Miks se Jennifer pitää tappaa?
--SuklaaSydän96--
Miks Jenniferin pitää kuolla?
9
1096
Vastaukset
- patsy
Jennifer ei kuole.
- SuklaaSydän96
????
- patsy
SuklaaSydän96 kirjoitti:
????
Varmaankin koska Jack otti Jenniferiin yhteyttä? Tietääkö joku parempaa vastausta? Mä en oo niin seurannu Jenniferin seikkailuja, koska en pidä Patrickista.
- ....
patsy kirjoitti:
Varmaankin koska Jack otti Jenniferiin yhteyttä? Tietääkö joku parempaa vastausta? Mä en oo niin seurannu Jenniferin seikkailuja, koska en pidä Patrickista.
Ei ollu todellakaan Jack kun otti yhteyttä Jeniin vaan se mies joka soittelee Patrickille. Jack ei oo missään vaiheessa ottanu yhteyttä Jenniferiin
- SuklaaSydän96
.... kirjoitti:
Ei ollu todellakaan Jack kun otti yhteyttä Jeniin vaan se mies joka soittelee Patrickille. Jack ei oo missään vaiheessa ottanu yhteyttä Jenniferiin
Mä en kirjoittanut sitä toista viestiä!!!!
- patsy
.... kirjoitti:
Kukaa muu kirjottelee Jenniferille viestejä Jackin nimellä? Eiköhän se ole Jack.
- päivien viemää
patsy kirjoitti:
Kukaa muu kirjottelee Jenniferille viestejä Jackin nimellä? Eiköhän se ole Jack.
joku tonyn apulainen joka haluu että jennifer tulee hulluksi
- ...
patsy kirjoitti:
ei tosiaankaan oo Jack, kun kirjottelee Jenille viestejä vaan joku huijari, joka esintyy Jackina.
- Nimetön
jennifer kuole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131086
- 651044
- 68921
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 65862
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12731