Rauhoittukaa nyt vähän

Ei Tepsin kannattajien tarvitse panikoida, sillä TPS ei ole menossa konkurssiin, kyseinen tila ei ole lähelläkään. Tepsi on yksi harvoja seuroja liigassa, jolla on varallisuutta, mikä sallii sen, että tappiota taloudellisesti tuleekin. Huolestunut pitää olla ja on selvää ettei mikään seura voi loputtomiin tappiolla pyöriä.

On hyvin mielenkiintoista, että TPS tekee tappiota, vaikka sillä on aika lailla enemmän yleisöä kuin Kärpillä, joka taas takoo ennätysvoittoja. Voidaan siis kysyä, että kuinka hyvällä tolalla on turkulaisten taloudellinen osaaminen. Kun urheilullisellakin puolella Tepsi on Kärppiä jäljellä, niin epäilyttää, että Turussa pelaajat tienaa varsin hyvin.

Itse en usko, että TPS pahemmin pelaajiaan myy. Ehkä yksi tai kaksi voi lähteä, mutta olen aika epäileväinen sen suhteen. Koska asiasta on kuitenkin uutisoitu, niin epäilisin Tepsin vain kartoittaneen markkinoita ilman todellista tarkoitusta myydä. Turussa tiedetään varmasti se, että pelaajien myyminen voi käydä kalliiksi pitkässä juoksussa. Jos kausikorttilaiset tuntevat tulleensa petetyiksi, niin seuraavalle kaudelle niiden myynti taatusti laskee, mikä tietää entistä huonompaa taloudellista tulosta. Tuskin Tepsi sitä oksaa alkaa poikki sahaamaan, jolla istuu.

Uskoisin Tepsin menevän tämän kauden näillä pelaajilla. Toki muutokset on mahdollisia ja ulkomaalaiset voi olla liipasimella. Tosin menestyäkin pitää, sillä siihen on Turussa totuttu.

4

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Turun kävelevä kiekko googl...

mäkin olen pohtinut... Jos 8 mestaruutta voitetaan 10 vuodessa, niin kai siitä nyt vähän säästöökin jää.. Naurettava väite...

• mima

Kerrankin järkevää juttua. Ei tepsi mihinkään konkurssiin ole menossa. Täällä ollaan eletty yli varojen ja toivottu, että tps brändi on niin vetävä, ettei sen eteen tarvitse tehdä yhtään mitään. Siperia opettaa. Nyt van hihat heilumaan ja tekemään oikeita ratkaisuja, jotta tepsin "koti ja kunnia" slogan voidaan ottaa vakavasti.

• Tosi on

Ei muuta kuin eteenpäin ,sanoi mummo lumessa.

• ölkölklkö

ölkölk

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5397
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      556
      1957
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      973
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      748
    Aihe