Nyt mars Suomen kansa levykauppoihin ja marketteihin kääntämään Lordin levyt väärinpäin protestiksi tästä moukkamaisuudesta. Lordi ei ole enää rock, korkeintaan hieman pop. Hävetkää.
Käännä Lordi
4
607
Vastaukset
- Tuomari!
Olenpas nähnyt useitakin kertoja tilanteita, joissa Halonen itse syyllistyy etikettivirheisiin. Suomella on tällä hetkellä huono presidentti...
- huu
eipä siitä ole montaakaan kuukautta aikaa kun kaupoissa käänneltiin seiskalehdet protestiksi lordin kasvojen paljastamisesta. ja nyt sinä täällä kehotat kansaa protestoimaan sitä vastaan ettei lordi näyttänytkään kasvoja! aika kaksinaamaista toimintaa. häpeän teidän takinkääntäjien puolesta.
- juueiei
Höpsis. Teille tosikoille vatipäille on vain niin kiva vittuilla. Olette söpöjä kun hermostutte.
- huu
juueiei kirjoitti:
Höpsis. Teille tosikoille vatipäille on vain niin kiva vittuilla. Olette söpöjä kun hermostutte.
onpa sulla oikeesti tosi tylsä elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491