Tyylikkäin puku oli kaikessa yksinkertaisuudessaan Juhani Kaskealan vaimon päällä oleva todella kaunis puku....niinpä kuka huomas sen..???
Ihanan ruskea väri ja Hän osasi kantaa sen päällää tyylikkäästi..
kylläpäs
2
385
Vastaukset
- mielestä
tyylikkäin puku oli sotaveteraaneilla. Kauniisti leikattu ja istuivat elegantisti päällä. Sotaveteraanien hyvä ryhti, ikä huomioon ottaen, oli myös ihailtavan silmiinpistävää.
Kaiken kaikkiaan iloa silmille.- Lilita
Totta puhuvat molemmat kirjoittajat. Kyllä ne juhlien tärkeimmät ja "kauneimmat" vieraat ovat he jotka sinne ensimmäisenä saapuvat, sotaveteraanit. Ihan tulee liikuttuneeksi joka vuosi, kun heidän sisään tulonsa katsoo. Todelliset linnanjuhlien sielut jotka eivät seurapiiri palstoilla ole pukujaan esittelemässä. Vaikka kyllä syytä olisi että hekin näkyisivät lehtien sivulla, eikä samat saarelat, vanhaset....joista muutenkin saa kyllästymiseen asti lukea.
Kaskealan vaimo oli kyllä erittäin kaunis ja näyttävä. Löi laudalta monta nuorempaa. Jossain aiemmassa keskustelussa listasin hänet kauneimpien (pukujen) listalle, silloin en vielä nimeä tiennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481