Hei!
Luin tuolta seeprapeippo puolelta, jostian gallub kirjoituksesta, että jollakin oli seeprapeippo ja undu samassa häkissä?!
VOiko se olla mahdollista? Itse en tiedä, mutta olen kuullut että se ei oikein olisi hyvä vaihtoehto. Undut kuulemma saattavat saada pahaa jälkeä aikaan, esimerkiksi ne saattavat luulla peippojen jalkoja "makupaloiksi" värin perusteella...
Onko jollakin kokemuksia? Tietoa?
Olisin hyvin kiitollinen vastauksista! :)
Undut ja peipot samassa?
3
232
Vastaukset
- -M-
Pääsääntöisesti unduja ja peippoja ei missään nimessä pidä laittaa samaan häkkiin. Koukkunokilla on taipumus järsiä ja testata nokallaan kaikkea vastaantulevaa, kuten ne peiponjalat, eikä pienillä peipoilla ole mitään mahdollisuutta puolustautua niitä vastaan.
Joissain ihan yksittäisissä tapauksissa ja riittävän isossa aviaariossa tuokin yhdistelmä ehkä yksilöistä riippuen voi toimia, ainakin jonkun aikaa, mutta ei ole todellakaan ollenkaan suositeltavaa, eikä kannata tieten tahtoen lähteä urheilemaan peippojen terveyden kustannuksella.- tyttötällainen..
niin vähän aattelinkin (: Kiitos kuitenkin vastauksestasi :)
- minä vain
tyttötällainen.. kirjoitti:
niin vähän aattelinkin (: Kiitos kuitenkin vastauksestasi :)
Suoranokkia ja koukkunokkia ei missään nimessä samaan häkkiin, oli häkki kuinka suuri tahansa!
Peipot ovat vaarassa jatkuvasti, kyllä undulaatit ne kiinni saavat aviaariossakin, jos haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066