Hei,
Haluaisin hankkia naisten Lacosten lyhythihaisen pikee-puseron. Stockmannilla pienimmät ovat olleet kokoa 36, joka on minulle liian iso. Onko noita puseroita pienempiä? Mahdollisesti lasten kokoa? Sopiva minulle olisi naisten xs, eli lasten senttikokona ehkä noin 140 cm. Löytyykö niitä mahdollisesti myös Stockmannilta? Täällä Pohjois-Suomessa nuo kaupat ovat aika harvassa =) Entäpä Helsingissä? Mistä pieniä puseroita voisi etsiä? Kiitokset.
lacosten pienin koko
4
674
Vastaukset
- ...
Pienin naisten koko on 36. Suurin lasten koko on 16 (eli 16 vuotiaan koko), en tiedä mitä senttikokoa se vastaa. Lasten pikeitä ei suomessa ole kuin ihan muutamassa lastenvaateliikkeessä. Oisko lacosten omassa liikkeessä?
- äskeiseen
Että Oulussa Stockan yläkerrassa on ainakin lastenvaateliike jossa on joskus ollut pikeitä.
- rinsessa
Täytyy ilmeisesti käydä katselemassa siellä Stokkan yläkerrassa. Kiitokset.
- merkin omia liikkeitä
Hei! Jos joskus käväiset Helsingissä, käy katsomassa Lacosten omia liikkeitä! Toinen on Kämpin kauppakeskuksessa ja toinen Kampin kauppakeskuksessa (heh heh mitä nimiä). En ole varma onko niissä myynnissä lastenvaatteita, mutta varmaan ainakin laajempi valikoima tuotteita kuin tavarataloissa... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190