En halua loukata vainajan muistoa, mutta näin erään vanhan kuvan, jossa Juice soitti punaista kitaraa jossa oli sirppi ja vasara, sekä kitaran varressa luki CCCP.
Oliko Juice kommunisti?
9
1403
Vastaukset
- Poro Tallinnasta
Juicen tunnusmerkiksi muodostui sinivalkoinen Suomi-kitara ja konsertin päättäminen Maamme-lauluun (eikä todellakaan mihinkään parodiaversioon!). Eiköhän Juice ollut lähinnä oman tiensä kulkija, joka inhosi kaikenlaista lokerointia.
- Tarzanin kalsarit
Juice kritisoi lauluissaan ja olemuksellaan yhteiskunta ja samalla hieman järkytti pikkuvirkamiehiä teoillaan. Juuri tämä CCCP paita edustaa sitä. Maininnan arvoisena myöskin linnanjuhlat, joihin oli kravattipakko. Juice laittoi kravatin hikinauhaksi päänsä ympärille.
Kysymykseesi, ei Juice ollut kommari. Ei todellakaan. - älyjäijonnekkinraviojaan
oliko kommari...Justiinsa...joo
varmaan juuri tämäntyyppiset hölynpölyn heittelijät maestroa varmaan eniten vi...tti! - aikoinaan
kirjoittaa että, jeesus ja mao nuoli näppejään ja poliitikot jäi itkemään.. ja sitten läks.
- Näin sanoi
Juice sanoi että miksi vitussa minä työväenaatetta kannattaisin kun koko nuoruuteni pyrin työväenluokasta pois.
- syntyisin
työläisperheestä.
Hänen isänsä ja äitinsä olivat tehdastyöläisiä.
Mutta ei Juicesta saa kommunistia tekemälläkään. - kun vainajan...
puolesta käytte vastaamaan!Laulujen tekstien perusteella voi sanoa varmuudella ettei Juice ainakaan ollut markkinakapitalisti,impperialisti,tai globalisti...oliko hän kommari,sosialisti jne. siihen voisi vastata vain mies itse,vaan kun ei enää vastaa!Mutta olennaisinta on kai kuunnella laulujen sanomaa ja jos siitä elämän filosofiansa ottaa niin tuskin kovin pahaksi,tyhmäksi,tai ahneeksi kasvaa:D
- Anonyymi
Vastasi useasti. Ei kannattanut mitään ismiä; ei edes individualismia.
MOT.
- herrera
Se oli täys idiootti!! Yks maailman turhimmista ihmisistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728