Barbie-poppareiden kaksintaistelu:
Britney - Christina
Lauluääni (Britneylle): 1-0
Laulutaito (B:lle): 2-0
Provosointi (B:lle) : 3-0
Kroppa (B:llä ylivoimainen): 5-0
Kasvot (B:n ylivoimaa): 7-0
Räväkkyys (B nostanut tasoaan): 8-0
Kiinnostavuus, (ei kahta sanaa): 9-0
Tyyli (B lyömätön): 11-1
Christina taitaa olla sellainen "köyhänmiehen"-Britney?
Britney vs. Christina
6
1124
Vastaukset
- Kalle
En juuri valita kummastakaan, mutta onhan se paivan selvaa kun kuuntelet noitten kappaleita, etta Christina on ainoa noista kahdesta, joka osaa oikeasti laulaa.
"Christina taitaa olla sellainen "köyhänmiehen"-Britney?"
Tamakin asia on mielestani juuri toisinpain. Britney on "white trailor trash" bimbo. Rupsahtanut jo paalle parikymppisena. Tulee mieleen toi Anna-Nicole Smith...- Kaikki käy
No jos tosiaan et ihan kuuro ole, niin ymmärrät varmaan että sekä lauluäänessä että -taidossa Christina on ihan omissa sfääreissään briituun verrattuna. Kukaan ei voi olla noin idiootti...
- Erizo
Uskon, että Britney-foorumilla kaivattaisiin tuota sinun yltiöpositiivista asennettasi näinä päivinä!
Itse viestisi sisältöä en edes kommentoi sen ilmeisen provokatiivisuuden sekä naurettavuuden takia.
En siis ala puolustelemaan Christinaa pitkäpiimäisin perusteluin, sillä itsestäänselvien asioiden selittely ei hyödytä ketään. - Erizo
Christina on tehnyt ostoksia Britneyn pojille "joulumielellä":
http://offtherack.people.com/2006/12/britney_and_chr.html - jutaa
Mä en ole ikinä, IKINÄ kuullu mitään näin naurettavaa. Christina Aguileralla on neljän oktaavin ääniala. Ja siis.. koko lista... voi jeesus.
- naurettavaa
Enpä nyt rupea perustelemaan noin naurettavaa väitettä, ilmiselvästi haet vain huomiota. Britneystä on tullut pelkkä vitsi.
Christina on valtavan lahjakas artisti ja Britney...hmm..on aivan eri sarjassa. Britney on/oli esiintyjä, Christina on laulaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214