Oli viime keskustelu aika kiihkeää,
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=4500000000001072&posting=22000000009812160
joten ajattelin jatkaa sitä hieman.
Eli löysin tällaisen videopätkän. Molemmat äijät vaikuttivat nopeilta, mutta nyt tkd äijää vietiin...
http://video.google.com/videoplay?docid=-5585460401345378983&q=muay thai
Taekwondo vs Muay Thai - erä 2
8
2146
Vastaukset
- daaba
mun faija onkin kovempi kun sun faija.
- Genki Sudo
Ja MMA matsis olis molemmat ottanu pataa 30 sekunnissa...
- joo...
genki sudo. omilla säännöillään kukin laji on kingi. ;-)
- mutta...
joo... kirjoitti:
genki sudo. omilla säännöillään kukin laji on kingi. ;-)
... eikös tuo videoclipin matsi otettu juurikin "päähän ei saa lyödä"- säännöillä ja silti se oli muay thai- kaveri, joka voitti?!
- joo joo
mutta... kirjoitti:
... eikös tuo videoclipin matsi otettu juurikin "päähän ei saa lyödä"- säännöillä ja silti se oli muay thai- kaveri, joka voitti?!
Takemies oli ITF:n poikia joten ainakaan sen puolesta päähän lyönti ei olisi ollut ongelma.
- kalakalakalalakakalaa
joo joo kirjoitti:
Takemies oli ITF:n poikia joten ainakaan sen puolesta päähän lyönti ei olisi ollut ongelma.
Olisko se päähänlyönti ollu sit ongelma jollekkin? Kyllä vauvakin osaa päähän lyödä.
- Vanha Kettu
kalakalakalalakakalaa kirjoitti:
Olisko se päähänlyönti ollu sit ongelma jollekkin? Kyllä vauvakin osaa päähän lyödä.
Aivoa asia minkä tuo clippi mun mielestä todisti on se fakta, että paras potku on alapotku.
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...matsin Jukka Kirsi (taido) vastaan Auvo Niiniketo (hokuto-ryu)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043374
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201923- 691896
- 381847
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341429Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91339- 481337