Ja nyt se jännittäminen sitten alako, aamulla vaimo lupas laittaa sinne mun omatekoseen joulukalenteriin ( joululaatikko )taas jotain herkkuja, tänä vuonna oon hommannu semmosen isomman laatikon jonne se saa laittaa jotain ylläreitä, esim. Makkaraa, suklaata, limukkaa, tupakkia jne. Eli 24 kertaa saan avata sen laatikon tässä kuussa ainako herään, pistin kellon soimaan jo kuudelta että vaimo varmasti herää ennen mua. Tästä jännittävästä kuukaudesta huolimatta koetan olla tänään perjantaina selvinpäin.
1.12-06 Perjantai
21
907
Vastaukset
Se sellainen laattikko, ku en nyt itte ehi ku pitää tapetoida, laittaa laminaatteja ja tehä jos jotain pinta remontii, se on tuo mun "isäntä" sellanen et ei anna vappaa-aikaa ennää juuri olleskaan.
Mitä oot muuten pukilta toivonnu? Minä ajattelin et josko tuo tois sukat ja sokolaatia myös. Nyt voi tuoda pehmeitäki paketteja, ennenkö kaikki piti olla kovia.
Viinaa en tännään aijo juoja, siitä tullee humala ja rapulaki, puhun kokemuksesta. Ollaan kilttinä.sehän onkin tänään perjantai.En kyllä minäkään kerkee juopottelemaan,
enkä lauantaiksi krapulaa meinaa hankkia.On sen verran paljon tekemistä,
että täytyy olla pirtsakassa kunnossa.:)t pörri
sitä mieltä,et vaimosi vois täyttää sen laatikon jo illalla sulle valmiiks,
et pääsisit avaamaan sen heti
00.01,ettei tarvitsi aamuun asti aina odotella:)
Eihän sulla raukalla tule nukkumisesta mitään.
Hyvää alkanutta joulukuuta!t pörri selvinpäin- Cettuz!
päivä, raittiina. ja nyt nukkumaan.
- Papio1
Raitis perjantai tänään.
- ambivalenttineN
Ihanaa, vihdoin perjantai!!! Tää perjantai on enemmän kuin tervetullut, koska eilen sain itkukohtauksen kaikkien työkavereiden nähden. En vaan pystyny pidättään itkua enää. Arvatkaa vaan onko noloa mennä töihin "itkupillinä"? Onneksi mulla ei ole kuin tämä kuukausi töitä. Uutta työpaikkaa ei ole vielä tiedossa, mut se on sitten sen ajan murhe.
Naapureita en oo vieläkään tavoittanut ja sekin harmittaa tosi paljon. Tänään mun on pakko saada tavoittaa heidät, sen verran ikävän tempun menivät tekemään.
V- mäisistä naapureista huolimatta aion olla koko päivän raittiina. Niin ja iltapäivällä ajattelin suunnistaa joululahjaostoksille ihan itsekseni :) - åpoi
seon sitte väsätty semmone nappi joka hillihtee viinanhinkua
hakevat jo myyntilupaa
saas nähä onko pilleri pätevä
muuten menee mukavasti, iliman viinaksia- åpoi
oskarille onnea
- ma-sa
Aloitan menemällä nukkumaan tämän joulukuun ensimmäisen päivän.Jaksaa sitten illalla bailata,ei ku bakatahan se piti olla.Ja ei mitään syitä eikä haluja pilata tätäkään päivää alkoholilla.
- Oskari2
Pyytäisin, ettei tanään merkkipäivänäni ostettaisi minulle kukkia, taikka muita lahjoja. Mahdolliset muistamiset voisi tehdä lähettämällä rahaa. Summa on Teidän itsenne harkinnassa. Vähäinenkin määrä euroja käy, jos kehtaatte vähän antaa.
- ambivalenttineN
...mut eka sun pitää kertoo, mihin aiot rahat sijoittaa? Sen mukaan määräytyy lahjoitussumma :) Jos et ilmoita sijoituskohdetta, niin ei tuu rahaakaan. Tai jos sijoituspaikkana on Alko, niin sillonkaan ei tuu rahaa...ettäs tiiät,niih! :)
Oikein paljon onnea sinulle, Oskupoika :)
Ps. mä rupeen kuuntelee Jukkapoikaa ja jenkkarekkaa... se on ihan huippu bändi :) - Oskari2
ambivalenttineN kirjoitti:
...mut eka sun pitää kertoo, mihin aiot rahat sijoittaa? Sen mukaan määräytyy lahjoitussumma :) Jos et ilmoita sijoituskohdetta, niin ei tuu rahaakaan. Tai jos sijoituspaikkana on Alko, niin sillonkaan ei tuu rahaa...ettäs tiiät,niih! :)
Oikein paljon onnea sinulle, Oskupoika :)
Ps. mä rupeen kuuntelee Jukkapoikaa ja jenkkarekkaa... se on ihan huippu bändi :)Sijoittaisin uuteen tietokoneeseen. Tämä vanha ei jaksa enää seurata aikaansa. Taikka sitten Sheriffi on kiristänyt joitakin säätöjä liian tiukalle, koska viestit kulkevat kovin hitaasti.
Joo. Viinaan en enää tuhlaisi. Vielä edellisenä kesänä olin tähän aikaan vuorokaudesta jo "vauhdissa". Viina virtasi ja runosuoni pulppusi. Oli perkele olevinaan hauskaa. Liike-elämäänkin oli uskomattoman hienoja ideoita. Joka ikinen aamu ne ideat todettiin kuitenkin huonoiksi.
Hienoa, että Sinäkin olet pysynyt raittiina, kuten moni muukin tällä palstalla.
Kannattaa taistella. - ambivalenttineN
Oskari2 kirjoitti:
Sijoittaisin uuteen tietokoneeseen. Tämä vanha ei jaksa enää seurata aikaansa. Taikka sitten Sheriffi on kiristänyt joitakin säätöjä liian tiukalle, koska viestit kulkevat kovin hitaasti.
Joo. Viinaan en enää tuhlaisi. Vielä edellisenä kesänä olin tähän aikaan vuorokaudesta jo "vauhdissa". Viina virtasi ja runosuoni pulppusi. Oli perkele olevinaan hauskaa. Liike-elämäänkin oli uskomattoman hienoja ideoita. Joka ikinen aamu ne ideat todettiin kuitenkin huonoiksi.
Hienoa, että Sinäkin olet pysynyt raittiina, kuten moni muukin tällä palstalla.
Kannattaa taistella....että miten ihmeessä Stephen King on voinut kirjoittaa kirjoja, mitkä on julkaistu ja mistä hän ei itse muista yhtään mitään, koska on ollut niin sekaisin päihteistä? Mä en sais ees selvinpäin kirjoitettua kustannuskelposta kirjaa, mut vielä vähemmän päihteiden vaikuksen alaisena.
Kännissä sitä luulee ittestään kaikenlaista. Mä olin sitä mieltä, että musta tulee vähintään Maija Vilkkumaan tasoinen laulaja tai todella kuuluisa valokuvamalli. Mun itsetunto oli aina nousuhumalassa mitä parhain. Mut laskuhumalassa mä olinkin sitten se maailman rumin ja lihavin ja huonoin ihminen ja mun ainoo tehtävä oli koittaa tappaa itteni. Joten ihan mielelläni olen raittiina, koska kännissä tapahtuvat mielialanmuutokset ovat liian rankkoja kanssaihmisilleni. Ja joskus täytyy miettii myös muita kuin itteensä.
Tiiäkkö muuten, että uusi tietska tuskin auttaa tähän viestien hitauteen, koska kaikilla tuntuu olevan sama ongelma. Eli siihen investointiin ei tule nimpparirahaa... ainakaan kovin paljoo :) Oon kummiskin tosi iloinen siitä, että sä et enää investoi viinaan ja kännissä tapahtuviin uusiin loisto-ideoihin :)
En koske viinaksiin tänäänkään. Eli vietän selvän päivän ja aion olla järjissäni myös koko viikonlopun.
- ex-juoppo
ei oo krapulaa,en hanki sitä huomiseksikkaan.
- Karjalan Sissi
Yritämme olla selvinpäin! Johan tässä on peräti toinen päivä aluillaan..hmmmph ja vielä pikkujoulut tänään..
- kokenut
paljon mukavampina kuin aikoinaan kännäämällä tunnelmaa hakeneena.
Tänä iltana minullakin sellaiset ja ensi viikolla ja vielä sitäkin seuraavalla.
Kirjoitteluistasi päätellen sinun niinkuin minunkin on helpompi olla huomenna, jos ollaan ilman alkoholia tämä päivä. Alkoholista saa aina kieltäytyä, ei se ole epäkohteliasta Suomessa.
- mussukka1
Mulla loppui illalla kärsivällisyys ja siksi päätin piipahtaa näin päiväsaikaan. Ei sitä tiedä vaikka iltasella taas tök-tök-tökkisi.
Raittiina meinaan päivän viettää ja illankin, näistä katkoksista huolimatta. - Oskari2
Oli varmaan suuret määrät jotakin syötävää, koska et ole koko päivänä ehtinyt olemaan äänessä.
Tietenkin, jos on ollut hyvää lenkkiä, niin sitähän on pitänyt vetää oikein urakalla. Limua päälle ja sitten tupakille. Siinä he aika kuluu. on nopsaan hupsahtanut tää ensimmäinen päivä joulukuuta.
Tarkistelin tuossa juur Lumilyhty-joulukalenterin tän päivän arvonnan.
En ainakaan tänään vielä Mersua voittanut.Ei hätiä mitiä,vielä on 23 arvontaa jäljellä:)t pörri- lukumiähii
Alkoholin käyttö on vapaaehtoista mielisairautta keskushermoston terveyden kannalta.
Minuu shokeerasi tuo sananvalinta 'kohtuukäyttäjänä'.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136