Toivoisin ystävällistä ja rehellistä tietoa siitä, että onko Marokossa vielä käytössä vastaavanlainen sulhasen sukulaismiesten hääyön käyttö kuin mitä olen kuullut esimerkiksi Tunisiasta? Ajattelen asiaa paljon.
Hääyönoikeus
4
930
Vastaukset
En ole itse koskaan käynyt Tunisiassa enkä näin ollen tiedä mitähän ne oikeudet sitten oikein ovat.En ole myöskään muslimi enkä solminut siellä avioliittoa, mutta voin todeta että nyt eletään nykyaikaa. Marokko on varsin nykyaikainen maa, enkä usko moisiin juttuihin.Onkohan tämä kysymys edes esitetty vilpittömässä mielessä.
- tietää
sehän koskee vain morsiaimen ja sukulaismiesten kanssakäyntiä, ei sinne sinua mitenkään huolita. En tiedä Marokosta, mutta Tunisiassa maaseutu kylölä ainakin tuntee sen.
- hä?
Siis tarkoitatko että sulhasen sukulaismiehet sais hääyönä olla morsiammen kanssa? Never heard of... Kysyin mieheltäni, se on kotoisin Marokosta. Se sanoi että kuulostaa aika keskiaikaiselta. Ja ainakin islamin mukaan tuollainen käytäntä olisi tosi sairas. Jos siis tajusin tän ihan oikeen.
- Sanna-Maria79
Marokossa ei ainakaan ole kuvailemaasi käytäntöä. Yleisesti muutenkaan muiden vaimoihin ei kosketa, ei varsinkaan seksuaalisessa merkityksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309