista voitti WHC-mestaruuden! Tätä onkin saatu odottaa,ei sillä että King Booka!! olis huono mestari,mut kerrankin näin.
Vihdoin hyviä uutisia.
11
551
Vastaukset
- Raidmania
kauheita uutisia! Booker on 100x parempi ja viihdyttävämpi painija vaikkei olekaan steroidihirmu.
- trishie--
Booker oli tosi huono mestari
Kuka sitä Minun uskolliset alamaiseni paskaa jaksaisi kuunnella - The_Hitman
trishie-- kirjoitti:
Booker oli tosi huono mestari
Kuka sitä Minun uskolliset alamaiseni paskaa jaksaisi kuunnellapakko myöntää, että se King Booker gimmik alko käydä hermoille! Mut wCw aikanen Booker T kyl voittaa Batistan ihan sata nolla...alkaa Bookerilla ikä painaa :/
- SuppahChicken
The_Hitman kirjoitti:
pakko myöntää, että se King Booker gimmik alko käydä hermoille! Mut wCw aikanen Booker T kyl voittaa Batistan ihan sata nolla...alkaa Bookerilla ikä painaa :/
Alkaa se ikä Batistallakin jo painaa.
- SuppahChicken
Sinne meni se vähäinen kiinnostus SmackDownia kohtaan. Batista on niin tylsä ja painitaidoton paskakasa.
- The_Hitman
kiitos ihan vitusti kun laitoit tommosia "hyviä" uutisia ilman spoiler varoitusta!!!!!
- Badass
Saa olla kyllä tosi tyhmä, jos luokittelee tuon hyväksi uutiseksi. Tosin, kyllähän tuo jonkin verran varmaan SmackDownin katsojalukuja taas nostaa, mutta veikkaanpa, että samaa vanhaa Batistaa näemme 24/7.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
onhan se hyvä et vyö kiertää, tosin musta sekä Batista että King Booker on sieltä minne aurinko ei paista... Pistäsivät mestariksi esim Finlayn tai Mr.Kennedyn mieluummin...
- WorldLife
Hyvä näin että voitti Batista. Oltiinhan tätä odotettu jo jonkun aikaa. SmackDown!illa nyt oikea mestari.
- Striper
Chris Benoitille mestaruusmahdollisuus! Ja ollaan huhuamassa että Undertaker kohtaisi Batistan Wrestlemania 23:sessa World Heavyweight Championship
ottelussa.- WorldLife
Jos Batista sitten kohtaa Takerin niin Taker voitoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742922
- 642773
- 681812
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241647
- 201590
- 191508
- 481287
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91249