Kurkun jatkuva ärsytys ja siitä johtuva köhiminen on kiusallista.
Siitä seuraa kiusaantumista puolin ja toisin.
Hieroessani kipeitä niska-hartiaseutuja Medica Plus infrapuna hierontalaitteella,
kurkkuun nouseva lima irtoaa hyvin helposti.
Onko niska- ja hartiaseudun jännitystiloilla yhteyttä myös limaneritysongelmaan?
Sikeään limaneritykseen
4
658
Vastaukset
- yllättävä löytö
sitkeään, ei sikeään limaneritykseen.
- maalllikko
Lämpö tekee limasta juoksevampaa, ehkä lima irtoaa sen takia helpommin käyttäessäsi infrapunalaitetta. Samantapainen homma kuin höyryhengityksessä.
- yllättävä löydös sinänsä
Ehkä tää syvälle käyvä infrapunalämpö jotenkin rentouttaa sillä tärinällään
myös hengityselimiä. Olo hieronnan jälkeen on kuin Hornetin ohjaimissa (kuulemma).
Pääpointti kuitenkin tässä: lima irtoaa kuin aamuinen sade ränninpäästä. - onko niska- hartiaseudun
yllättävä löydös sinänsä kirjoitti:
Ehkä tää syvälle käyvä infrapunalämpö jotenkin rentouttaa sillä tärinällään
myös hengityselimiä. Olo hieronnan jälkeen on kuin Hornetin ohjaimissa (kuulemma).
Pääpointti kuitenkin tässä: lima irtoaa kuin aamuinen sade ränninpäästä.kipu- ja jännitystiloilla yhteys liman määrään. Olen astmaatikko ja syön jatkuvasti pientä kortisoniannosta, koska limaa "nousee" jostain ja paljon. Saa nieleskellä ja yskittää. Olen "kuin kivi" - sanoi hierojani. Eli olen koko ajan tiedostamattani jännitystilassa. Aamut on yhtä räkimistä - ja usein muulloinkin. Olen hyvin masentunut ja jo menettämässä toivoni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903235
- 883033
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191832- 281732
- 211691
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi331355- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319