Nyt olisi myytävänä 9 undulaattia että jos kiinnostaa. Puolet niistä on kesyjä.
myytävänä
13
626
Vastaukset
- katssi
Minä ehkä aijon ostaa vielä unduja. Voisitko kertoo minkä hintasia undulaatit ovat.
- kyyhkynen
undut ovat 20e kpl
- sharam
kyyhkynen kirjoitti:
undut ovat 20e kpl
hei missä linnut siatsevat..ja voisitko lähettä kuvan linnuista sähköpostiini ..
- kyyhkynen
sharam kirjoitti:
hei missä linnut siatsevat..ja voisitko lähettä kuvan linnuista sähköpostiini ..
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e. - sharam
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei aija sepäs mukava...mutta voisitko lähettä kuvan sähköpostiini sharam_92@hotmail.com..tossa se ..kiitos
- sharam
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei paljon myyt kakki linnut
. - kyyyhkynen
sharam kirjoitti:
hei paljon myyt kakki linnut
.yksi linyu maksaa 20e. Jos haluat ostaa niin voit itse hakea iihimäeltä
- ndjqj
kyyhkynen kirjoitti:
moi
Linnut ovat riihimäellä että jos kiinnostaa voit tulla itse hakemaan niitä koska me emme suostu lähtemään kuljettamaan . Linnut ovat 15e-20e.hei ovatko lintuja vielä myynissä
- kyyhkynen
ndjqj kirjoitti:
hei ovatko lintuja vielä myynissä
onhan niitä riihimäessä
- smsi
kyyhkynen kirjoitti:
onhan niitä riihimäessä
hei onnisttuko sinulta tuonti ..
- kyyhkynen
smsi kirjoitti:
hei onnisttuko sinulta tuonti ..
Sillein käy vain että sinä haet itse linnut
- kyyhkynen
kyyhkynen kirjoitti:
onhan niitä riihimäessä
Pystyisitkö hakemaan linnut Riihimäeltä??
- §ww§
kyyhkynen kirjoitti:
Pystyisitkö hakemaan linnut Riihimäeltä??
hei aija okei..en tiedä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622552
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076