Älkää missään nimessä majoittuko Paraffin Oil shopiin, oli ihan kaamea mesta. Netissä olevat kuvat hämäävät, se oli ihan murju. Hintaan piti kuulua aamupala, joo oli kyllä kahvia, mikä piti itse keittää sekä jotain muroja. Samalla hinnalla (20£/henk/yö) melkein naapurissa oleva Glasshouse oli todella upee paikka ja hintaan sis. kunnon aamupala ja erittäin hyvä palvelu, suosittelen kaikille lämpimästi. Isäntä oli todella mukava.
*liverpoolista
infoa
2
663
Vastaukset
- kiribati
olen lähdössä parin viikon kuluttua minilomalle ja ajattelin just tsekkailla hotelleja.
- menijä
Mistä nettiosoitteesta löytää parhaiten Liverpoolin hotellit hintoineen????Pääseekö bussilla lentokentältä kaupungin keskustaan silloin illalla kun Ryanairin kone laskeutuu?Meitä olisi kaksi aikuista ja kaksi lasta lähdössä,kaikki vinkit olisi tervetulleita!!!! Kiitos jo etukäteen!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207