Kuinka moni sairaanhoitaja/terveydenhoitaja tms. on jatkanut opintojaan yliopistoon? Mitä lukemaan ja minne?
Itse tässä harkitsen josko sitä jatkaisi yliopistoon, mutta en tarkalleen tiedä mitä ja minne haluaisin, siksi kokemuksia kaipailen.
Maisteriksi?
5
1076
Vastaukset
- sh myös
Pääaineena hoitotiede, johtamisopinnot, eli terveyshallintotiedettä lisäksi. Kuopion yliopisto. Tyytyväinen olen valintaani.
- sitten..?
mitä olet suunnitellut tekeväsi opintojen jälkeen? ovatko työllisyysnäkymät hyvät kun valmistuu hoitotieteistä..?pohdin itsekin moista vaihtoehtoa kätilön opintojen lisäksi.
- sh myös
sitten..? kirjoitti:
mitä olet suunnitellut tekeväsi opintojen jälkeen? ovatko työllisyysnäkymät hyvät kun valmistuu hoitotieteistä..?pohdin itsekin moista vaihtoehtoa kätilön opintojen lisäksi.
"Omasta" talosta vapautuu lähivuosina useita oh:n paikkoja, josko alkuun oohoona ja sitten yyhooksi, ellei tutkimus vie mukanaan. Tai jokin projekti.
Työllisyys näyttää tällä hetkellä erinomaiselta. Opettajilla ei niinkään.
- eri alalle...
Vaihdoin kokonaan eri alalle. Luin opettajaksi.
- Mamselli
Hoitoala ei napannut ja vaihdoin alaa/jatkoin eteenpäin. Luin filosofian maisterin tutkinnon ja toimin kemistinä tutkimus- ja kehityslabrassa. Hoitoalan tutkinnosta oli kuitenkin hyötyä yhdistettynä kemistin tutkintoon, koska lääketieteestä ja lääkkeistä oli valmiiksi jo hyvä kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096