ostanko nämä lapsille joululahjaksi.mitä mieltä. vai onko parempia vaihtoehtoja. onko musiikkia helppo tallentaa.ja kauanko voi kuunnella kun lataa patterit.tai miten se on käytännössä
512mt mp-3 sa100 philips
8
679
Vastaukset
- hp_guru
http://www.philips.fi pistä hakuun sa100.
- että silleen
hp_guru, kysyjä varmaankin kaipaa kokemuksia laitteen käytöstä, eikä puolueellista myyntitekstiä valmistajalta. Lisäksi haulla sa100 tulee "Tuloksia ei löytynyt", joten mieti ensi kerralla kaksi kertaa, ennen kuin yrität olla nokkela.
- hp_guru
että silleen kirjoitti:
hp_guru, kysyjä varmaankin kaipaa kokemuksia laitteen käytöstä, eikä puolueellista myyntitekstiä valmistajalta. Lisäksi haulla sa100 tulee "Tuloksia ei löytynyt", joten mieti ensi kerralla kaksi kertaa, ennen kuin yrität olla nokkela.
Pahoittelen!!
- Philips - maailman parhaat ...
Älä herran jumala osta Philipsiä!!! Creative tai joku muu.
- hp_guru
Mutta jos hajoaa, saat pelleillä Philipsin kanssa Takuuasioissa. Ladattava akku kestää muistaakseni Philipsin soittimissa n. 8 tuntia. MUISTA! Kaupasta saa parempiakin soittimia. Esim. Creative, jota joku tuossa jo ehdottikin. Voisin sanoa, että Philipsin tuotteet ovat hinnakseen hyvät ja niissä on kohtalaisesti toimintoja. Kestävyydessä Philips on aivan surkea. Esim. Philipsin telkkareita ja dvd- /vhs nauhureita monet jättää ostamatta, koska eivät ole kestäviä. Philips on myös mustalla listalla.
Toki Philipsillä on esim. moni TV on pärjännyt hyvin testeissä, ja moni TV on voittanut esim. Elsa-palkinnon.eli prisman viihde lehdestä ennemmin creative.en nimittäin jaksa jos ne laitteet ei toimi ja tallennus vaikeaa. ostan niitä kolme isommille lapsille
- hp_guru
aaa1 kirjoitti:
eli prisman viihde lehdestä ennemmin creative.en nimittäin jaksa jos ne laitteet ei toimi ja tallennus vaikeaa. ostan niitä kolme isommille lapsille
Sanoinkin, että JOS Philips menee rikki, niin sitten olet "kusessa". Etenkin jos se rikkoutuu takuuajan jälkeen. Nimittäin takuu-ajan jälkeen Philips ei suostu korjaamaan laitetta tai myyjäkin, vaikka niiden vastuu EI lopu takuu ajan jälkeenkään. Minulla on kyllä Talo täynnä Philipsejä, ja melkein kaikki ovat toimineet mahtavasti. Muutama Philipsin kuuloke meni rikki, onneksi sain takuuvaihtona toiset.
- menettelevä on
"kokemust". Vaikeinta ol tiedostojen siirto, ei mene niin helposti kuin creativella. Akku kesti itellä n.16h (lataa sen usb-väylällä). Kuulokkeet oli omastamielestä paremmat kuin creativella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481