Raitis sunnuntai

nyt tulee viinaton päivä.

13

868

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

Lepopäivän kunniaks heräsin jo näin aikasin aamupalalle. Hitsi, että on luksusta syödä terveellinen kauravelli ja mennä vähäks aikaa takasi sänkyyn mukamas lueskelemaan. Lukemiset jää pariin sivuun ja sitten uni vie taas mennessään.

Kattelin äsken partsilla kun juhlijat palaili iltariennoista ja mietin miks niitten askel ei ollukkaan kevyt vaan raahustivat sorkkiaan perässä. Oli raskaan näköstä kotiinpaluuta vaikka luulis että iloisen illan jälkeen ryhti olis ollu toisen moinen.

Ei käyny kateeks sitte pätkääkään. Niitten mahassa vellit ei pitkään kestä - jos nyt ylipäätään kärsivät mitään syödäkkään. Ja se jysäri - ja huomenna töihin. Huh-huh. Ei sovi mulle.

• Sunnuntai, krapulasta ei tietoakaan.

• aahoohoo

ihan oikeesti makkarakalenteri? Se on kyllä ruokasampi vaihtoehto ku perinteinen suklaakalenteri.

• ma-sa

Tämän päivän ketjusta tuli mieleen Arjan laulu."Vem är du? Vem är jag? Levande charader."Vällä häliä,mää oon raittiina tänään.

• Oskari2

Näköjään riitelivät jostakin, mutta ei se minua häirinnyt.

On niin komea ilma, että pitää ajella jonnekkin luonnon helmaan ja kuntoilla vähäsen.

• Täällä olen sählännyt, perhana ko mulla on noita ylinmääräisiä nappuloita tuolla palstalla ja kun unentokkurassa tulen palstalle niin siinä saattaa tulla pikku vahinkoja joskus, olen pahoillani mutta selvinpäin.

• Oskari2
        raitis kirjoitti:

Täällä olen sählännyt, perhana ko mulla on noita ylinmääräisiä nappuloita tuolla palstalla ja kun unentokkurassa tulen palstalle niin siinä saattaa tulla pikku vahinkoja joskus, olen pahoillani mutta selvinpäin.

Nyt kun olet jo hereillä, niin kysyn Sinulta, onko Sinun touhujasi, kun minun kirjoituksieni yhteyteen ilmestyy teksti, jossa kehoitetaan minua poistamaan oma viestini?
        Oletko ehkä laiskistunut siinä määrin, että teetät ne poistamisetkin jo alamaisillasi?
        Epäilen, että ne joulukalenteristasi saamat makkarat ja muut herkut ovat pilanneet kuntosi.

• aahoohoo

merenhelmaan ja yritettiin bongata Aurinkoo kun pilvikatto rakoili sieltä täältä. Ei onnistuttu mutta upeen näköstä oli kun säteet osu Kallbådan lähistölle ja meren pinta kimalsi hopeisena.

Huomasin että pitää hankkii paremmat käsineet.

• Cettuz!

Raitispäivä.

• ambivalenttineN

Raittiina on tämäkin päivä vierähtänyt.

• mussukka1

Mulla on aika hyvät rutiinit arkena, mutta näin sunnuntaina annan ajan viedä ja jopa ilmoittautuminen viivästyy. Raittiina ja touhukkaana kuitenkin ilmottaudun.

• Papio1

sunnuntai.

• Karjalan Sissi

Kaidalla polulla tallusteltiin tää päivä

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5837
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      608
      2296
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      1001
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe