Tässä itsenäisyyspäivän jälkimaininkejä seuratessa tuli mieleen järjestysvalvoja-kolleegan toteamus: mitä eroa on suomen ja muitten valtioiden itsenäisyyden juhlimisen välillä? Simppeliä, muissa valtioissa järjestetään kaiken maailman karnevaalit yms ilotulituksia. Suomessa taas sytytetään kaksi sinivalkoista kynttilää ja laitetaan ne ikkunalle, sekä hiljennytään perheen kesken sohvalle katsomaan kun presidentin mielestä tärkeät henkilöt juhlivat presidentin linnassa. Kaiken lisäksi näistä juhlista riittää juttua vuodeksi eteenpäin niin puvuista, muodista kun joittenkin kömmellyksistä ja siitä kellä vanha suola janottaa.
Hmmm....
Pate__
2
349
Vastaukset
- sinä
tosiaan Pate_ valistit meitä näkemään miten hullu kansa tää "meidän" porukka on ja julkkikset nauraa kun lukee noita ihmisten kommentteja...
- raipe
No Moi!
Niin,sehän on tyhmää jos herrat vain juhlii, mutta se on totuus.
Mutta kuka oli Jyväskylässä katsomassa paraatia?
Kysyn vaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481