Olen viemässä kaksi poron paistia savustettavaksi. Kuinka kauan ja kuinka suolaisessa liuoksessa suolaan paistit ennen savustusta? Kiitos etukäteen avusta!!!
Poron savustaminen
2
1067
Vastaukset
- ollut
helppoa.Itsellä sama asia edessä viikon loppuna.Kysymyksessä vain on villisian ja peuran paistit.Minulle se on helppoa kun omistan komean suolaruiskun.12 prosenttinen suolaliemi 0.6 prosenttisella nitriitillä höystettynä vain sisään ja samalla prosenttimäärällä varustettuun pelkkään merisuolaliemeen yön yli likoamaan.On myös tullut tavaksi sen jälkeen riiputtaa viileässä kymmenkunta tuntia ja savustimeen.
Voisit käydä apteekista kysymässä ruiskuja eläinten hoitotarkoitukseen.Olen kuullut että niitä voisi olla.Onhan nekin parempia kuin ei mitään.Vaikea on saada tasaista suolaa ilman ruiskua.Ja käyhän suolaaminen myös nopeasti.- takia
nitriittiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151571- 1441529
- 991455
- 791387
- 1191239
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2751158Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään191102- 691041
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181015