...on mahdollista että feeniksin kilta kirjassa harry ja kaverit pääsivät sisään taikaministeriöön vaikka koko paikkahan ei ollut auki? ja miksei voldemort voinut hakea itse ennustusta kun sinne kuitenkin oli niin helppo päästä kenenkään huomaamatta?
mitenköhän??...
6
399
Vastaukset
- Hennukka-Liinukka
Voldemort ei voinut koskea ennustukseen, koska se oli tarkoitettu vain Harrylle.
- zericol
olihan se osoitettu molemmille se ennustus kun siinä lapussa luki pimeyden lordi ja harry potter
Voldemort voinut noin vaan marssia taikaministeriöön, jos hänen paluunsa kerran haluttiin kiistää.
- zericol
mutta se olis voinu mennä vaikka näkymättömänä sinne silloin kun siellä ei ole ketään. ja edelleenkin miten harry ja sen kaverit pääsi sinne kun sehän ei ollu kai enää auki??
- kaikki lukee
zericol kirjoitti:
mutta se olis voinu mennä vaikka näkymättömänä sinne silloin kun siellä ei ole ketään. ja edelleenkin miten harry ja sen kaverit pääsi sinne kun sehän ei ollu kai enää auki??
koska sehän oli ansa voldemortilta harrylle! koska sitä ennustusta ei voinut nostaa ylös kuin harry, (joku muu nostoja olisi seonnut) voldemort tarvitsi harryn siihen että hän saa tietää miten tappaa harryn. voldemort kuvitteli siriuksen vaaraan jolloin harry näki sen omassa unessaan, jonka jälkeen hän tietenki halusi syöksyä pelastamaan siriyksen ! voldemort ja ne oli tunkeutuneet taikaministeriöön, jolloin siel ei tietenkään voinut olla ketään! tajuatteko?
- ettäs
kaikki lukee kirjoitti:
koska sehän oli ansa voldemortilta harrylle! koska sitä ennustusta ei voinut nostaa ylös kuin harry, (joku muu nostoja olisi seonnut) voldemort tarvitsi harryn siihen että hän saa tietää miten tappaa harryn. voldemort kuvitteli siriuksen vaaraan jolloin harry näki sen omassa unessaan, jonka jälkeen hän tietenki halusi syöksyä pelastamaan siriyksen ! voldemort ja ne oli tunkeutuneet taikaministeriöön, jolloin siel ei tietenkään voinut olla ketään! tajuatteko?
taialla!
Mutta en ihan tarkalleen muista mitä siin kohas tapahtu.. Eli tää oli vaan tällänen veikkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363797- 122566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311536- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 821242