Avataan luukku numero kaksi ja sieltä tuli...Raitis lauantai...
2.12 .2006 Lauantai
26
1169
Vastaukset
- Papio1
Raitis lauantai tänään.
- ex-juoppo
jutun ,että tänään en korkkaa.
- ambivalenttineN
Mä paketoin äsken melkeen kaikki joululahjat valmiiksi :) Päivällä aion laittaa jouluvalot ja joulukoristeet esille täysin raittiina ja ilman krapulaa. Ihanaa kun on taas näin paljon energiaa ja kun ei edes itketä. Toivottavasti olo on yhtä hyvä aamullakin :)
Hyvää ja raitista lauantaita kaikille!- mussukka1
Mullakin on jo jouluvalot ja kyllä oli illalla kiva, kun kynttilät paloivat, en tehnyt yhtään mitään. Nyt on munkin parasta perehtyä noihin lahjuksiin ja mitään stressiä en meinaa ottaa.
Muistahan käydä happihyppelyllä, sekin kivasti piristää. - ambivalenttineN
mussukka1 kirjoitti:
Mullakin on jo jouluvalot ja kyllä oli illalla kiva, kun kynttilät paloivat, en tehnyt yhtään mitään. Nyt on munkin parasta perehtyä noihin lahjuksiin ja mitään stressiä en meinaa ottaa.
Muistahan käydä happihyppelyllä, sekin kivasti piristää.Tosiaan näyttää sullakin olevan jouluvalmistelut hyvällä mallilla. :) Mä heräsin tänään jo klo 8 pirteänä ja positiivisena ja sen jälkeen oon tehny kaikkii joulujuttuja :) Mun exä tulee tänään illalla asentaa mulle jouluvalot, kun en ite osaa niitä asentaa. Sen jälkeen mennään sit elokuviin. Tiiän, että exän tapaaminen tulee taas kirpasemaan ja aihuttaan suuren ikävän, mut yritän olla miettimättä sitä kaikkee hyvää mitä yhdessä koettiin. Oonhan mä sen tähänkin asti onnistunut tekeen, joten miksen nyttenkin? Ehkä tähän yksinäisyyteenkin joskus tottuu :)
Tämä lauantai on raitis, koira perhana kerkes ekana sinne mun joululaatikolle eli se eka ylläri meni mun osalta pieleen, tänään lauantaina vaimo lupas tuoda sänkyyn sen laatikon ja pitää huolen siitä että minä saan avata sen.
- Karjalan Sissi
Ootko ihan tosissas tuon laatikkohomman kanssa? Aattelin että on pilaa mutta kun jo toista kertaa siitä kirjotat... Ajattele mimmone mielikuva tulee: " koira perhana kerkes ekana sinne mun joululaatikolle eli se eka ylläri meni mun osalta pieleen, tänään lauantaina vaimo lupas tuoda sänkyyn sen laatikon ja pitää huolen siitä että minä saan avata sen"
Hehehe. Suututko miten hirveesti jos siinä lootassa ei aamulla ookkaa mitää? Vai iskeekö pettymys ja mitä teit koiralle kun se vei sulta yllärin? ;) Karjalan Sissi kirjoitti:
Ootko ihan tosissas tuon laatikkohomman kanssa? Aattelin että on pilaa mutta kun jo toista kertaa siitä kirjotat... Ajattele mimmone mielikuva tulee: " koira perhana kerkes ekana sinne mun joululaatikolle eli se eka ylläri meni mun osalta pieleen, tänään lauantaina vaimo lupas tuoda sänkyyn sen laatikon ja pitää huolen siitä että minä saan avata sen"
Hehehe. Suututko miten hirveesti jos siinä lootassa ei aamulla ookkaa mitää? Vai iskeekö pettymys ja mitä teit koiralle kun se vei sulta yllärin? ;)On hyvät välit koiran ja vaimon kanssa, tänään sain lenkkimakkaraa, suklaalevyn ja tupakkiaskin koira sai tyytyä kuivamuonaan :) Ainiin, raittiina ollaan vieläkin.
- Karjalan Sissi
raitis kirjoitti:
On hyvät välit koiran ja vaimon kanssa, tänään sain lenkkimakkaraa, suklaalevyn ja tupakkiaskin koira sai tyytyä kuivamuonaan :) Ainiin, raittiina ollaan vieläkin.
niik sanoaaa että hianoo! Siis se että o raitis ja huunori tottakait plussaa satasellaa
- aahoohoo
Eka työviikko on takana päin ja edelleen hengissä! Maanantaina ajattelin kahesti ottaa loparit, tiistaina kerran mut loput päivät meniki aika mukavasti. Yhtenä iltana mulle tuli luonnollinen sammuminen kotisohvalle ja jossain vaiheessa olin siirtyny kyllä vällyihin - sieltä mä ainaki heräsin aamulla.
Joo. En tiijä mitä tästä seuraa kun töissä ei nautita nikotiinista ku imeskelytablettien muodossa ja ulkoillakki pitää työn puolesta ja bodata. Hälyttävän terveeltä kuullostaa, vai mitä?
Onks meillä samanlaiset kalenterit? Minunki luukusta tuli raitis päivä!- mussukka1
Kyllä mäkin ainakin kerran viikossa mietin, että eläisköhän parilla vuohella ja kanoilla. Se tyssää aina siihen, että mulla ei ole mitään karjankuljetusautoa ja miten ne sitten mökille saisi.
Kylläpäs teillä on terveellistä, kai siellä syödäänkin vain ituja? Oikeasti tuo hyötyliikunta on mulle sopivaa, musta ei olisi punttisalille lähtijäksi. On parempi puuhastella tuolla markilla vain ja siellä voi pistää välillä tupakiksi ja "suunnitella". - ambivalenttineN
mussukka1 kirjoitti:
Kyllä mäkin ainakin kerran viikossa mietin, että eläisköhän parilla vuohella ja kanoilla. Se tyssää aina siihen, että mulla ei ole mitään karjankuljetusautoa ja miten ne sitten mökille saisi.
Kylläpäs teillä on terveellistä, kai siellä syödäänkin vain ituja? Oikeasti tuo hyötyliikunta on mulle sopivaa, musta ei olisi punttisalille lähtijäksi. On parempi puuhastella tuolla markilla vain ja siellä voi pistää välillä tupakiksi ja "suunnitella"....huomata etten oo ainoo jolla on töissä vähän hankalaa ja inhottavaa.
Ahoohoo: Uskon, että kunhan totut työhösi ja siihen vaadittaviin "terveysvaatimuksiin" niin pärjäät hyvin ja työ tulee mielekkäämmäksi.
Mussukka: EU on tehnyt suomen maataludesta niin kannattamatonta, että kanoja pitäs olla ainakin 100 ja vuohia jotain 50. Joten taitaa mennä liian työlääksi. Tosin eläintenhoidossa on se hyvä puoli, että niiden kaa ei tule mitään riitoja, eikä tarvii pelätä inhottavia työkavereita. Olihan se maaseudun elämä oikeestaan aika ihanaa näin jälkeenpäin ajateltuna. - aahoohoo
ambivalenttineN kirjoitti:
...huomata etten oo ainoo jolla on töissä vähän hankalaa ja inhottavaa.
Ahoohoo: Uskon, että kunhan totut työhösi ja siihen vaadittaviin "terveysvaatimuksiin" niin pärjäät hyvin ja työ tulee mielekkäämmäksi.
Mussukka: EU on tehnyt suomen maataludesta niin kannattamatonta, että kanoja pitäs olla ainakin 100 ja vuohia jotain 50. Joten taitaa mennä liian työlääksi. Tosin eläintenhoidossa on se hyvä puoli, että niiden kaa ei tule mitään riitoja, eikä tarvii pelätä inhottavia työkavereita. Olihan se maaseudun elämä oikeestaan aika ihanaa näin jälkeenpäin ajateltuna.sano, että se on inhottavaa? En mä ainakaan.
- aahoohoo
aahoohoo kirjoitti:
sano, että se on inhottavaa? En mä ainakaan.
että ensimmäiset päivät ja viikot työssä kun työssä vähän koettelee ihmisen kanttia.
- ambivalenttineN
aahoohoo kirjoitti:
että ensimmäiset päivät ja viikot työssä kun työssä vähän koettelee ihmisen kanttia.
...inhottavuutta kun koettelee kanttia? Tai ei se ainakaan miellyttävää ole :) Uskon tosiaan että sä pärjäät työssäsi hienosti kunhan pääset alkuun :)
- aahoohoo
ambivalenttineN kirjoitti:
...inhottavuutta kun koettelee kanttia? Tai ei se ainakaan miellyttävää ole :) Uskon tosiaan että sä pärjäät työssäsi hienosti kunhan pääset alkuun :)
Oon ollu Etelä-Suomen huonoin ulkoilija ja tiijän että ulkoilu parantaa yöunta.
Ruumiillinen rasitus on sen verran hyvästä ettei pääse ihan pystyyn rapistumaan ja pieni rasitus on myös hyväksi yöunille.
Ja tupakointi vanhentaa ihoa:)
Mä oon ainaki hyvilläni, kun on mahollisuus pikkusen parantaa elämäntapoja terveellisempään suuntaan. - Oskari2
aahoohoo kirjoitti:
Oon ollu Etelä-Suomen huonoin ulkoilija ja tiijän että ulkoilu parantaa yöunta.
Ruumiillinen rasitus on sen verran hyvästä ettei pääse ihan pystyyn rapistumaan ja pieni rasitus on myös hyväksi yöunille.
Ja tupakointi vanhentaa ihoa:)
Mä oon ainaki hyvilläni, kun on mahollisuus pikkusen parantaa elämäntapoja terveellisempään suuntaan.Tänään oli mukavan lämmin ulkoiluilma. Tuli kuntoiltua vähäsen metsässä. Suppiloitakin oli.
Kun ei polta, niin jaksaa peremmin liikkua.
Hei kaikille! Vettä sataa ja on pimeää.
Nyt on pakolliset juhlat juhlittu, parit pikkujoulut oli. Onkohan tässä vanhentunut, kun ei noista oikeen innostunut. Oikeastaan eniten nautti, juhlien jälkeisestä aamusta ja päivällä uskalsi pomoa katsoa suoraan silmiin. Meinasin jos tänä päivä ei ottaisi, niin huomenna ei tarvis katua.
Hyvää ja raitista Adventtia.Pikkujouluihin olis meno. Sieltä jo osa porukoista pisti viestiä, että korkattu on!
On se niin kosteeta joukkoa, että saas nähdä kuinka hermokontrolli pitää. Se on vähän niinku menis eunukkina lebsojen bileisiin.
Alkoholiin en silti kajoa, enkä lebsoihin.- ex-juoppo
ottaa sivistyneesti pari glögiä. Alkoholilla vai ilman, arvatkaapa?
- aahoohoo
ex-juoppo kirjoitti:
ottaa sivistyneesti pari glögiä. Alkoholilla vai ilman, arvatkaapa?
tietenni. Tollukat pilaa glögin viinalla.
- mussukka1
Sama taitaa kalenteri olla. Nyt kun tää pelittää, niin on ihan kiva kirjoitella, paitsi yhdet piparit lievästi mustuivat, no mä kokeilen niihin hopeaväriä ja katselen syntyiskö jotain.
Raitista pikkujouluviikonvaihdetta jokaiselle.- ambivalenttineN
Mullekin kävi samalla tavalla, mut sen lievä sanan voi jättää pois eikä niihin pipareihin todellakaan mikään hopeaväri ois auttanu. No onneks ei palohälyytin ruvennu soimaan :) Hyvä, että muutkin vähän unohtelee pipareita uuniin liian pitkäks aikaa. :)
- Cettuz!
Raittiina, kakkosluukunpäivänä.
- calmato
Mies joi eilen AA-ryhmässä liikaa kahvia ja riekkui siksi yön läpeensä, napakan pirtsakkana, välillä torkkuen.
Selvinä ollaan tää päivä.
Vain koira-parka on oksentanut ja tietysti autoon, jolla pitäisi ajaa Turkuun. Siivosin ja tuuletukset vaan täysillä, mies saa nukkua ja minä voin ajaa.- ambivalenttineN
...nyt sitä kahvia, että saat juttukaverin automatkalle :) Ajahan varovasti :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565460Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212387Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2491652- 1141647
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241181Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91173Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3301171