Osaako kukaan antaa linkkejä sivuille, joista voisin etsiä tai kuunnella materiaalia 2000-luvun disco- tai technodiscomusiikista.
Musiikki voisi lähennellä reipasta poppia ja voisi olla vaikka espanjankielistä, italiankielistä tai vaikka ranskaa, toki englantikin käy.
2000 luvun techodiscomusa
6
1187
Vastaukset
- mikset löydä
koita nyt itsekin hakea
hakukoneet on sitä varten
mutta tässä jotain
jos kelpaa
http://www.disco80.ru/?an=videodvd&condition=czEgbGlrZSAnQy4gQy4gQ2F0Y2glJw== - 2000-2006
Juu, kiitos vinkistä, sivut olivat loistavat, mutta vieläkin olisin vailla biisiä joka on tehty 2000-luvun puolella.
Ja olen koittanut kyllä etsiä itse, mutta tuloksetta. Ainut jonka tiedän on "Kascada" ja siinä siis kaikki.
Jos siis joku ehtisi vielä antaa vinkkejä, olen kiitollinen.- EyeBall
MySpacesta löytyy paljon konemusaa tekeviä, eikä niiden biisit mitäään hullumpiakaan ole. Useiden sivuilta voi myös ladata biisejä.
- rrrrröööhhhh
se muuten on cascada, ope opetti nusasee pilkkuu koulus.
En tie sit mitä nää on:
C-Bool, Rob Mayth, Da Buzz
- hp_guru
Ti Sento
Laura Pausini - Io Canto - MoS
Käyppäs kattoo Ministry of soundin sivuilt. Sielt kyl pitäis löytyy vaik mitä :)
www.ministryofsound.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622582
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096