Minulla on Elexi pistokeadapterisarja, ja jos olen ymmärtänyt oikein, sen numero 2 (= amerikkalainan) käy Kuubassa. Onko näin? Matkatoimiston mukaan uusimmissa hotelleissa on sama jännite kuin meillä.
Adapteri Kuubaan
4
2764
Vastaukset
- Electric Juanita
Muistaakeseni oli semmoinen, missä kaksi lituskaa piikkiä. Sama jännite.
Näin Amigo Atlanticon päärakennuksessa. - mukaan
Itse olen lähdössä ensi kuussa Kuubaan ja ostin juuri adapterin ja se on juuri samanalainen kuin esim. jenkeissä.
- mjm
Kuuban pistorasiavalikoima vaihtelee, samoin voi vaihdella jännite. "Yleisin" jännite - siis mihin itse törmäsin - sama kuin meillä. Pistorasia joskus, ei siis aina, kapeampi kuin meillä, mutta pyöreät reiät, ei litteät. Hanki monitoimiadapteri, esim. sellainen mitä myytiin ainakin ennen Finnairin koneissa. Mutta (luulen) että kuubalaiset sulle sähköä järjestää, vaikkei omaa adapteria olisikaan.
- Haba vieja
Itse pärjäsimme ainakin jenkkimallin adapterilla viimeviikolla. Tosin sähköä tarvittiin vain hotellissa ja ainakin Nacionalissa tarvitaan tuo adapteri, aina kun siellä ei ole sähkökatkosta... ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903255
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 301757
- 211701
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341369- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319