,,,,,,,,,,,,,,,,,,
täytyykö suuseksissäkin kivekset mahtua suuhun
13
3502
Vastaukset
- Jep jep
.. mut kyll ne kivekset pitää saada laitettua kortsun sisään sit ku naidaan, kyllä jämpti on niin! Ja jos ne ei mahdu niin kyllä sit on viallinen...
- Gives
Onhan se kiva, jos löytyis niin suuri suu, että imaisis paksun kalun ja kassit :) Kiveksia voi imeskellä ihan sit erikseen. Ei taida molemmat mahtua yhtäaikaa... tai harvalle.
- ne mahtuu
yhtä aikaa suuhun.
Sulla on nimittäin niin pienet vehkeet. - väärinkäsitys
Suuseksissä kivekset kuuluu laittaa sieraimiin.
Ko. asettelu tuntuu mukavimmalta ns. 69-asennossa, jolloin palleja sisälleen kätkevä sinänsä kaunis ja joustava nahka joutuu vähemmälle venytykselle, kuin esim. suoraan edestäpäin tultaessa.- olen ainakin laittanut
aina pallit kainaloihin ysissä.
- katsonut parhaimmaksi
olen ainakin laittanut kirjoitti:
aina pallit kainaloihin ysissä.
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
- LOL!!
katsonut parhaimmaksi kirjoitti:
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!! - neppareilla...
LOL!! kirjoitti:
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!!...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny.. - ja meidän esileikeissä
neppareilla... kirjoitti:
...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny..pallit työnnetään perseeseen
- miehen tissit
ja meidän esileikeissä kirjoitti:
pallit työnnetään perseeseen
yhtä herkät
niitä hierotaan niin mies laukeaa kuten nainenkin kun hierotaan hänen tissejänsä
- Anonyymi
Kivrkset kuuluu tunkea pimppiin ja suuhun
- Anonyymi
Rouva ottaa kivekset suuhun, aika herkkä paikka minulle, tykkään kyllä
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kyllä. Mutta jos kurkku on vielä liian tiukka, nin vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803