niin, onko kellään sattunut silmään missään TomiTraktori tuotteita, esim kangasta, lakanoita, yöpukua, puseroa?
avusta kiitollinen, meillä pienellä miehellä tuo kyseinen traktori on nyt elämää suurempi kysymys! (: (: (:
Tomi Traktoria edelleen
4
2740
Vastaukset
- jlskjdkjldk
Pehmoleluja on ainakin näkynyt citymarketissa, tomi ja reetu pehmikset. Löytyskin lakanat! Kerro heti jos saat selville!
- Kahdenäiti
Tomi Traktori-pyjaman pari vkoa sitten joulumarkkinoilta. Oli vielä ihan kotimaista laatua ja hinta 10E! Harmi, kun en muista yhtään myyjän nimeä/valmistajaa...! Mutta jos lähistöllä sattuu vielä olla markkinoita nyt ennen joulua, niin sieltä voi bongata...
- löytyy Tomin Traktoria
koko ragan edestä...voi pelatakin.
Minun poika käy aina pelaamassa näillä sivuilla.
Ja minulla saattaa olla jotakin Tomin Traktori vaatteita, en vaan nyt muista mitä...leluja ainakin on ja filmejä.
http://www.digitalstores.co.uk/tractortom/- emmukka
että onko sinulla, vielä tomi tarktorin hahmoja. Viestisi on jo kirjoitettu aikaa sitten, mutta meillä pieni tomi traktori fani ja haluaisi kovasti touhun ja sitä ei löydy mistään, joten löytyisikö sinulta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015