Oletteko koskaan ajatellet miltä tuntuu katsoa täysin normaaleja ihmisiä joilta KAIKKI kontrolli on pettänyt??!!
Ikinä koskaan muuloin ette käyttäytyisi näin toisianne tai henkilökuntaa kohtaan mutta PIKKUJOULUT ovat jokin syy saada sikailla aivan täysillä.
Joku voisi joskus ottaa järjen käteen ja tunnustaa että pikkujoulut ovat paholaisen keksintö tavallisten ihmisten kiusaamiseksi.
Miten muuten voi selittää sen että esim. turhautunut sihteeri hakkaa toimitusjohtajan päätä seinään varsin mukavan-joskin kosktean-illallisen päätteeksi??
Kun lähdette viettämään iltaa - älkää ottako niitä työasioita mukaan vaan YRITTÄKÄÄ vain viettää mukavaa iltaa hyvän ruoan, juoman ja työkavereiden parissa!!!
Pliis!!!
Henkilökunnan näkökanta
piika2
1
801
Vastaukset
- ei se noin mene
meillä on aina tapeltu pikkujouluissa ja se kuuluu asiaan. Nytkin on vedonlyönti käynnissä, että kuka avautuu pomoille ensimmäiseksi. Myös toimiston tyttöihin ahtautumisesta ollaan panokset annettu ja taitaa siellä tytöilläkin pientä kisaamista olla, että kuka mitäkin vartta pääsee maistelemaan.
TJ saa kyllä olla rauhassa, koska on entinen nyrkkeilijä, ellei sitten joukolla käydä päälle...
Elämä on liian lyhyt kuiviin pikkujouluihin, joten kunnolla vaan sikailu päälle kaikilla sukupuoleen katsomatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018093- 1075667
- 2795023
- 494973
- 763747
- 562970
- 642687
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222518Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292452- 432411