miten valokuvista voi tehdä ristipisto malleja tai elokuvien kansista
Ristipistoja valokuvista
4
731
Vastaukset
- pistoilija
Tietokoneella. Tilaa ohjelma vaikka täältä:
http://www.kirjokas.com/product_info.php?cPath=262&products_id=5164&osCsid=76588767a6bf8069009d81256f429a76
Muistelen joskus nähneeni ilmoituksen, että tuo yritys tekee myös valokuvista ristipistomalleja, jos asiakas niin haluaa. Eli ei tarvitsisi itse ostaa tuota softaa.
En ole itse kokeillut tuollaisia ohjelmia, mutta olen tilannut tuolta valmiita malleja. Oikein hyvä ja nopea palvelu. - valokuvasta
Helposti.
- mutsis1
ainakin slöjd-detaljerilla on ohjelma helmille, mutta samalal periaatteella sujuu ristipistoinakin. Nettisivut löytyy.
Toinen konsti on hankkia millimetripaperia tulostimeen ja tulostaa kuva sille. Ei ehkä niin helppoa, mutta niinkin jotkut toimii ja ainakin edullista.. - ....
Suuressa käsityölehdessä oli pari vuotta sitten ohje siitä, miten tämän voi tehdä tavallisilla perusohjelmilla (olisivatko käyttäneet taulukkolaskentaa?) - valitettavasti en muista lehden numeroa, veikkaisin vuotta 2005 tai 2004. Pikainen nettihaku kertoo, että olisi lokakuun 2005 lehti eli Suuri käsityölehti 10/2005; eiköhän tuo löydy kirjastosta aika helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107020- 954521
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524257Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493617- 513598
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242999- 492589
- 131964
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191882