Oletteko huomanneet, että Youtubesta löytyy monta jaksoa suomeksi dubattuna? Äänenä Jarmo Koski, eli Taalasmaan Seppo.
Noita jaksoja katsoessa on tullut vain mieleen, että sarjaa ei välttämättä ole tarkoitettu ihan lapsille. Aika runsaasti alastomia naisia jaksoissa esiintyy. Muistan kuitenkin itse lapsena ohjelmaa tapittaneeni.
Aika paljon nostalgiaahan tässä on mukana, mutta silti täytyy ihailla sarjaa, sillä se on varsin monipuolinen kattaus huumoria ja toimintaa.
Tuossa on vielä linkki etusivulle. Hyviä katselukokemuksia!
http://www.youtube.com/results?search_query=Nikke Knatterton&search=Search
Nikke Knattertonia
4
495
Vastaukset
- tästä!
Kiitos paljon, Nikke Knakkertonia tulikin pienenä paljon katsottua! Olenkin odotellut milloin näyttäisivät taas telkassa uusintana kyseistä sarjaa, mutta tuoltahan sitä voi katsoa.
- MarioSonic
Tuo sai minut ihan päässäni ihmettelemään, että onko tuo K-18 sarja? Tuli heti mieleen Mies ja Alaston Ase elokuva. Katoin ekaksi jonkun Tadetta osa 1, niin ällistyin nähdessäni ALASTON NAISEN! päätin häipyä saman tien. That was close.
- MarioSonic
MarioSonic kirjoitti:
Tuo sai minut ihan päässäni ihmettelemään, että onko tuo K-18 sarja? Tuli heti mieleen Mies ja Alaston Ase elokuva. Katoin ekaksi jonkun Tadetta osa 1, niin ällistyin nähdessäni ALASTON NAISEN! päätin häipyä saman tien. That was close.
Katoin sen uudestaan. SE OLI NIIN HAUSKA!!!
- huskie
Enpäs ollutkaan itse huomannut tätä edes YouTubesta ikinä etsiä. Tuli katottua pentuna joo, ja ainakin sillä esityskerralla sarja tuli tv:stä myöhään illalla, eli ei ehkä pelkästään lapsille suunnattu ollut. Enpä silti muista mitenkään ihmetelleeni noita alastomia naisiakaan "piirretyssäni", voipi olla että meni osa jutuista vähän ohi sillon. :)
Tuostahan muuten huomaa, miten hyvin yksinkertainenkin animaatio toimii jos ideat on mielenkiintoisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184