Huonot ilmoitukset

Ei noin

1. Älkää paasatko ensimmäisessä viestissä entisistä suhteista. Se antaa teistä kuvan että kuka tahansa kelpaa ja milloin tahansa. Ei oikein nappaa jos toinen on tositarkoituksella liikkeellä ja toinen hakee pelkkää seikkailua.

2. Älkää pyytäkö kuvaa saman tien. Antaa kovin pinnallisen vaikutelman ja toinen luulee että on kiinnostunut vain kuvasta.

3. Kuva on eri asia kuin todellisuus. Eleitä ja liikettä ei yhteen kuvaan voi vangita. Normaalit ihmiset ihastuvat juuri noihin eleisiin ja muihin asioihin joita ei kuvasta voi suoraan nähdä.

4. Älkää esiintykö kuvissa toisten ihmisten kanssa. Jos eri sukupuolta olevan ihmisen käsi näkyy kuvassa tiukasti kiinni alkaa miettiä että kukakohan entinen tyttö/poikaystävä siinä on.

5. Jättäkää viinalasit pois kuvista, se antaa kuvan että juotte jatkuvasti (ehkä joku tekeekin niin).

6. Älkää valehdelko ilmoituksissanne! Joko haette seuraa kukin mistäkin syystä mutta älkää keksikö tekosyitä tai valheita. Jos olette löytäneet jonkun voitte ilmoittaa muille tarjokkaille ettei tärpännyt tällä kertaa mutta älkää turhaan pitkittäkö juttuja valheilla ja katteettomilla lupauksilla!

201

130104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keskivertomies

Olipa hyvin kirjoitettu. Antamillasi ohjeilla pitäisi kyllä saada aikaan toimiva ilmoitus.

• lilly58

oikein hyvät ja kannatettavat ohjeet!

• on nähty

heh, just mietin että ompa urpo tyyppi, ihan hölmöjä juttuja! noi on semmoisia mitkä isompikin hölmö hoksaa. noh mitä voi odottaa jos harrastaa tällasta. luuserin tekstä! onnea matkalle.

• lue loppuun

On lennokas juttu.

• Nimetön
        on nähty kirjoitti:

heh, just mietin että ompa urpo tyyppi, ihan hölmöjä juttuja! noi on semmoisia mitkä isompikin hölmö hoksaa. noh mitä voi odottaa jos harrastaa tällasta. luuserin tekstä! onnea matkalle.

paskan maku miten sen profiilin kukin laittaa, täällähän on vaan luusereita ja yksinäisyyteensä kyllästyneitä nynnyjä valittajia.

• fdser

Zapera on analyysi-instituutti,
        joka tekee kyselykaavaketutkimuksia Internetissä.

Nyt sinäkin voit liittyä joukkoon.
        Vastaamalla kyselyihin (saat niitä sähköpostitse) kerään pisteitä ja pisteillä voit tilata Panelstoresta tavaraa aina cd-levyistä elektroniikkaan.

Tämä ei tuki sähköpostiasi / puhelintasi mainoksilla, joten voit huoletta liittyä joukkoon ja ansaita palkintoja:

http://www.zapera.com/member/?cmd=Join&lang=FI&ID=FI12560

• Siinäpä kaikki yksinkertaisesti ja selvästi, hyvä!

• kiribati
      • vittu...

mitä yleistystä. Mieshelle voi antaa pakit tekstiviestillä. Idiootit yleistää ja pässit uskoo kaiken. Olen mies ja jos nainen ei uskalla sanoa kasvotusten niin paskahousu on ja säälittävä pelkuri, sellainen vituttaisi suuresti.

Aina jos pakit annetaan on se tehtävä suoraan päin lärviä! Helvetti soikoon. Eri asia on jos asuu toisella puolella maailmaa tai muuten hankalassa mestassa.

• vittu2

Mihin on unohtunut terve maalaisjärki? Entä omasi kun uskota kaiken mitä painetaan. Oletko sinäkin sitä mieltä että miehen voi jättää vaikkapa puolihuolimattomasti tekstarill tyyliin "hei jannu olet kaput heissulivei"

Plääh!

• sanat!
        vittu... kirjoitti:

mitä yleistystä. Mieshelle voi antaa pakit tekstiviestillä. Idiootit yleistää ja pässit uskoo kaiken. Olen mies ja jos nainen ei uskalla sanoa kasvotusten niin paskahousu on ja säälittävä pelkuri, sellainen vituttaisi suuresti.

Aina jos pakit annetaan on se tehtävä suoraan päin lärviä! Helvetti soikoon. Eri asia on jos asuu toisella puolella maailmaa tai muuten hankalassa mestassa.

Kyllä se naisen kuuluu samalla tavalla sanoa asiat suoraan eikä millään vitun tekstiviestillä tai maililla vaan kuitata että "kiitos mielenkiinnosta mutta.." !!!

• kusipää

Eikös tasa-arvoisessa maailmassa ole sama kuka kenet millä tavalla jättää? Kai sillä jättävälläkin jotkut oikeudet on.

• asiantuntijoita

Kehoittavat paljastamaan henkilöllisyytensä heti! Sehän on järjenköyhyyttä... ties minkä hihhulin saa ovensa takse uhkailemaan. Itse en kerro aikaisessa vaiheessa edes tarkkaa paikkakuntaa. Tosin minähän en liveseuraa netistä etsikään, mutta silti. Puhelinnumeronkin jos annan (todella harvoin) se on numero, jonka voin surutta sulkea jos tarvis. Tyhmä on se joka netissä liikaa ihmisiin luottaa.

• hhhh_67
        vittu... kirjoitti:

Olen tavannut useita naisia, netin kautta ja muuten. Harvoin olen jäänyt katumaan noita tapaamisia, sillä ne ovat yleensä olleet sellaisia, että mennään kahville ja sitten jutellaan, pidemmän tai lyhyemmän kaavan mukaan. Yksi asia naisten käyttäytymisessä on kuitenkin jäänyt kaivelemaan. Ja se on, että naiset eivät uskalla sanoa suoraan, ettei kiinnosta. Eivät suoraan kasvotusten, eivät soittamalle, eivätkä edes tekstiviestillä. Se on minusta erittäin loukkaavaa, sanoisinko jopa idioottimaista. Mun on paljon helpompi ymmärtää se, jos toista ei todellakaan kiinnosta -eihän muakaan kiinnosta kaikki naiset. Mutta se, ettei sitä uskalleta sanoa/kertoa, raukkamaista, ja kertoo mulle aika paljon ihmisestä. Ainakaan tällainen persoona ei väittää olevansa rehellinen ihmissuhteissa!

• sanat
        hhhh_67 kirjoitti:

Olen tavannut useita naisia, netin kautta ja muuten. Harvoin olen jäänyt katumaan noita tapaamisia, sillä ne ovat yleensä olleet sellaisia, että mennään kahville ja sitten jutellaan, pidemmän tai lyhyemmän kaavan mukaan. Yksi asia naisten käyttäytymisessä on kuitenkin jäänyt kaivelemaan. Ja se on, että naiset eivät uskalla sanoa suoraan, ettei kiinnosta. Eivät suoraan kasvotusten, eivät soittamalle, eivätkä edes tekstiviestillä. Se on minusta erittäin loukkaavaa, sanoisinko jopa idioottimaista. Mun on paljon helpompi ymmärtää se, jos toista ei todellakaan kiinnosta -eihän muakaan kiinnosta kaikki naiset. Mutta se, ettei sitä uskalleta sanoa/kertoa, raukkamaista, ja kertoo mulle aika paljon ihmisestä. Ainakaan tällainen persoona ei väittää olevansa rehellinen ihmissuhteissa!

Ensin ollaan sitä ja tätä,sosiaalisia yms.Ekojen treffien jälkeen ei voida kunnialla hoitaa
        tilannetta loppuun.Tarkoitan sitä,jos sovitaan
        et soitellaan/tavataan uudestaan,niin alkaakin
        se mykkäkoulu/vaikeastitavoiteltavan rooli,ei vastata puheluihin/tekstareihin.
        Kertoo aika paljon näistä ihmisistä,eikä
        mitään positiivista...Ihmettelevät kun ovat
        sinkkuja.Pieni itsetutkistelu olisi enemmän
        kuin paikallaan.

• olinko ne ansainnut
        sanat kirjoitti:

Ensin ollaan sitä ja tätä,sosiaalisia yms.Ekojen treffien jälkeen ei voida kunnialla hoitaa
        tilannetta loppuun.Tarkoitan sitä,jos sovitaan
        et soitellaan/tavataan uudestaan,niin alkaakin
        se mykkäkoulu/vaikeastitavoiteltavan rooli,ei vastata puheluihin/tekstareihin.
        Kertoo aika paljon näistä ihmisistä,eikä
        mitään positiivista...Ihmettelevät kun ovat
        sinkkuja.Pieni itsetutkistelu olisi enemmän
        kuin paikallaan.

juuri näin se menekin. ja on tullut toisetkin treffit sovittua, ja arvata vaan voi että miltä tuntuu odotella daamia jota ei koskaan kuulu, eikä vastaa puheluihin eikä tekstareihin. ja lopulta miehessä on vika kun ei voinut ymmärtää että hän oli estynyt ilmoittamasta pakeista ja vastaamatta yhteydenottoihin, ja melkeen vaatii anteekspyyntöä.
        Voihan iso VEE tollattia...

• Nimetön
        hhhh_67 kirjoitti:

Siinäpä se oli. En voisi olla enempää samaa mieltä tämän tekstin kanssa. Miesten huonosta käytöksestä kyllä paasataan joka käänteessä, mutta näköjään naisilla on joku yleinen oikeus käyttäytyä tyhmästi miehiä kohtaan. Ilmeisesti taustalla on ainakin kaksi harhaluuloa:

1) miehillä ei ole tunteita,
        2) miehet ovat niin tyhmiä, etteivät kuitenkaan tajua mitään vedätyksiä.

Arvon naiset, molemmat kohdat väärin.

• mutta sitten taas ei.

Aika turhaa on länkyttää yhden viestin verran extraa, että sitten pyytää sitä kuvaa. Kyllä se turpavärkki vaan on sen verran tärkeä, että mieluiten laittaa jo oma-alotteisesti vastausviestiin ja profiiliin tietenkin. Turha kuvitella ettei olisi tärkeää miltä toinen näyttää.

Muuten kyllä kohallaan.

• ouhiguyf

Aivan just samaa mieltä, jos se on pinnallisuutta, että haluaa heti toisen nähdä, niin olkoon niin, mutta minä ainakin vaadin kuvan jo 1 viestissä.

• ökkö

Kuvan kanssa kiitos, yleensä en vaivaudu edes kuvattomia profiileita katselemaan. En mielestäni ole pinnallinen vaan realistinen, jos toista aikoo seuraavat 30 vuotta tuijotella niin olisi parempi naamataulun miellyttää. Ja ei kuva tietenkään kaikkea kerro, mutta niinkuin vanha sanonta kuuluu, kuitenkin enemmän kuin tuhat sanaa.

• ei asiakas
        ouhiguyf kirjoitti:

Aivan just samaa mieltä, jos se on pinnallisuutta, että haluaa heti toisen nähdä, niin olkoon niin, mutta minä ainakin vaadin kuvan jo 1 viestissä.

Tuollaisesta "minä vaadin" asenteesta jää mielikuva, että kyse on kaupankäynnistä eikä ihmissuhteista. Vaikka niinhän se varmaan onkin...

• ex-ex

Kyllä asia on niin, että kuva on tärkeä. Ensivaikutelma luodaan nimenomaan sen perusteella miltä toinen näyttää. Ja kirjoitusvirheet voisi myös profiilistaan eliminoida. Ei anna kovin hyvää kuvaa ihmisestä profiili jossa paljon kirjoitusvirheitä.

• kunhan
        ei asiakas kirjoitti:

Tuollaisesta "minä vaadin" asenteesta jää mielikuva, että kyse on kaupankäynnistä eikä ihmissuhteista. Vaikka niinhän se varmaan onkin...

Miehet käyvät kuin kaupaa täällä, heillä on oikeus vaatia naiselta kaikkee mahdollista vaikka itse ovatkin aivan sikoja ja pahan näkösiä ja pahatapaisija, joskus harvoin tapaa jonkun ihanan johon sitten liikaakin luottaa ja innostuu tuskin sekään ajanmyötä olis niin

• Havainnon tehnyt

Ikävä todellisuus on, että moni nuori nainen ei huoli miestä joka ei vietä iltojaan baareissa viinalasin kanssa.

• niitäkö vonkaat?

Suurin osa nuorista tai vanhemmistakaan naisista ei todellakaan halua mitään baareissa roikkuvia miehiä. Ja toiseksi, jos vonkaat ainoastaan baarikärpäsiä, niin sinulle on tullut ilmeisesti väärä kuva nuorista naisista.

• viinanvihaaja :)
        niitäkö vonkaat? kirjoitti:

Suurin osa nuorista tai vanhemmistakaan naisista ei todellakaan halua mitään baareissa roikkuvia miehiä. Ja toiseksi, jos vonkaat ainoastaan baarikärpäsiä, niin sinulle on tullut ilmeisesti väärä kuva nuorista naisista.

jaa-a, kyllä ainakin tähän mennessä on ollu helvatun pitkä miinus se ettei ota ollenkaan viinaa. selväpäinen näyttääpi olevan synonyymi luuserille...

• tdd
        viinanvihaaja :) kirjoitti:

jaa-a, kyllä ainakin tähän mennessä on ollu helvatun pitkä miinus se ettei ota ollenkaan viinaa. selväpäinen näyttääpi olevan synonyymi luuserille...

Suomessahan on hirvittävä virhe olla juomatta viinaa. Jos kerrot tästä "ongelmastasi", voit kuulla kuinka muuri nousee ylös. Hassua.

• Nainen 44 vee

Siinä oli asiaa. Miehillä on taipumusta ilmoittaa tylysti, että kuvattomia ilmoituksia ei edes lueta - no okei, minä en lue ilmoituksia, joissa ihannekumppanille on ilmoitettu tulorajat. Arvostuksensa jokaisella. Olen samaa mieltä siitä, että ilmoituksessa kannattaa olla rehellinen: harrastukseksi kannattaa sanoa lenkkeily eikä syvänmeren sukellus, jos oikeasti käy lenkillä. Jos haet kumppania, mitä ihmeen hyötyä on epätodellisesta kuvauksesta?

Toinen juttu on se, että tarkoituksessaan kannattaa myös olla rehellinen. Mitä haluat löytää? Olen lukenut hyviä ilmoituksia, joissa haetaan rakkautta, muita hyviä asioita ja suhdetta - mutta kun lähetän viestin ja kerron olevani kiinnostunut, kirjoitellaan viikkotolkulla eikä juttu lähde liikkeelle ollenkaan. Mihin olet menossa, mieti se ennen kuin laitat ilmoituksen.

t. Nainen 44 vee

• Nimetön

Tuota samaa viikkotolkulla kirjoittelua joudun tekee itsekin, juuri siksi että naiset ei lähde treffeille helposti. Viesteissä pitää kaikki asiat käydä läpi ja treffeillä ei sitten ole enää mitään kysyttävää vaan ihmetellään jos on vaisu. Asioita pitää jättää treffeilläkin juteltavaksi niin puheenaiheita riittää eikä tule hiljaisia kiusallia taukoja jossa vaan mietitään mitä sanois.

• räoylä

yleensä se on kyllä naiset jotka ilmoittaa että kuvattomien ei tarvi vaivautua. näin on.

• nettideittailussa

Mikä siinä onkaan, etteivät varsinkaan miehet osaa olla rehellisiä nettideittailussa. Ilmoitetaan että ollaan tositarkoituksella liikkeellä, mutta kun paremmin tutustutaan, niin kyseessä onkin pelkkä seikkailija. Tämmöiset tyypit hakee seksiä, mutteivät ressukat uskalla sanoa sitä suoraan ilmoituksessa. Mahdollisuudet, että joku vastaisi, pienenevät nääs. Ilmeisesti siksi valehtelevat tarkoituksensa. Miten tämmöiset reppanat luuserit saataisiin kitkettyä pois ?

• sinkkunainen46

Se mikä unohtui tuosta äskeisestä kommentista; hyvin moni sanoo olevansa eronnut / sinkku, kun sitten tuleekin ilmi että onkin edelleen suhteessa / vaimon kanssa meneee huonosti / ollaan eroamassa piakkoin ....

Tylsä tapa saada itselleen "varaventtiili" jos vaimo ei jaksa "hoitaa" :-/

• Tosissaan liikenteessä

Mielestäni se ei tee miehestä seikkailijaa, että ei haluakaan mitään sen vakavampaa parien kahvikupposten jälkeen. Mikäli kemiat eivät kolahda niin eihän sille mitään voi vaikka kuinka tosissaan kumppania kaipaisi. Se, että oltaisiin edetty hyvin nopeasti ja päädytty jopa sänkyyn on kahden kauppa ja molemmat vastaavat seurauksista!

• konepellin..

..alle kurkata.
        emmää ainakaa huoli miestä, joka on huono sängyssä. pari panokertaa selventää mukavasti miten asianlaita todella on:P
        jos mua sen takii luullaan seikkailijaksi,ni voivoi.eipä semmoset neidit innosta muutenkaan.
        mies miehenä,kikkeli kovana:D

• mikko n.

Jos haluaa miettiä sitä yhtälöä, että "ei tositarkoituksella, mutta kuitenkin seksiä", niin siinä on särö. Nainen voi tulla raskaaksi, jos harjoittaa sukupuoliyhteyttä miehen kanssa. Jos näin todellakin tapahtuu, että raskaus alkaa, niin olisi tavattoman huono asia, jos mies ei siinä vaiheessa olisi valmis lapsen pitämiseen ja perheenisäksi.

Sitävastoin abortin vaatiminen sellaisessa tilanteessa olisi härskiä ja naista ja omaa lastansa kunnioittamatonta toimintaa.

• ...
        mikko n. kirjoitti:

Jos haluaa miettiä sitä yhtälöä, että "ei tositarkoituksella, mutta kuitenkin seksiä", niin siinä on särö. Nainen voi tulla raskaaksi, jos harjoittaa sukupuoliyhteyttä miehen kanssa. Jos näin todellakin tapahtuu, että raskaus alkaa, niin olisi tavattoman huono asia, jos mies ei siinä vaiheessa olisi valmis lapsen pitämiseen ja perheenisäksi.

Sitävastoin abortin vaatiminen sellaisessa tilanteessa olisi härskiä ja naista ja omaa lastansa kunnioittamatonta toimintaa.

missähän pärekorissa sinua on pidetty!!! kyllähän asian laita on niin, että nykyaikana ei lasta saa vahingossa aikaiseksi! eri asia on että hoiteleeko hommansa vastuuntunnottomasti...

• nauhus
        sinkkunainen46 kirjoitti:

Se mikä unohtui tuosta äskeisestä kommentista; hyvin moni sanoo olevansa eronnut / sinkku, kun sitten tuleekin ilmi että onkin edelleen suhteessa / vaimon kanssa meneee huonosti / ollaan eroamassa piakkoin ....

just se ärsyttää,että nettideitin kautta on helppo pettää kumppaniaan ja se on niin väärin.On nimittäin kokemusta.Ihastuin netin kautta mieheen aivan silmittömästi.Jätkä häipyi kuvioista aivan yllättäin ja koskaan en ole saanut vastausta miksi.Omaepäilykseni on että mies oli varattu ja etsi vain seikkailua tylsistyneeseen parisuhteeseensa.Sitten vaimo saikin ehkä tietää....näitä tarinoita on varmaan paljon.Mutta mihin tässä maailmassa voi luottaa kuin ihmisen sanaan??Munista hirteen sellaiset miehet!

• Koira
        ... kirjoitti:

missähän pärekorissa sinua on pidetty!!! kyllähän asian laita on niin, että nykyaikana ei lasta saa vahingossa aikaiseksi! eri asia on että hoiteleeko hommansa vastuuntunnottomasti...

Hehe-aivan samaa mieltä-lapsi ei voi saada aikaiseksi vahingossa-seksi ei ole nimittäin mikään vahinko. Milloin miehet oppivat sen että ehkäisyvälineisiin ei voi koskaan luottaa 100%, on aina pieni riski olemassa. Jos ette halua sitä pientä riskiä niin kannattaa olla ilman seksiä tai sitten miettiä sterilisointia.

• timbe-62
        sinkkunainen46 kirjoitti:

asiaa, valheella on lyhyet jäljet. minä ainakin koitan olla rehellinen!!!

• ei kokenut, mutta silti pel...
        ... kirjoitti:

taitaapa siinä olla mies kirjoittamassa. helppohan se on sanoa, ettei voi tulla vahingossa lapsia jos ei itse ole tarvinnut koskaan pelätä. onhan se miehellekin pelko, mutta ei koskaan niin iso kuin naiselle. mies joutuu korkeintaan maksamaan jos ei lapsen kanssa halua elää, mutta naisen on vaikeampi paeta jos huomaa raskauden liian myöhään, ja aborttikaan ei ole mikään helppo juttu.

• neitomainen

yksi mitä itse en arvosta ollenkaa.. meitä naisia on paljon ja kaveruksiakin.. joten ota huomioon, että näissä tapauksessa vertailemme todellakin saamiamme viestejä ja varsinkin jos kyseessä on sama henkilö..

siinä kohtaa copy-paste viestit (varsinkin kuukaudesta toiseen) ovat pahoja.. ja varsinkin jos pistät saman viestin parin kk päästä uudestaan kun et muista enää kenelle olet pistänyt copy-pastesi..

• pöpperö

lisäisin vielä tuohon, että miehet: kyllä vain sen huomaa melko helposti jos kyseistä copy-pastea ahkerasti käyttää. itse sain viestin jossa sanottiin että "kuvailet itseäsi rauhalliseksi..." enkä muuten ollut kuvaillut :P
        jos ei suoranaisesti jää valheesta kiinni niin myös liian pitkä/tarkkaan harkittu/ympäripyöreä ensimmäinen viesti yeensä kertoo siitä että saman viestin on moni neitokainen vastaanottanut.

• noin
        pöpperö kirjoitti:

lisäisin vielä tuohon, että miehet: kyllä vain sen huomaa melko helposti jos kyseistä copy-pastea ahkerasti käyttää. itse sain viestin jossa sanottiin että "kuvailet itseäsi rauhalliseksi..." enkä muuten ollut kuvaillut :P
        jos ei suoranaisesti jää valheesta kiinni niin myös liian pitkä/tarkkaan harkittu/ympäripyöreä ensimmäinen viesti yeensä kertoo siitä että saman viestin on moni neitokainen vastaanottanut.

Eipä muuten tunnu siltä, että naiset copypastetun vastauksen huomaisi tai sitten vastataan siitä huolimatta. Arvioin ihan näin miehenä saamieni vastausten vastausprosentista.

Toki muotoilen hieman vakiovastaustani ennen kuin sen lähetän kyseiseen profiiliin sopivaksi. Yksi minulle kirjoittaneista on kyllä kysynyt, että olikos kopioitu vastaus, jonka toki myönsin. Tavattiinkin lopulta. :)

• jokkeli
        noin kirjoitti:

Eipä muuten tunnu siltä, että naiset copypastetun vastauksen huomaisi tai sitten vastataan siitä huolimatta. Arvioin ihan näin miehenä saamieni vastausten vastausprosentista.

Toki muotoilen hieman vakiovastaustani ennen kuin sen lähetän kyseiseen profiiliin sopivaksi. Yksi minulle kirjoittaneista on kyllä kysynyt, että olikos kopioitu vastaus, jonka toki myönsin. Tavattiinkin lopulta. :)

Onko sitten niin, että kannattaa laittaa massaviestejä? Turhauttavalta tuntuu kirjoitella yhdelle/kahdelle kerrallaan, kun tietää että korkeintaan 1/10 naisesta vastaa... menee aikaa hukkaan.

• Itsenäinen mies

Otat siis miehen jota kaverisi suosittelee?
        Missä oma tahto?:O

• Minussa

Minä olen ollut kauan tositarkoituksella liikenteessä,enkä liioittele saati valehtele koskaan, mutta juuri koskaan kukaan nainen ei kirjoittele. Ihan normaalin näköinenkin olen.
      Onkohan täällä todella ihmisiä jotka ovat onnistuneet löytämään aitoja ja rehellisiä ihmisiä, jotka eivät vaadi täydellisyyttä.

• Nuorimiessss

Jos olet nuorta ikäluokkaa (ainakin nyt alle 25), ja vielä tavallisen näköinen, niin turhaan odotat saavasi seuraa netistä. Siinä ei mitkään runoilut auta. Itsellä 2 vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan yritystä netissä takana, eikä mitään "tuloksia". Senpä takia olen siirtynyt ns. normaalien ihmisten elämään, eli baareissa menee viikonloput. Saa nähdä jos sieltä sattumalta jotain löytyy. Suosittelen samaa sinullekkin.

• Nimetön

älä välitä! naiset ettii jotain supersankareita tai prinssejä! kattoneet liikaa niit kauniit ja rohkeit! kyl niille sit kelpaa iha tavallinen suomalainen mies, kunhan ne ensin palaa maanpinnalle, ja huomaavat yhä edelleen olevansa yksin, pitkien deitti juttujen jälkeen. toivottavasti he ei käy läpi kaikkia joiden vuositulot yltää heidän kriteereihin, se voi olla rankka jobi, ja pahemmas tapaukses "normaali" mies ei sellasta naista enää ees huoli. onneks on vielä iha normaalejakin naisii, joille riittää se, että toimeen tullaan. ura- ja kunnianhimoset naiset on mun mielestä kamalii. eihän ne edes ehdi huomata että niillä on perhe (jos niin hyvin on käynyt, et sellanen on) koti, uskonto ja isänmaa, onko niitä enää? sääliks käy sotaveteraaneja.

• turiset
        Nuorimiessss kirjoitti:

Jos olet nuorta ikäluokkaa (ainakin nyt alle 25), ja vielä tavallisen näköinen, niin turhaan odotat saavasi seuraa netistä. Siinä ei mitkään runoilut auta. Itsellä 2 vuotta enemmän ja vähemmän tosissaan yritystä netissä takana, eikä mitään "tuloksia". Senpä takia olen siirtynyt ns. normaalien ihmisten elämään, eli baareissa menee viikonloput. Saa nähdä jos sieltä sattumalta jotain löytyy. Suosittelen samaa sinullekkin.

Mukava kuulla etten ole ainoa joka on saanut pettyä. Olen kyllä itsekkin tullut siihen tulokseen, että aivan turhaa hommaa. Baarielämäkään minulle ei sovi, mutta eiköhän me jokainen oma paikkamme löydetä tässä maailmassa.
        Itse aloitan opiskelun hoitoalalla, joten toiveita on, löytää "normaaleja" naisia...

• TiNu
        Nuorimiessss kirjoitti:

Mä olen 24 ja kyllä mä olen seuraa netistä saanut. Sydämenikin särkeny kertaalleen mutta mitään pysyvää ei ole vielä löytyny. Mun mielestä netistä parisuhteen löytäminen ei ole sen epätodennäkösempää ku ns. oikeasta elämästä, mutta siellä on helpompi ihmisten esittää eriä kuin mitä ovat. Baareissakin käyn joten katsotaan mistä natsaa ekana. :)

• TTP

Minäkin olen 1,5 v.pitänyt profiilia täällä ja yhdet treffit olen käynyt ,pari kertaa on tullut sovittua treffit mutta ne on peruuntuneet ennen tapaamista .Yleensä naiset pyytää kuvaa ja sen jälkeen ei viesteihin vastaa ,vaikka olen normaalin näköinen kaveri .Baareista se kaveri varmaan pitää löytää tai kassajonosta ..?!

• Sinkku

Minäkin olen 1,5 v.pitänyt profiilia täällä ja yhdet treffit olen käynyt ,pari kertaa on tullut sovittua treffit mutta ne on peruuntuneet ennen tapaamista .Yleensä naiset pyytää kuvaa ja sen jälkeen ei viesteihin vastaa ,vaikka olen normaalin näköinen kaveri .Baareista se kaveri varmaan pitää löytää tai kassajonosta ..?!

• Jarrrrtsu

Tuota noin, todennäköisimpänä syynä sanoisin, että se ilmoituksesi on vasurilla huitaistu, aika monet ilmoitukset nimittäin ovat.. Naisethan nyt saavat vastauksia vaikka profiilissa lukisi pelkästään ”moi”, mutta miesten täytyy vähän katsoa että kokonaisuus on johdonmukainen.

Eli vastaapa:

1. Oletko kertonut itsestäsi jotain muutakin kuin mitä kysytään (pituuden, painon, musiikkimaun yms lisäksi)? Tarkoitan, jotain ”persoonastasi”?

2. Onko profiilissasi kuvaa? Ja jos ei, oletko tehnyt selväksi että tarvittaessa kyllä voit postittaa sellaisen?

3. Onko kuva (ilme, kampaus, vaatetus jne) ihan perseestä?
        -->Itse olen räpsinyt itsestäni satoja kuvia, joista valkannut profiiliin edustavimmat ikään kuin käyntikortiksi. Lasken sen varaan, että hurmaava persoonani korjaa sitten treffeillä mahdollisen ulkonäkövajeen kuviin nähden. Toimii: naiset tykkäävät höpöttää kaltaiselleni niljakkaalle imartelijalle ;)

• Minä vaan
        TTP kirjoitti:

Ehkä sinunkin kannattaisi kiinnittää huomiota kirjoitustyyliisi. Krijoitusvihreet ja välimerkkien oikea käyttö!

• nuorimiessss
        TiNu kirjoitti:

Mä olen 24 ja kyllä mä olen seuraa netistä saanut. Sydämenikin särkeny kertaalleen mutta mitään pysyvää ei ole vielä löytyny. Mun mielestä netistä parisuhteen löytäminen ei ole sen epätodennäkösempää ku ns. oikeasta elämästä, mutta siellä on helpompi ihmisten esittää eriä kuin mitä ovat. Baareissakin käyn joten katsotaan mistä natsaa ekana. :)

Olisitkohan kenties sen takia saanut netistä seuraa, että olet nainen? Voisiko mitenkään johtua siitä?

• diaandra
        TTP kirjoitti:

Kuka ihme on tuon kassajono-jutun keksinyt? Onko joku tosiaan löytänyt kumppaninsa kassajonosta? Epäilen ainakin meidän länsirannikon ihmisten kykyä tehdä tuttavuutta kassajonossa. Täytyy kai sitte ruveta seisoo jonossa joka päivä, jos sit tärppäis;-)

• Diamondeyes
        Jarrrrtsu kirjoitti:

Tuota noin, todennäköisimpänä syynä sanoisin, että se ilmoituksesi on vasurilla huitaistu, aika monet ilmoitukset nimittäin ovat.. Naisethan nyt saavat vastauksia vaikka profiilissa lukisi pelkästään ”moi”, mutta miesten täytyy vähän katsoa että kokonaisuus on johdonmukainen.

Eli vastaapa:

1. Oletko kertonut itsestäsi jotain muutakin kuin mitä kysytään (pituuden, painon, musiikkimaun yms lisäksi)? Tarkoitan, jotain ”persoonastasi”?

2. Onko profiilissasi kuvaa? Ja jos ei, oletko tehnyt selväksi että tarvittaessa kyllä voit postittaa sellaisen?

3. Onko kuva (ilme, kampaus, vaatetus jne) ihan perseestä?
        -->Itse olen räpsinyt itsestäni satoja kuvia, joista valkannut profiiliin edustavimmat ikään kuin käyntikortiksi. Lasken sen varaan, että hurmaava persoonani korjaa sitten treffeillä mahdollisen ulkonäkövajeen kuviin nähden. Toimii: naiset tykkäävät höpöttää kaltaiselleni niljakkaalle imartelijalle ;)

Se on totta, että jotta ilmoitus herättää mielenkiintoa siinä tulisi olla muutakin sisältöä kuin "mä oon tällainen tavallinen mies, joka etsii omaa kultaa. Mukavat neitoset ottakaa yhteyttä..." Hyvä ja mielenkiintoinen otsikko pysähdyttää!

Yksi asia on kirjoitusvirheet ja kokonaan toinen sisällölliset mokat kuten se, että jos sanoo hakevansa sitä omaa kultaa ja heti seuraavassa lauseessa kirjoittaa samasta asiasta monikossa. Asia on tietysti ok, jos on perustamassa haaremia.
        Jos osaa kirjoittaa itsestään kiinnostavaan sävyyn se osoittaa, että miehellä on oikeasti sanottavaa eikä hän ole tylsä. Kirjallisesti lahjakkaat saavat tässä kohtaa etulyöntiaseman, mutta vaikket olisi kirjoituskyvyiltäsi mikään täysi kymppi, sitä tärkeämpää on satsata profiiliin! Kiinnostava profiili takaa yhteydenottoja!

Meitä on toki niin moneen junaan, että riippuu täysin ihmisestä mihin hän ilmoituksessa kiinnittää huomiota. Joillekuille ulkonäkö ja se onko tukka hyvin on tärkeintä, toisille kuten minulle tärkeintä on, että päässä on muutakin kuin hiuksia.

Netti on onneksi niin laaja, että jos sitä kautta jonkun haluaa löytää niin se on enemmän kuin mahdollista. Onnea hakuun, kaikille oman kullan etsijöille!

P.S.

Ei se ihan niinkään ole, että naiset saavat vastauksia, vaikkei ilmoituksessa mitään sisältöä olisikaan. Fiksu ja itseään taidokkaasti ilmaiseva nainen ilmeisesti on monelle miehelle liian suuri pala purtavaksi...;)

• naiset?
        Diamondeyes kirjoitti:

Se on totta, että jotta ilmoitus herättää mielenkiintoa siinä tulisi olla muutakin sisältöä kuin "mä oon tällainen tavallinen mies, joka etsii omaa kultaa. Mukavat neitoset ottakaa yhteyttä..." Hyvä ja mielenkiintoinen otsikko pysähdyttää!

Yksi asia on kirjoitusvirheet ja kokonaan toinen sisällölliset mokat kuten se, että jos sanoo hakevansa sitä omaa kultaa ja heti seuraavassa lauseessa kirjoittaa samasta asiasta monikossa. Asia on tietysti ok, jos on perustamassa haaremia.
        Jos osaa kirjoittaa itsestään kiinnostavaan sävyyn se osoittaa, että miehellä on oikeasti sanottavaa eikä hän ole tylsä. Kirjallisesti lahjakkaat saavat tässä kohtaa etulyöntiaseman, mutta vaikket olisi kirjoituskyvyiltäsi mikään täysi kymppi, sitä tärkeämpää on satsata profiiliin! Kiinnostava profiili takaa yhteydenottoja!

Meitä on toki niin moneen junaan, että riippuu täysin ihmisestä mihin hän ilmoituksessa kiinnittää huomiota. Joillekuille ulkonäkö ja se onko tukka hyvin on tärkeintä, toisille kuten minulle tärkeintä on, että päässä on muutakin kuin hiuksia.

Netti on onneksi niin laaja, että jos sitä kautta jonkun haluaa löytää niin se on enemmän kuin mahdollista. Onnea hakuun, kaikille oman kullan etsijöille!

P.S.

Ei se ihan niinkään ole, että naiset saavat vastauksia, vaikkei ilmoituksessa mitään sisältöä olisikaan. Fiksu ja itseään taidokkaasti ilmaiseva nainen ilmeisesti on monelle miehelle liian suuri pala purtavaksi...;)

Taas niille "fiksuille" naisille on vaikea pala hyväksyä että tavallinen duunari voi keskustella ja puhua kaikesta älykkäämmin kuin he. Yleensä nämä akateemisesti koulutetut naiset eivät olekaan mitään fiksuja kuin pintapuolisesti. Koulutetut naiset yleensäkin todella luulee liikoja itsestään. On sielläkin toki sellaisia jotka ovat oikeasti fiksuja ja käyttäytyvät sen mukaan, mutta ne ovat harvassa. Ainoastaan elämänkoulu koulii meistä kypsiä ihmisiä. Miehissä on varmasti samalla lailla että luullaan olevansa jotenkin parempia, jos on akateemisesti koulutettu.
        Varmasti tähänkin joku naikkonen heti väittää vastaan ja se kertoo juuri siitä etteivät he kestä totuutta, koska sehän tarkoittaa etteivät he olekaan täydellisiä. Niille profiileille saa monesti nauraa kippurassa, kun lukee minkälaista miestä nämä " fiksut" hakevat. Sellaista he saavat etsiä lopun elämäänsä.

• miäs 36
        naiset? kirjoitti:

Taas niille "fiksuille" naisille on vaikea pala hyväksyä että tavallinen duunari voi keskustella ja puhua kaikesta älykkäämmin kuin he. Yleensä nämä akateemisesti koulutetut naiset eivät olekaan mitään fiksuja kuin pintapuolisesti. Koulutetut naiset yleensäkin todella luulee liikoja itsestään. On sielläkin toki sellaisia jotka ovat oikeasti fiksuja ja käyttäytyvät sen mukaan, mutta ne ovat harvassa. Ainoastaan elämänkoulu koulii meistä kypsiä ihmisiä. Miehissä on varmasti samalla lailla että luullaan olevansa jotenkin parempia, jos on akateemisesti koulutettu.
        Varmasti tähänkin joku naikkonen heti väittää vastaan ja se kertoo juuri siitä etteivät he kestä totuutta, koska sehän tarkoittaa etteivät he olekaan täydellisiä. Niille profiileille saa monesti nauraa kippurassa, kun lukee minkälaista miestä nämä " fiksut" hakevat. Sellaista he saavat etsiä lopun elämäänsä.

Itse kans katson kohdan koulutus. jos on jotain akateemisia tutkintoja, ja maistereita, niin hyppään seuraavaan profiiliin.

Ekana profiilista katson. Ikä, asuinpaikka, uskonto, koulutus, -ja koko.

• Ohikulkija naikkonen
        naiset? kirjoitti:

ei yleensä kovin pitkälle johda elämässä. Joten hiukan hämmästyksellä luin viestiä koulutetuista naisista, jotka luulevat liikoja itsestään - eiköhän liiat luulot yleensä johdu henkilön persoonasta ja luonteesta, eikä siitä minkälainen koulutus jollakin on. Koulutuksen tarkoitushan on yleensä sivistää ja avartaa maailmankuvaa, eikä opettaa ihmistä luulemaan liikoja itsestään.

Tällaiset yleistykset (siis että koulutetut naiset tai miehet luulevat liikoja itsestään) ovat aika vaarallasia. Vähän sama asia, kuin silloin aikanaan kun herra Hitler tuumasi, että juutalaisetpa ovat syntipukkikansa. Ja seuraukset tiedetään.

Että on kyllä surullista nähdä, että jollakin voi olla noin kapea maailmankatsomus - ja se, että joku "väittää johonkin asiaan vastaan" ei kyllä käsittääkseni tarkoita sitä, että ihminen ei kestä totuutta, vaan sitä, että asiasta syntyy keskustelua. Mutta jos keskustelu tuomitaan jo etukäteen jyrkillä mielipiteillä, niin harvempihan sitä haluaa keskustella yhtään mistään.

Onkin surullista nähdä, että deittipalstoilla on liikenteessä miehiä, joiden itsetunto ei kestä koulutettuja "naikkosia" ja mahdollisesti heidän omasta maailmankatsomuksestaan eroavia maailmankatsomuksia.

Ihmissuhteissa on aina kyse kuitenkin myös kommunikaatiosta ja sen tasosta, johon maailmankatsomus liittyy, ja kyllä tuollainen jyrkkyys monesti hankaloittaa kommunikaatiota aika paljon, ja synnyttää uusia ennakkoluuloja.

• puhetta
        Ohikulkija naikkonen kirjoitti:

ei yleensä kovin pitkälle johda elämässä. Joten hiukan hämmästyksellä luin viestiä koulutetuista naisista, jotka luulevat liikoja itsestään - eiköhän liiat luulot yleensä johdu henkilön persoonasta ja luonteesta, eikä siitä minkälainen koulutus jollakin on. Koulutuksen tarkoitushan on yleensä sivistää ja avartaa maailmankuvaa, eikä opettaa ihmistä luulemaan liikoja itsestään.

Tällaiset yleistykset (siis että koulutetut naiset tai miehet luulevat liikoja itsestään) ovat aika vaarallasia. Vähän sama asia, kuin silloin aikanaan kun herra Hitler tuumasi, että juutalaisetpa ovat syntipukkikansa. Ja seuraukset tiedetään.

Että on kyllä surullista nähdä, että jollakin voi olla noin kapea maailmankatsomus - ja se, että joku "väittää johonkin asiaan vastaan" ei kyllä käsittääkseni tarkoita sitä, että ihminen ei kestä totuutta, vaan sitä, että asiasta syntyy keskustelua. Mutta jos keskustelu tuomitaan jo etukäteen jyrkillä mielipiteillä, niin harvempihan sitä haluaa keskustella yhtään mistään.

Onkin surullista nähdä, että deittipalstoilla on liikenteessä miehiä, joiden itsetunto ei kestä koulutettuja "naikkosia" ja mahdollisesti heidän omasta maailmankatsomuksestaan eroavia maailmankatsomuksia.

Ihmissuhteissa on aina kyse kuitenkin myös kommunikaatiosta ja sen tasosta, johon maailmankatsomus liittyy, ja kyllä tuollainen jyrkkyys monesti hankaloittaa kommunikaatiota aika paljon, ja synnyttää uusia ennakkoluuloja.

Huomaa heti että pidät itseäsi parempana ihmisenä. Miten sinä voit virittää kenenkään sellaisen naisen kanssa keskustelua joka pitää sinua arvottomana sontaläjänä. Sen minkä on tosielämässä todistanut, niin sinä et voi mitenkään sitä kumota. Ei siinä kyllä varmasti itsetunto ainakaan kohoa kun sinunkaltaisiin naikkosiin yrittää tutustua. Muuten itsetunnolla ei ole tämän asian kanssa mitään merkitystä ja mitä sitten vaikka itsetunto olisi nollassa, tekeekö sekin ihmisestä jotenkin huonomman kuin sinusta.

• joka
        Diamondeyes kirjoitti:

P.S.

Ois kiva tutustua fiksuun ja itseään taidokkaasti ilmaisevaan naiseen. Ei oikeasti pelota. :)

• .....
        puhetta kirjoitti:

Huomaa heti että pidät itseäsi parempana ihmisenä. Miten sinä voit virittää kenenkään sellaisen naisen kanssa keskustelua joka pitää sinua arvottomana sontaläjänä. Sen minkä on tosielämässä todistanut, niin sinä et voi mitenkään sitä kumota. Ei siinä kyllä varmasti itsetunto ainakaan kohoa kun sinunkaltaisiin naikkosiin yrittää tutustua. Muuten itsetunnolla ei ole tämän asian kanssa mitään merkitystä ja mitä sitten vaikka itsetunto olisi nollassa, tekeekö sekin ihmisestä jotenkin huonomman kuin sinusta.

Uskoisin, että akateemisesti koulutetut ihmiset arvostavat koulutusta, eikä välttämättä vain akateemista. Korkeakouluista valmistuvat/valmistuneet ovat kuitenkin kuluttaneet elämästään vähintään 15 vuotta opiskellessa, ja se on ollut aika iso osa elämää.

• Hyvin kirjoitettu. Itsekkin korostaisin juuri tuota rehellisyyttä tuolla profiileissa, eli olkaa nyt hyvät treffailijat rehellisiä ja älkää semmoiset ihmiset jotka seurustelee niin esiintykö sinkkuina. Kokemuksesta voin vaan sanoa että kaikki eivät näissä nettitreffijutuissa ole rehellisiä. Itse tapasin tytön treffien kautta ja hän kertoi jo alussa olevansa sinkku, mutta muutaman kerran tavattuaan paljastui että hänellä oli vielä on off suhde entisen kanssa.

• juhkai

Minäkin olen sitä mieltä että rehellisyys on kaikista paras, jos valehtelee niin se tulee ennen pitkää selville.

• Koettu on

Mitä on rehellisyys miehelle, ei ole samaa naiselle - näin ajattelen.
        Miehen rehellisyyteen kuuluu: ilmoita rintasi ympärysmitta, uumasi, miten olet toimiva sängyssä ym, ym.

Naisen rehellisyyteen kuuluu: Kerron kaiken, kerron liikaa. Mies säikähtää todellisuutta, ei jaksa kuunnella.
        Kun uusiksi lukee ohjesäännön tuolta ekalta sivulta, sen voi, ainakin nainen heittää roskiin.
        Elämme eri maailmoissa, eri ikäsinä olemme eri lähtöviivoilla, mitään yhtenevää ei voi oppaakseen ottaa. Silti kannattaa yrittää, tavata, pettyäkin, elämässä on monta uljasta prinssiä ja kaunista prinsessaa, miksi emme toimisi!

• henrikki
        Koettu on kirjoitti:

Miehen rehellisyyteen kuuluu: ilmoita rintasi ympärysmitta, uumasi, miten olet toimiva sängyssä ym, ym.

Naisen rehellisyyteen kuuluu: Kerron kaiken, kerron liikaa. Mies säikähtää todellisuutta, ei jaksa kuunnella.
        Kun uusiksi lukee ohjesäännön tuolta ekalta sivulta, sen voi, ainakin nainen heittää roskiin.
        Elämme eri maailmoissa, eri ikäsinä olemme eri lähtöviivoilla, mitään yhtenevää ei voi oppaakseen ottaa. Silti kannattaa yrittää, tavata, pettyäkin, elämässä on monta uljasta prinssiä ja kaunista prinsessaa, miksi emme toimisi!

Siksi koska niille kauniille nettiprinsessoille ei tavallinen kelpaa. Aivan turha tavallisen näköisen nuoren miehen on odottaa löytävänsä seuraa netistä. Ei mitään saumaa. Baarista kenties voi löytyäkkin.

• repliikkiä

käytetään valitettavasti usein silloin kun toinen osapuoli ei olekkaan niin kiinnostunut toisesta. Itsekin olen siihen syyllistynyt. Siis se että sanoo itsellä olevan keskeneräisiä asioita entisen tyttö/poikaystävän kanssa tarkoittaa hienovaraisesti ilmaistuna: NEXT

• mulle kävi niin ....
        repliikkiä kirjoitti:

käytetään valitettavasti usein silloin kun toinen osapuoli ei olekkaan niin kiinnostunut toisesta. Itsekin olen siihen syyllistynyt. Siis se että sanoo itsellä olevan keskeneräisiä asioita entisen tyttö/poikaystävän kanssa tarkoittaa hienovaraisesti ilmaistuna: NEXT

Just ! Noin minullekin tehtiin !
        Kuulin että se sama heppu on treffannu mun likkakamun kanssa, yhdessä likkakamun kanssa laitoimme silloin kauan sitten ne deittihaut ...

Valheella on lyhyet jäljet sittenkin

• mulle kävi niin ....
        mulle kävi niin .... kirjoitti:

Just ! Noin minullekin tehtiin !
        Kuulin että se sama heppu on treffannu mun likkakamun kanssa, yhdessä likkakamun kanssa laitoimme silloin kauan sitten ne deittihaut ...

Valheella on lyhyet jäljet sittenkin

Se heppu sanoi samalla tavalla molemmille :
        Hänellä on vaimon kanssa vielä kesken ero ettei voi ajatella suhdetta, kiitos oli hauska tutustua

• olemme kaikki erilaisia
        Koettu on kirjoitti:

Etsitköhän vähän vääränlaisista profiileista vai miksi noin vääristynyt kuva miehiä kohtaan?? Väitän, että moni Suomalaisista miehistä arvostaa ihan samoja asioita kuin moni nainenkin. Vastaavasti on naisia, jotka hakevat sitä pitkää ja tummaa supliikkia edustusmiestä, eivätkä arvosta niinkään sielujen sympatiaa. Se, että ne samantyyliset ihmiset eivät välttämättä kohtaa ei tee kaikista miehistä tai naisista tietynlaisia! Meitä on moneen junaan ja hyvä niin!:)

• xxxxhhhxxx
        mulle kävi niin .... kirjoitti:

Se heppu sanoi samalla tavalla molemmille :
        Hänellä on vaimon kanssa vielä kesken ero ettei voi ajatella suhdetta, kiitos oli hauska tutustua

Paniko molempia?

• juhkai

Hyvät ojeet koska minä liityin jäseneksi parikuukautta sitten niin tiedän paremmin miten juttun lähdetään.

• Nimetön

Eli laittakaa nimimerkkejä tänne, miehistä ja naisista... jos on hyvä profiili niin saa ansaitsemansa huomion =)

• tekee pinnalliseksi?

Miksi kuvan pyytäminen suht alkuvaiheessa kirjoittelua antaa toisesta pinnallisen kuvan? Harvempi kuitenkin on etsimässä kirjekaveria tms. jossa toisen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä.

Ulkonäkö merkitsee parisuhdetta muodostettaessa ja itse parisuhteessa. Se, miten paljon se kullekin merkitsee, vaihtelee varmasti paljon. Yhdentekevää se ei joka tapauksessa ole. Minua ainakin alkaa epäilyttämään, jos toinen ei halua kuvaansa lähettää.

• Kunnian Mies

Niin mikä sua hölmöä alkaa epäilyttämään?

Jos vastaus on jotain muuta kuin rumuus niin pyydän anteeksi. Jos epäilet rumuutta syyksi niin hölmö olet. Ja kusipää ennenkaikkea. Tieteellinen tosiasia se ei kuitenkaan ole että kuvansa lähettämätön on ruma, voipi ollla komeampi kuin sinä ja silti pitäisit rumana kun et saa kuvaa?

Tyypillinen pinnallinen nainen olet. Aivan, sukupuolesi on helppo päätellä, ei mies ole yhtä kunniaton ja kusipäinen.

• Nicce

Kakkos kohdassa ei lue "suht alkuvaiheessa" vaan "saman tien." Saman tien tarkoittaa, että eka kontaktin otto toiseen on valokuvan pyytäminen!

• selkeästi
        Kunnian Mies kirjoitti:

Jos vastaus on jotain muuta kuin rumuus niin pyydän anteeksi. Jos epäilet rumuutta syyksi niin hölmö olet. Ja kusipää ennenkaikkea. Tieteellinen tosiasia se ei kuitenkaan ole että kuvansa lähettämätön on ruma, voipi ollla komeampi kuin sinä ja silti pitäisit rumana kun et saa kuvaa?

Tyypillinen pinnallinen nainen olet. Aivan, sukupuolesi on helppo päätellä, ei mies ole yhtä kunniaton ja kusipäinen.

ruman miehen katkeraa tilitystä!

• en ole ruma
        selkeästi kirjoitti:

ruman miehen katkeraa tilitystä!

• kuvallinen

Jos ilmoituksessani on oma kuvani,haluan että myös vastaaja lähettää omansa,en pysty muodostamaan "kuvaa" toisesta ilman kasvoja! Aika monet lopettavat postailun kun pyytää kuvaa,miksi?Tuleehan ne kasvot esiin sitten tapaamisella

• heh
        en ole ruma kirjoitti:

Jos sukupuolen arvaaminen tuottaa noin paljon ongelmia, niin mitä voi päätellä muusta. Ihan jo sekin meni väärin, ettet tainnut hahmottaa, että sinulle on vastannut kaksi eri henkilöä.

Myönnän, että alkuperäisin kirjoittajan "saman tien" ja oma käyttämäni muotoilu "suht alkuvaiheessa" eivät välttämättä ole sama asia. Toisaalta mistä minä tiedän mitä alkuperäinen tarkalleen ottaen kyseisellä kohdalla kokonaisuudessa tarkoitti.

• Ihmettelijä-61
        kuvallinen kirjoitti:

Jos ilmoituksessani on oma kuvani,haluan että myös vastaaja lähettää omansa,en pysty muodostamaan "kuvaa" toisesta ilman kasvoja! Aika monet lopettavat postailun kun pyytää kuvaa,miksi?Tuleehan ne kasvot esiin sitten tapaamisella

Kun on puhuttu nyt kuvista,niin jatkan ihmettelyllä,että on muutama jonka kanssa on ollut pitkään kirjottelua,kuvat vaihdettu ja sovittu tapaamisesta..sit puhelinkeskustelun jälkeen on tullut naiselta tekstari,että ääni ei miellyttänyt...minusta tuntuu oudolta...rehellisyys on ollut kaikis tapauksissa aitoa uskon niin...tuntuu pinnallisuudelta..ite en keskity ääneen mitenkään..vaan siihen kuin juttu luistaa...

• Jarrrrtsu
        Ihmettelijä-61 kirjoitti:

Kun on puhuttu nyt kuvista,niin jatkan ihmettelyllä,että on muutama jonka kanssa on ollut pitkään kirjottelua,kuvat vaihdettu ja sovittu tapaamisesta..sit puhelinkeskustelun jälkeen on tullut naiselta tekstari,että ääni ei miellyttänyt...minusta tuntuu oudolta...rehellisyys on ollut kaikis tapauksissa aitoa uskon niin...tuntuu pinnallisuudelta..ite en keskity ääneen mitenkään..vaan siihen kuin juttu luistaa...

No toi nyt kuulostaa jo ihan friikiltä! Kuten itse asiassa myös joku puhelimessa bamlaaminen etukäteen: jos kerran viesteissä löytyy sielujen sympatiaa ja kuvatkin on vaihdettu, kuka hullu vielä pitkittää tapaamista, jossa vain ja ainoastaan sen kemioiden kohtaamisen voi todeta??

Hiljaiset hetket ja sanojen lievä takeltelu ovat puhelimessa kiusallisen hyvin erottuvia juttuja, mutta treffeillä ne painavat paljon vähemmän jos lainkaan.

Miehen tehtävä on näissä aloiteasioissa toimia seremoniamestarina ja johdattaa tutustumista eteenpäin. Oraganisoi siis homma ensi kerralla jämptimmin!

• miasan
        Kunnian Mies kirjoitti:

Mulle ei enää vastattu, kun en voinut kuvaa lähettää. Juuri silloin konetta vaihtamassa, niin ei tosissaan ollut kuvaa. Olisin lähettänyt myöhemmin, kun olisin saanut kuvan koneelle, mutta eipä tarvinnut vaivautua.
        Itselle ei heti kuvaa tarvi laittaa. Paljon saa selville toisen kirjoitustyylistäkin.

• Håla
        miasan kirjoitti:

Mulle ei enää vastattu, kun en voinut kuvaa lähettää. Juuri silloin konetta vaihtamassa, niin ei tosissaan ollut kuvaa. Olisin lähettänyt myöhemmin, kun olisin saanut kuvan koneelle, mutta eipä tarvinnut vaivautua.
        Itselle ei heti kuvaa tarvi laittaa. Paljon saa selville toisen kirjoitustyylistäkin.

...sillä mulle ei vastattu enää kuvan lähettämisen jälkeen. Tuntuu, että liikkeellä on tirkistelijöitä, jotka profiilissaan pitävät itseänsä mukavina ja luotettavina. Tosin lisäksi unohtavat myös oman kuvansa lähettämisen sinä paluupostissa, jota ei koskaan kuulu...Joka tapauksessa kuvan lähettäminen on erinomainen tapa testata vastapuolen uskottavuus...

• kuvaton ja nyt onnellisessa...
        Kunnian Mies kirjoitti:

Pakko kertoa omakohtaisia kokemuksia.
        Olin treffipalstalla profiilina ilman kuvaa, niin oli myös mieheni.
        Keskustelujen kautta saimme kuvan toistemme luonteista. Ei se heti sytyttänyt, muttei tuntunut painostavaltakaan. Menetin nimittäin aika monta kivannäköistä kaveria sen takia, koska en ensimmäisestä, enkä toisestakaan viestistä lähettänyt heti kuvaa, vaikka profiilini vaikutti "kivalta".
        Sain mieheltäni kuvan sitten myöhemmin profiiliin, mutta hän ei tiennyt vielä minkä näköinen itse olin, eikä edelleenkään painostanut sen lähettämistä.
        Sillä kuukauden päivät kirjoiteltiin mieheni kanssa ja sitten oli lauantai ja kerroin olevani lähdössä tansseihin. Hän harmitteli, kun oli menossa toiseen paikkaan ja olisi ollut kiva lähteä vaikka mukaan. Laittoi vielä numeron ja kertoi häviävänsä linjoilta pariksi päiväksi.
        Illalla laitoin hänelle viestin ja siitä alkoi erittäin hauska tekstiviesti-ralli. Vasta vähän ennen kuin lähdin liikkeelle laitoin hänelle kuvani...Ja kuinka ollakaan, me mentiin tansseihin yhdessä. Ja oli oikein mukava ilta. Ja edelleen on hyvä olla yhdessä.
        En itse koe olevani sen kummallisemman näköinen kuin muutkaan, mutta jos sanon mieheni sanoin, että miten tuon näköinen nainen voi olla vapaana? niin tarkoitan tätä tällä kuvattomuudella, että ei siellä aina ne rumat vaan kirjoittele, vaan ihmiset voivat olla työnsä puolesta sellaisessa asemassa, etteivät halua sen takia kuvaansa näyttää. Ja oikeasti kun miettii, niin eikö luonne ratkaise enemmän kuin pärstäkerroin???

• kiehtoo

Tämä menee ehkä hieman ohi tästä otsikosta mut... Itse viestittelin pitkään yhden naikkosen kans mesessä ja tekstareilla. Ei koskaan soiteltu puolin tai toisin. Siinä oli jotain jännitystä kun ei tiennyt millainen ääni toisella on. Jokin siinä vaan kiehtoi. No myöhemmin sit sattumalta tavattiin baarissa ja juttelin tän naisen kanssa niitä näitä Sen jälkeen tuntu siltä et loppu se pien salaperäsyys kun kuuli toisen äänen. Hyviä kavereita ollaan edelleen tän tytön kanssa.

• pallokala80

Tuota seikkaa en myöskään ymmärrä, miksi ei kuvaa saisi pyytää. Kyllä tuonne voi leperrellä itsestää ties minkälaista tekstiä ensinnäkin. Kuvasta saattaa pystyä vähän pystyä päättelemään voisko olla yhtää ns. mun tyyppiä. Niinhän se menee valitettavasti elävässä elämässäkin. Jos toisen ulkonäkö mielyttää, sen jälkeen alkaa mahdollisesti kiinnostus tutustua kyseiseen henkilöön tarkemminkin. Toisekseen on mielestäni edes teoreettisella tasolla tärkeää nähdä toisen silmät. Silmät ovat sielun peili, kuten sanotaan. Jos ei kuvaansa voi laittaa, on joko oikeesti todella ruma (tai on vain äärettömän epävarma itsestään) tai päinvastoin oman kauneutensa puolesta ei uskalla laittaa kuvaansa, peläten tavalla tai toisella sopimattomia viestejä.

• Nainen, äiti

Kuulehan Mies! Naiselle miehen ääni on jotensakin samaa, kuin miehelle visuaalinen näköaistimus naisesta. Joku nainen kiinnittä siihen erityisesti huomiotaan, joku vähemmän. Tässä jälleen ero naisen ja miehen välillä. Tai - tuskinpa sinäkään kovin korkealta kiljuvaa naisen ääntä jaksaisit sietää.
        Itselleni jopa murteitten soinnut ovat merkitseviä. Se ei välttämättä ole pinnallisuutta, sehän voi olla jopa musikaalisuutta.

• Miimimmi
        kuvallinen kirjoitti:

aikanaan julki, mutta miksi jokaiselle nettituttavuudelle pitäisi kasvoja näyttää ennenkuin se on ajankohtaista edes. Kuvan pyytäjästä kirjoittelun alussa tulee mieleen monia asioita esim. valokuvien keräilijä (onhan se kiva saada erilaisia vastakkaan sukupuolenkuvia netistä), vai miksi sitä niin pitää ehdottomasti saada valokuva, vaikka ei olla liikenteessä useinmiten tositarkoituksella tai/ja rehellisesti. Onpa niitä vastauksia tullut vaikka millaisia kun on kieltäytynyt antamasta kuvaansa. Harrastushan tämä nettikuvien keräily täällä netissä on selvästi joillakin yksilöillä, ja mikä sen helpompaa kuin roikkua deittipalstalla omalla ilmoituksella keräilemässä keräilykohdettaan. =))

• kannanotto
        pallokala80 kirjoitti:

Tuota seikkaa en myöskään ymmärrä, miksi ei kuvaa saisi pyytää. Kyllä tuonne voi leperrellä itsestää ties minkälaista tekstiä ensinnäkin. Kuvasta saattaa pystyä vähän pystyä päättelemään voisko olla yhtää ns. mun tyyppiä. Niinhän se menee valitettavasti elävässä elämässäkin. Jos toisen ulkonäkö mielyttää, sen jälkeen alkaa mahdollisesti kiinnostus tutustua kyseiseen henkilöön tarkemminkin. Toisekseen on mielestäni edes teoreettisella tasolla tärkeää nähdä toisen silmät. Silmät ovat sielun peili, kuten sanotaan. Jos ei kuvaansa voi laittaa, on joko oikeesti todella ruma (tai on vain äärettömän epävarma itsestään) tai päinvastoin oman kauneutensa puolesta ei uskalla laittaa kuvaansa, peläten tavalla tai toisella sopimattomia viestejä.

Ei tiedä oottekos huomannut näillä kaikilla seuraa etsitään palstoilla, että lähes kaikki miehet hakevat mukavaa, ihanaa seuraa ja tärkein kriteeri on pituus ja paino tai hiusten väri!!!!

Kyllä minun mielestäni on arvoissa vikaa, jos ei voi edes keskustella tai varsinkaan tutustua henkilöön, jonka ulkonäköä ei tunne.
        En valitettavasti tunne ihmisiä, jotka esim. jonkun onnettomuuden takia ovat menettäneet jotain ulkonäöstään, mutta voisin kuvitella että kun he ovat joutuneet käymään suuren prosessin läpi siitä että ovat selvinneet hengissä vaikkakin ulkonäköisin vaurioin, he ovat kuiteskin pohjimmiltaan niitä ihania ja tutustumisenarvoisia kauniita ihmisiä, niille ihmisille,,, jotka vain tuijottavat ulkonäköä ja löytävät onnen ainoastaan barbin kanssa!
        Tässä vaiheessa varmaan jokainen lukija päättelee, että minä olen joutunut johonkin onnettomuuteen jossa ulkonäköni on pirstaloitunut, mutta niin ei ole tapahtunut. Kun katson peiliin näen jopa aika kauniin naisen, niin näöllisesti, kuin kokemullisestikin.
        Toivotan kaikille kaiken ikäisille ja kokoisille ihmsille, niin miehille kuin naisille, tasapainoista ja hienoa elämää omana itsenään!

• sipulisoppa
        kannanotto kirjoitti:

Ei tiedä oottekos huomannut näillä kaikilla seuraa etsitään palstoilla, että lähes kaikki miehet hakevat mukavaa, ihanaa seuraa ja tärkein kriteeri on pituus ja paino tai hiusten väri!!!!

Kyllä minun mielestäni on arvoissa vikaa, jos ei voi edes keskustella tai varsinkaan tutustua henkilöön, jonka ulkonäköä ei tunne.
        En valitettavasti tunne ihmisiä, jotka esim. jonkun onnettomuuden takia ovat menettäneet jotain ulkonäöstään, mutta voisin kuvitella että kun he ovat joutuneet käymään suuren prosessin läpi siitä että ovat selvinneet hengissä vaikkakin ulkonäköisin vaurioin, he ovat kuiteskin pohjimmiltaan niitä ihania ja tutustumisenarvoisia kauniita ihmisiä, niille ihmisille,,, jotka vain tuijottavat ulkonäköä ja löytävät onnen ainoastaan barbin kanssa!
        Tässä vaiheessa varmaan jokainen lukija päättelee, että minä olen joutunut johonkin onnettomuuteen jossa ulkonäköni on pirstaloitunut, mutta niin ei ole tapahtunut. Kun katson peiliin näen jopa aika kauniin naisen, niin näöllisesti, kuin kokemullisestikin.
        Toivotan kaikille kaiken ikäisille ja kokoisille ihmsille, niin miehille kuin naisille, tasapainoista ja hienoa elämää omana itsenään!

hyvä ulkonäkö ja se millainen ihminen miellyttää silmää on niin subjektiivinen asia, että itse ainakin haluan sen valokuvan nähdä ennen kun ketään lähden tapaamaan. En miehistä osaa sanoa, mutta naisena ainakin yritän päätellä kuvan perusteella esim. pitääkö mies itsestään huolta, minkä tyylinen ihminen on jne Muilta osin riittää se, ettei tee pahaa katsella, koska tiedän toki etten itsekään missi ole. näillä perustein: ulkonäöllä on väliä.

• Mies.
        kuvaton ja nyt onnellisessa... kirjoitti:

Keskustelujen kautta saimme kuvan toistemme luonteista. Ei se heti sytyttänyt, muttei tuntunut painostavaltakaan. Menetin nimittäin aika monta kivannäköistä kaveria sen takia, koska en ensimmäisestä, enkä toisestakaan viestistä lähettänyt heti kuvaa, vaikka profiilini vaikutti "kivalta".
        Sain mieheltäni kuvan sitten myöhemmin profiiliin, mutta hän ei tiennyt vielä minkä näköinen itse olin, eikä edelleenkään painostanut sen lähettämistä.
        Sillä kuukauden päivät kirjoiteltiin mieheni kanssa ja sitten oli lauantai ja kerroin olevani lähdössä tansseihin. Hän harmitteli, kun oli menossa toiseen paikkaan ja olisi ollut kiva lähteä vaikka mukaan. Laittoi vielä numeron ja kertoi häviävänsä linjoilta pariksi päiväksi.
        Illalla laitoin hänelle viestin ja siitä alkoi erittäin hauska tekstiviesti-ralli. Vasta vähän ennen kuin lähdin liikkeelle laitoin hänelle kuvani...Ja kuinka ollakaan, me mentiin tansseihin yhdessä. Ja oli oikein mukava ilta. Ja edelleen on hyvä olla yhdessä.
        En itse koe olevani sen kummallisemman näköinen kuin muutkaan, mutta jos sanon mieheni sanoin, että miten tuon näköinen nainen voi olla vapaana? niin tarkoitan tätä tällä kuvattomuudella, että ei siellä aina ne rumat vaan kirjoittele, vaan ihmiset voivat olla työnsä puolesta sellaisessa asemassa, etteivät halua sen takia kuvaansa näyttää. Ja oikeasti kun miettii, niin eikö luonne ratkaise enemmän kuin pärstäkerroin???

"ihmiset voivat olla työnsä puolesta sellaisessa asemassa, etteivät halua sen takia kuvaansa näyttää."

Suomi on kuitenkin pieni maa ja osa meistä tunnetaan "liian hyvin".

• foto esiin

...kuvat pakolliseksi :)

• noitaneiti

Itse laitoin kuvan profiiliini aika alkuvaiheessa ja jouduin vetämään sen profiilin tuon tuostakin pois.
        En sano sillä, että olisin sen kummallisemman näköinen, mutta vastausviestejä tuli niin hirvittävä määrä ja osa niistä niin täysin asiattomia, että välillä piti todella ihmetellä.
        Ja se ihmetytti kaikkein eniten, että vaikka minulla itselläni on ikää jo ihan aikuisen naisen verran, niin omia poikiani nuoremmat miehet tekivät vaikka millaisia ehdotuksia.
        Eikä se kuvakaan ollut mitenkään 'paljastava' kaikki vaatteet päällä ja naurava naama...
        Poistin parin kuukauden päästä koko profiilin, koska löysin kuitenkin loppujen lopuksi maailman ihanimman miehen treffeiltä. Eikä hänen profiilissaan ollut kuvaa ja silti se olin minä, joka otti häneen ensin yhteyttä. Että se siitä kuvattomiin viesteihin vastaamisesta.
        Yleistäminen on ihan syvältä, joka asiassa =(
        Mutta rehellinen kannattaa olla, AINA.
        Liian paljon siellä on huijareita liikkeellä. Ennätin kyllä senkin kokea omakohtaisesti ennen omani löytämistä.
        Onnea vaan kaikille yrittäjille ja iloista joulun odotusta =)

• nauhus

vaikka ei etsikään mitään missiä tai hunksia.Ulkonäöllä on merkitystä.Vaikka joku olisi kuinka mukava tahansa,mutta ulkonäkö ei miellytä niin eihän siitä mitään tule.Itse en ainakaan mene treffeille ennenkuin kumpikin on nähnyt toistensa kuvat.Mutta ei kuva kaikkea kerro vaan olemus jne.
        Kerran olen sen virheen tehnyt,että menin sokkona treffeille ja se oli viimeinen kerta!!!

• nimim. Goofy
        nauhus kirjoitti:

vaikka ei etsikään mitään missiä tai hunksia.Ulkonäöllä on merkitystä.Vaikka joku olisi kuinka mukava tahansa,mutta ulkonäkö ei miellytä niin eihän siitä mitään tule.Itse en ainakaan mene treffeille ennenkuin kumpikin on nähnyt toistensa kuvat.Mutta ei kuva kaikkea kerro vaan olemus jne.
        Kerran olen sen virheen tehnyt,että menin sokkona treffeille ja se oli viimeinen kerta!!!

Jos joku pyytää. Yhtään ylimääräistä julkisuutta en halua, joten profiili on edelleen kuvaton. Mainostakoot ne, jotka ei baarissakaan kelpaa...

• Jonttuh

siis itse näen asian näin kun nainen vaatii ulkonäöltä aika paljon(ei kaikki) niin kun se oikea mies sitten sattuu löytymään niin oletteko miettineet että kun se mies tosiaan on tosi komia ja tietää saavansa kenet haluaa niin suhteet kaatuvat yleensä nopeasti eroon, kun taas rumemmat tietävät kuinka paljon oikeasti merkitsee kun on joku kenen kanssa olla, siis mielestäni ei rumaa ihmistä olekaan, jokainen on jonkun mielestä jollain tavalla kaunis, nämä ihmiset jotka välittää ulkonäöstä paljon... niin voin melkeimpä lyödä vetoa että he ajattelevat että rumat ovat tuomittu elämään yksin elämänsä vaan näin ei ole ja "rumien" suhteet ovat varmasti kestävämpiä ja rakkautta löytyy enempi, näin minä näen asian...

• homma..
        kannanotto kirjoitti:

Mukava kuulla että on olemassa tuollaisiakin naisia, jotka eivät pelkästään ulkonäköön tuijota.
        Minäkin olen ihan normaalin näköinen kaveri, ja muutenkin mukava, mutta ei kyllä varmasti koskaan kukaan kirjoittele takaisin.

• miäs36
        Håla kirjoitti:

...sillä mulle ei vastattu enää kuvan lähettämisen jälkeen. Tuntuu, että liikkeellä on tirkistelijöitä, jotka profiilissaan pitävät itseänsä mukavina ja luotettavina. Tosin lisäksi unohtavat myös oman kuvansa lähettämisen sinä paluupostissa, jota ei koskaan kuulu...Joka tapauksessa kuvan lähettäminen on erinomainen tapa testata vastapuolen uskottavuus...

Just ton uskottavuudentakia minäkin sitä kuvaa kyselen heti alkuvaiheessa, ellei profiilissakaan ole minkäänlaista. Lisäksi jos saisi vaikka pari-kolmekuvaa niin uskottavuus kasvaisi, ja epäily että toinen vaan on itseään viihdyttämässä tai huvikseen liikkeellä. Jos tosimielellä lähtee tälläiseen mukaan, niin kyllä pitää varautua että kuva olis lähettää.
        Toisekseen, eihän se kuva totuuttakerro. Pareilla treffeillä käyneenä voin todeta että kuva ei aina vastaa todellisuutta, niin hyvässä kuin pahassakin.
        Lisäksi olis hyvä mainita että kuinkavanha kuva on.

• noitaneiti
        Jonttuh kirjoitti:

siis itse näen asian näin kun nainen vaatii ulkonäöltä aika paljon(ei kaikki) niin kun se oikea mies sitten sattuu löytymään niin oletteko miettineet että kun se mies tosiaan on tosi komia ja tietää saavansa kenet haluaa niin suhteet kaatuvat yleensä nopeasti eroon, kun taas rumemmat tietävät kuinka paljon oikeasti merkitsee kun on joku kenen kanssa olla, siis mielestäni ei rumaa ihmistä olekaan, jokainen on jonkun mielestä jollain tavalla kaunis, nämä ihmiset jotka välittää ulkonäöstä paljon... niin voin melkeimpä lyödä vetoa että he ajattelevat että rumat ovat tuomittu elämään yksin elämänsä vaan näin ei ole ja "rumien" suhteet ovat varmasti kestävämpiä ja rakkautta löytyy enempi, näin minä näen asian...

Olen sitä mieltä, että 'rumia' ihmisiä ei ole olemassakaan. Se kauneus, joka kestää, on ihmisen sisimmässä. Valitettavasti se ulkoinen kauneus on varsin rapistuvaista, vaik tietysti nykyisin sitä voidaan tohtorin veitsen avulla saada ihmeitä aikaan.
        Mutta päällisin puolin kaunis ihminen saattaa osoittautua silkaksi feikiksi, kun hän suunsa avaa.
        Ihminen, jossa on sisäinen hehku ja jolla on karismaa, joka on sinut itsensä kanssa, alkaa näyttää kauniilta, kun hän keskustelee, esiintyy, katsoo silmiin.
        Senpä takia siihen kuvaan ei ole niin paljon luottamista.
        Kaunis sielu ei näy valokuvassa.

Se, joka rakastuu pelkkään ulkokuoreen, joutuu varmasti pettymään.
        Kyllä minä ainakin haluan, että minun rakkaalleni tärkeämpää on se, mitä olen kokonaisuutena, ihmisenä, naisena, eikä se, miltä näytän. Vaikkakin olen itse ulkoisesti ihan katseen kestävä.

Mutta kuka arvostaa mitäkin. Meillä on onneksi vapaus valita =)

• ketä
        miäs36 kirjoitti:

Just ton uskottavuudentakia minäkin sitä kuvaa kyselen heti alkuvaiheessa, ellei profiilissakaan ole minkäänlaista. Lisäksi jos saisi vaikka pari-kolmekuvaa niin uskottavuus kasvaisi, ja epäily että toinen vaan on itseään viihdyttämässä tai huvikseen liikkeellä. Jos tosimielellä lähtee tälläiseen mukaan, niin kyllä pitää varautua että kuva olis lähettää.
        Toisekseen, eihän se kuva totuuttakerro. Pareilla treffeillä käyneenä voin todeta että kuva ei aina vastaa todellisuutta, niin hyvässä kuin pahassakin.
        Lisäksi olis hyvä mainita että kuinkavanha kuva on.

kiinnostaa minkä näköinen on joskus ollut.
        Vanhoilla kuvilla ei kannattaisi paljon juhlia ;),se totuus paljastuu tavatessa.
        Niin ja vielä,kyllä ne naisetkin osaa olla
        valikoivia miesten vartalon ja naaman suhteen.
        En näe siinä oikeastaan mitään pahaa.
        Ne joilla on "varaa" valikoida,olkoon se heidän
        etuoikeus.

• dami
        noitaneiti kirjoitti:

Itse laitoin kuvan profiiliini aika alkuvaiheessa ja jouduin vetämään sen profiilin tuon tuostakin pois.
        En sano sillä, että olisin sen kummallisemman näköinen, mutta vastausviestejä tuli niin hirvittävä määrä ja osa niistä niin täysin asiattomia, että välillä piti todella ihmetellä.
        Ja se ihmetytti kaikkein eniten, että vaikka minulla itselläni on ikää jo ihan aikuisen naisen verran, niin omia poikiani nuoremmat miehet tekivät vaikka millaisia ehdotuksia.
        Eikä se kuvakaan ollut mitenkään 'paljastava' kaikki vaatteet päällä ja naurava naama...
        Poistin parin kuukauden päästä koko profiilin, koska löysin kuitenkin loppujen lopuksi maailman ihanimman miehen treffeiltä. Eikä hänen profiilissaan ollut kuvaa ja silti se olin minä, joka otti häneen ensin yhteyttä. Että se siitä kuvattomiin viesteihin vastaamisesta.
        Yleistäminen on ihan syvältä, joka asiassa =(
        Mutta rehellinen kannattaa olla, AINA.
        Liian paljon siellä on huijareita liikkeellä. Ennätin kyllä senkin kokea omakohtaisesti ennen omani löytämistä.
        Onnea vaan kaikille yrittäjille ja iloista joulun odotusta =)

No ensinnäkin, vain tietyntyyppiset ihmiset löytävät
        seuraa nuilla treffi ilmoituksilla. Niillä on tietty kohderyhmä, sekä lukijoilla että kirjoittelijoilla.
        Näillä kohderyhmillä on tietty epäsuhtainen yhteys
        josta tämän threadin kirjoittaja puhuu. Kysymys on siitä haluaako kirjoittaja yleensäkään että useampi ihminen saa palasen susta omasta itsestään jollain treffi ilmoituksella. Tämä julkisuus rajoittaa huomattavasti ilmoituksen vapaus astetta. Tietyntyyppisten ihmisten on ylipäätään mahdoton
        avata itseään tuollaisissa ilmoituksissa tai
        olla rehellinen. Mielestäni jokaisella treffi ilmoituksen jättäjällä on joko tarve antaa aidot piirteensä muille ale -hintaan, tai sitten tietty kohderyhmä mielessä jolle haluaa just sillä hetkellä kirjoitella.

Treffi ilmoitukset on tavisten juttu.

-dami

• äiti,
        kannanotto kirjoitti:

kun tapasin ekan kerran minulle tärkeäksi tulleen ihmisen, hän seisoi pihallaan ja nojasi kainalosauvoihin. Mietin, hyvä, hänkään ei ole täydellinen, hänelläkin on vikansa. Mistään sauvoista emme olleet kirjoitelleet, mutta koin heti yhteenkuuluvuutta tähän ihmiseen. Vanhemmiten tulee suvaitsevammaksi, sietää omia vajavuuksiaan ja tietää, että kukaan ei ole virheetön. Kyllä ihmisen muut arvot, kuin se, minkä kuvassa itsestämme annamme, ovat tärkeämpiä.

• äiti minäkin
        foto esiin kirjoitti:

...kuvat pakolliseksi :)

sitten sen kuvan on oltava edestä ja takaa, istuu ja makaa, kävelee ja ajaa pyörällä. Pelkkä kasvokuva hämää heti. Tosin - silmät ovat sielumme peili.

• OnnenTreffeistäLöytänyt
        noitaneiti kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että 'rumia' ihmisiä ei ole olemassakaan. Se kauneus, joka kestää, on ihmisen sisimmässä. Valitettavasti se ulkoinen kauneus on varsin rapistuvaista, vaik tietysti nykyisin sitä voidaan tohtorin veitsen avulla saada ihmeitä aikaan.
        Mutta päällisin puolin kaunis ihminen saattaa osoittautua silkaksi feikiksi, kun hän suunsa avaa.
        Ihminen, jossa on sisäinen hehku ja jolla on karismaa, joka on sinut itsensä kanssa, alkaa näyttää kauniilta, kun hän keskustelee, esiintyy, katsoo silmiin.
        Senpä takia siihen kuvaan ei ole niin paljon luottamista.
        Kaunis sielu ei näy valokuvassa.

Se, joka rakastuu pelkkään ulkokuoreen, joutuu varmasti pettymään.
        Kyllä minä ainakin haluan, että minun rakkaalleni tärkeämpää on se, mitä olen kokonaisuutena, ihmisenä, naisena, eikä se, miltä näytän. Vaikkakin olen itse ulkoisesti ihan katseen kestävä.

Mutta kuka arvostaa mitäkin. Meillä on onneksi vapaus valita =)

"Kaunis sielu ei näy valokuvassa"

Tosi hienosti ja kivasti sanottu! Ja se on niin totta, on hienot kuvat, on hienot profiilit, on vaikka mitä hienoa. Ja kuitenkin se sielun kauneus on niin koskettavaa!

Olen löytänyt treffeistä tosi kivan kaverin ja olen onnellinen, ei ollut minulla kuvaa profiilissa, hänellä oli. Lähetin viestin, vaihdettiin muutama viesti, lähetin pari kuvaa. Ei mitään suurta innostusta toisen puolelta. Sitten tavattiin, kaveri sanoi että kuvat olivat kivat, mutta olen paaaaaljon kivemman näköinen yms. kuin mitä kuvissa. ja minä olin lähettävinäni kaikeista parhaimmat kuvat itsestäni.

Täältä voi löytyä vaikka mitä ihanaa - onnea teille kaikille yrittäjille :) Kyllä teitäkin lykästää, niinkuin minuakin.

Hyvä itsetunto on terää täällä!

• nipottaja-akka

Kai te nyt sentään ootte lukeneet sen Nettideittailijan eloonjäämisopuksen??

Laittakaa noille tyypeille nuo viestit, nehän lupas että niille saa kirjottaa...

• Cessinen

on jäänyt nettideittailuun koukkuun? Satun tietämään pari kaveria,jotka ovat roikkuneet treffipalstalla muutaman vuoden....eikä valmista ole tullut. Addiktio tuokin ja aika ikävä sellainen, taitaa jäädä live-elämä elämättä, kun netistä etsitään vuosi toisensa jälkeen prinsessaa/prinssiä. Olen kuullut heiltä kommentin: "Ei voi lopettaa, ties mitä seuraavalla kerralla vielä tulee vastaan."
      Liekö todellisuus näissä addikteissa se, että sitä kumppania ei todellisuudessa etsitäkään...

• Liisapienvm59

Tännehän tullut monenlaisia mielipiteit :-)
      Meikäläisell oli treffi sivulla info, huomasin että oli kahdenlaisia vastauksia
      1. teille vai meille (sex)
      2. uteliaat jotka haluavat nähdä heti, eivät siis jaksa kirjoitella (hissukseen tutustua)

Mulle tuli ihan tosi panic, ettenhän mä tällaisiin rupee, vaan luulin että ensin tutustutaan viestien kautta ja kirjotellaa chatissa... sitten katsoo miten kemiat natsaa livessä
      Mutten mä ees kapakoissakaan heti ryntää uroon mukaan vaan haluan tutustua kapakkaillan jälkeen selvinpäin ja nähdä mikä se kundi oikeesti on.

Mutta nainen ajattelee ja etenee eri tavalla kuin miehet siksi tästä voi ollakin se kompastus monelle deitti jutuissa ja kummankin osapuolen pitäs joustaa, päästää irti omista tavoistaan lähestyä toista .....

Ehkä laitan myöhemmin uudelleen treffi ilmon tuonne mutta nyt haluan viettää sillä välin rauhallisen joulun ja tiedä mitä kivaa uusi vuosi tuo tullessaan !
      Asennetta voi muuttaa, ehkä minäkin :-)
      ps en ole niin miehen kipee kuitenkaan

• tavallinen mies

Olen saanut kaikin puolin asiallisia viestejä ja kuvani on esilla. Olen tyytyväinen nettipalvelun toimintaan.

Jotkut miehet pilaavat oman ja toisten maineen vonkaamalla heti seksiä, josta naiset ovat kertoneet minulle. Tässä kohdin minulla on täysi työ palauttaa viestiminen neutraalille tasolle.

Lähestyn naista asiallisen viestin kanssa, kuuntelen ja vaihdan normaaleja ajatuksia, kuten olisin kadulla, liikkeessä tai muualla. Mahdollinen tapaaminen ratkaisee sen kuuluisan kemian yhteensopivuuden, sitä joko on tai ei ole.

• faktaa naisista

Lähes kaikissa asiallisiin ilmoituksiini tulleissa naisten vastauksissa kysytään heti ulkonäköä tai kuvaa. En ole toivotun näköinen, joten siihen se katkeaa.

Kuvasi on esillä ja sinun täytyy täyttää naisten ulkonäkövaatimukset. Olet valehtelija, jos et myönnä, että erittäin todennäköisesti useimmat naisista, joihin tutustut "keskustelemalla", ovat hyvin pinnallisia. Jos et tiennyt, että sinulle vastanneet naiset olisivat kysyneet sinulta lähes varmasti kuvaa, niin olet arvioinut heidät väärin. Et todellakaan ole minkään enkeleiden kanssa tekemisissä.

Vonkaajia ja naaman kyselijöitä, alapää hoitelee ajattelutyön. Vakka valitsee kantensa, se vanha sanonta pitää paikkansa.

• tavallinen mies
        faktaa naisista kirjoitti:

Lähes kaikissa asiallisiin ilmoituksiini tulleissa naisten vastauksissa kysytään heti ulkonäköä tai kuvaa. En ole toivotun näköinen, joten siihen se katkeaa.

Kuvasi on esillä ja sinun täytyy täyttää naisten ulkonäkövaatimukset. Olet valehtelija, jos et myönnä, että erittäin todennäköisesti useimmat naisista, joihin tutustut "keskustelemalla", ovat hyvin pinnallisia. Jos et tiennyt, että sinulle vastanneet naiset olisivat kysyneet sinulta lähes varmasti kuvaa, niin olet arvioinut heidät väärin. Et todellakaan ole minkään enkeleiden kanssa tekemisissä.

Vonkaajia ja naaman kyselijöitä, alapää hoitelee ajattelutyön. Vakka valitsee kantensa, se vanha sanonta pitää paikkansa.

Mielestäni on kohtuullista liitää ilmoitukseen kuva, sillä eihän 2000-luvulla enää eletä transstorin keksinnön hurmaa.

Reaalielämässä arvioimme välittömästi, ennen kuin sanaakaan on vaihdettu, vastaan tulevan ihmisen. Ilme, kävely, asenne ja muiden pienten yksityiskohtien mukaan teemme havainnon aivan tietämättämme vastaan tulevasta.

Vähintä mitä ilmoitukseen voi laittaa kirjoituksen lisäksi on liittää kuva tai pari.

• kuva_
        tavallinen mies kirjoitti:

Mielestäni on kohtuullista liitää ilmoitukseen kuva, sillä eihän 2000-luvulla enää eletä transstorin keksinnön hurmaa.

Reaalielämässä arvioimme välittömästi, ennen kuin sanaakaan on vaihdettu, vastaan tulevan ihmisen. Ilme, kävely, asenne ja muiden pienten yksityiskohtien mukaan teemme havainnon aivan tietämättämme vastaan tulevasta.

Vähintä mitä ilmoitukseen voi laittaa kirjoituksen lisäksi on liittää kuva tai pari.

nähtävä ennen live tapaamista.Voi kuulostaa
        pinnalliselta,mutta ei se sitä ole.
        Mielellään vielä heti kirjoittelun alussa,jos
        ei sitä profiiliin jostain syystä uskalla laittaa.

• Manet

Kaikki eivä ole Jörn Donnereita,Matti Vanhasia, Jos on Luotaista lajakkuutta,naista kylllä saa. Muualta se nainen on ainakin minun hankittava

• mietteliäs nainen

mutta oletteko huomanneet miesten puolelta sitä, että ihannekumppanissa on painorajoitus...jos kuva miellyttääkin niin sitten saa viestiä "ei kiitos"...koska on miehen ihannekumppania vain (?) 5kg painavampi..haloo...sehän on poistettavissa....mutta jännä todeta, että nekin pikkukiloset näyttää vaikuttavan vaikka kuva ja muu teksti miellyttää...

• vaikuttaa

toisille ei.Hei haloo,onko sellaisiakin naisia
        muka olemassa joille voi sanoa,et laihduta esim.
        5kg,niin sit voidaan katsoa uudestaan...
        Veikkaan et 9/10 menee herne niin syvälle nenään,
        et se siitä...
        Elikkäs pitäkää itsenne "haluttavassa"
        kunnossa,niin ei tarvitse valittaa...Ensitapaamisen jälkeen suurin osa
        niin mukavasta alusta kariutuu,kun toinen
        ei ole seksuaalisesti haluttava.Jos itse on
        kunnossa,niin miksei sitä voi vaatia toiseltakin,
        niinkuin jotain tiettyä koulutustaustaa tms.

• 80kiloa

Itse tein niin etten painoani mainitse profiilissa, kuvia on kyllä edestä ja takaa ja pärstästä, eli ei jää epäselvyyksiä.. monilla vastanneista miehistä on kumppanin ihannepainona jotain (noin 10kg)vähemmän kun oma massani, mutta ei oo menoa haitannu.

• saakkaan ;),
        80kiloa kirjoitti:

Itse tein niin etten painoani mainitse profiilissa, kuvia on kyllä edestä ja takaa ja pärstästä, eli ei jää epäselvyyksiä.. monilla vastanneista miehistä on kumppanin ihannepainona jotain (noin 10kg)vähemmän kun oma massani, mutta ei oo menoa haitannu.

mutta jos nainen on sinut itsensä kanssa,niin
        hän ilmoittaa sen kysymättäkin.

• cessina

deitti-ilmoissa on paljon miehiä,jotka nimenomaan etsivät pyöreitä naisia. Tsemppiä kehiin...:)

• viisastuu

tai ainaskin pitäisi kun kirjoittelee jonkun kerran miehen kanssa niin sitten jos joku ei menekään mieleisesti niin se loppuu ei voi olla kohtelias ja ilmoittaa siitä, että hyvää jatkoa sulle ja onnea etsinnässä. Itselleni sattui tässä taannoin tälläinen juttu kaveri kirjoitteli ja oli hyvin kiinnostunut, mutta sitten kun kyseli miten vietän joulun yksinkö? Kun vastasin, että olen menossa sukulaisiin kun on sinne pyydetty se kirjoittelu loppui siihen ilmeisesti kaveri meinasi saada viettää luonani joulun ja siinä sivussa passaamisen ja jos vielä hyvin kävisi jotain muutakin voi luoja kun joku voi olla niin tyhmä ja omahyväinen!!!

• täälläkin

Meitä on moneksi. Itse kaipaisin taas naisten puolelta kohteliaisuutta ja käytöstapoja. Olisi tosiaan reilua vastata viesteihin ja yhteisesti sopia jos ei enää kirjoitella. Tosin minä en juurikaan saa edes kontakteja vaikka mitään "vikaa" ei pitäisi olla, kun olen aina kohtelias ja muutenkin rehellinen kaveri.

• ...

voi luoja miten joku voi närkästyä moisesta ja "tietää" heti mistä johtuu, että toinen lopettaa kirjoittelun. Mielestäni tätä tapahtuu puolin ja toisin syitä sen enempää tarkastelematta. Netissä on tarjontaa yllin kyllin ja useilla monta rautaa tulessa samaan aikaan. Se, että jonkun kanssa ehkä synkkaa paremmin ja lopettaakiin kirjoittelut toisen kanssa ei välttämättä tarkoita mitään sen kummempaa. Toki olisi kohteliasta muistaa ne käyttäytymissäännöt...

Olkaa siis rehellisiä älkääkä turhaan esittäkö muuta kuin mitä olette, niin saattaa se samanhenkinen joskus osua kohdalle!:)

• nainen, äiti
        täälläkin kirjoitti:

Meitä on moneksi. Itse kaipaisin taas naisten puolelta kohteliaisuutta ja käytöstapoja. Olisi tosiaan reilua vastata viesteihin ja yhteisesti sopia jos ei enää kirjoitella. Tosin minä en juurikaan saa edes kontakteja vaikka mitään "vikaa" ei pitäisi olla, kun olen aina kohtelias ja muutenkin rehellinen kaveri.

hieman samansuuntainen kuva miehistä. Lähinnä se koskee kirjoittelun päättymistä ilman, että mitään siihen viittaavaa ei ilmene. Ei ilmoiteta, mikä tuli, miksi ei kiinnosta enää. Tulee mieleen kummallisia ajatuksia ihmisestä, joka vielä kuukausi sitten kirjoitti vuolaasti ja nyt yht´äkkiä lopettaa. Miksi, vastatkaa miehet! Olinko liian avoin, tykötuleva, omistava, hyökkäävä, vai mitä teinkään? Sellaisesta naisesta vasta vähän aikaa sitten haaveilit...

• ...
        nainen, äiti kirjoitti:

hieman samansuuntainen kuva miehistä. Lähinnä se koskee kirjoittelun päättymistä ilman, että mitään siihen viittaavaa ei ilmene. Ei ilmoiteta, mikä tuli, miksi ei kiinnosta enää. Tulee mieleen kummallisia ajatuksia ihmisestä, joka vielä kuukausi sitten kirjoitti vuolaasti ja nyt yht´äkkiä lopettaa. Miksi, vastatkaa miehet! Olinko liian avoin, tykötuleva, omistava, hyökkäävä, vai mitä teinkään? Sellaisesta naisesta vasta vähän aikaa sitten haaveilit...

Ole sellainen kuin oikeasti olet äläkä esitä muuta. Miksi pitäisi esittää tai "miellyttää" toista ja yrittää väärin keinoin saada toinen ihastumaan?? Kun olet oma itsesi niin yhteiselle taipaleelle voi olla jopa jotain mahdollisuuksia jos toinen tykkää sinusta sellaisena kuin olet. En ymmärrä naisia, jotka esim. esittävät vaikeasti tavoiteltavia tai "kylmempiä" kuin mitä oikeasti ovat. Sehän antaa täysin väärän kuvan ja innostus ainakin omalla kohdallani hiipuu kun toinen vaikuttaakin täysin välinpitämättömälle..

• nainen, äiti
        ... kirjoitti:

Ole sellainen kuin oikeasti olet äläkä esitä muuta. Miksi pitäisi esittää tai "miellyttää" toista ja yrittää väärin keinoin saada toinen ihastumaan?? Kun olet oma itsesi niin yhteiselle taipaleelle voi olla jopa jotain mahdollisuuksia jos toinen tykkää sinusta sellaisena kuin olet. En ymmärrä naisia, jotka esim. esittävät vaikeasti tavoiteltavia tai "kylmempiä" kuin mitä oikeasti ovat. Sehän antaa täysin väärän kuvan ja innostus ainakin omalla kohdallani hiipuu kun toinen vaikuttaakin täysin välinpitämättömälle..

kuule, se mitä sanot peliksi voi jollekin naiselle olla ujoutta. Se on harvinainen tauti nykyajassa, vaan tiedän muutaman, jotka ovat todella ujoja.

• ttk10

Olen vuosi sitten eronnut! Kerännyt sirpaleisen sydämmeni kasaan ja nyt tuntuu siltä, että elämä jatkuu!!!! Olen ajatellut jos hakisi seuraa netin kautta, mutta en tiedä uskallanko? Pelkään juuri noita epärehellisiä miehiä ja valheita joita sieltä voi vastaan tulla! Kertokaa tekin jotka olette täältä löytäneet vaikka "elämän kumppanin" tai muuten vain hyvän ystävän!

• nainen, äiti

älä turhaan pelkää ottaa nettiyhteyksiä. Täällä on mukavia miehiä. Ole aktiivinen, innostu, ole aito, kyllä kaikki loksahtaa paikoilleen. En tosin ole itsekään vielä kenellekään täysin "kolahtanut", mutta en heitä toivoani. Ethän sinäkään heitä. Tule mukaan!

• amy_lee

itse löysin loppu kesällä todella ihanan ihmisen täältä. juteltiin todella paljon kaikesta ja lopulta tavattiinkin. parisen kuukautta oli jotain syvempääkin juttua mutta se kuitenkin hiipui. nykyisin ollaan todella hyviä ystäviä ja kaikesta pystyn hänelle vieläkin puhumaan.

tällä hetkellä seurustelen miehen kanssa, jonka myös olen täällä tavannut. eikä kyseessä ole kaukosuhde. melkein joka ikinen päivä tavataan. olen todella onnellinen ja olen varma, että myös sinä löydät täältä jonkun ihanan ihmisen.

• sinkku aloittelija nettitre...

Olen samaa mieltä, juuri noin pitäisi osata toimia

• Nimetön

Olen aikas pettynyt tämän hetken nettideittailuun. Porukka jaksaa muutaman viestin laitella ja sit into lopahtaa. Porukka esittelee itsensä niin hyväksi ja muutama eksoottinen harrastus tms, niin johan suosio on taattu. Etsitään muka tavismiestä, mutta ehei, taitaa kuitenkin olla kaunis ja rikas tavoitteena. Monet on kyl niin paatuneita sinkkuja, etteivät edes halua tutustua. Ollaan niin kiireistä jne. Parhaat ilmoittaa kesällä olevansa lomalla tai että sinkkuilu on parasta. Miksi sit on profiili ja etsitään seuraa ? Mä olen sitä mieltä, että nykyään sinkkujen ja muidenkin nuorten tapa on galleriat ja sinkkukuvastot, sillä ikäänkuin ilmoitetaan olevansa olemassa ja esitellään itseään netissä. Ihmettelen miksi tosi-tv ohjelmat ja chat-juontaja hommat on nuorten suosiossa, porukka haluaa julkisuuteen vaikka millä millä. Säälittävää..

• pettynyt

no pettynyt olen minäkin, ne kuvat on kyllä jaksettu katsoa, ja vielä kehtaa kirjoittaa seEn, että enpä jaksanut lukea loppuun asti. Sehän se sitten pistää vastaamaankin. Sitä tavis miestä kuitenkin haen, tietyillä rajoituksella, jokainen kun sen ymmärtää omalla tavallaan, nyt on pari vuotta ollut ilmoitus tuolla. Hmm tuntuu, että ne "kunnolliset" miehet on jossain etelä suomessa. Ei se sitten varmaan ihan niinkään ole jos he yhä vaan jaksavat olla vapaita, no se on kyllä ihan tosi asia, että on ihan eri asia kirjoitella, silloin voit rakennella vaikka minkälaisia pilvilinnoja, ja hmm....jokainen näkee itsensä kai niin omalla tavalla. Ja jokainen kokee toisen profiilin omalla tavallaan.
        Itse ainakin olen hyvin monesti kokenut tulevani hieman väärin ymmärretyksi, niin ehkä kai profiilissani korostan liikaa sitä hellyyttä ja kiltteyttä, mutta täytyy siitä miehestäkin sitä "narttua" löytyä.
        No mitäpä minä täällä selittelen. Sen vaan sanon,että vaikka kuinka on kuvat galleriassa (harva sen tietää XD)ja profiili täältä löytyy niin kyllä se on kaukana julkisuuden hakemisesta, ihan oikesti sitä miestä olen hakemassa, sanon vaan, että ikä on numeroita ja kilometrit kilometrejä, mutta on myös ihan tosi asia etten ihan työni takia ala välttämättä vastailemaan useamman sadan kilometrin päässä asuville. Siitä huolimatta pidän profiilin, et jos vaik jostain lähempää löytyis:)

-Sanna-

P.S: HYVÄT JOULUT KAIKILLE: Suomi24 on täynnä ihania naisia ja miehiä, eiköhän me kaikki paikkamme löydetä, olkoon se sit netistä, baarista tai kirjastosta :)

• nainen, äiti

Olen samaa mieltä monessakin väittämässäsi.
        Minusta on kummallista, kun täällä pitää nuorten ihmisten etsiä kumppania. Tehän liikutte paljon, olette aina "ulkona", treffeillä tai muissa tapaamispaikoissa. Siellä nähdään suoraan kokovartalokuva, ei sitä täältä tarvitsekaan hakea.
        Toisin on meillä, 50, 60 ja 70 vuotiailla ja vanhemmillakin, sekä mahdolliset invalidit tai muuten vammaiset, joiden on hankalaa liikkua, nähdä ja tuntea vastakkaista sukupuolta muuten kuin netin kautta. On tutustumisen vaikeus. Meillä pitäisi olla aivan oma suomi24.fi ja siellä olisi todella vain em. henkilöitä.

Onhan keskustelupalstoja ja galleria, vaan jotain epätasapainoista koko deittailussa on.

Niin ja sitten ne nuoret miehet, jotka haluavat olla vanhan naisen sylissä. Heitäkin on runsain määrin.
        Olemme vielä aika vajaita tämän uuden seikkailukoneemme kanssa. Mielipiteitä, kiitos!
        Nuoret, älkää nyt huutako "haista v---u". Otetaan asiallisesti tämä asia. Siitä voi olla myös teille hyötyä.

• nuorehko tyttö
        nainen, äiti kirjoitti:

Olen samaa mieltä monessakin väittämässäsi.
        Minusta on kummallista, kun täällä pitää nuorten ihmisten etsiä kumppania. Tehän liikutte paljon, olette aina "ulkona", treffeillä tai muissa tapaamispaikoissa. Siellä nähdään suoraan kokovartalokuva, ei sitä täältä tarvitsekaan hakea.
        Toisin on meillä, 50, 60 ja 70 vuotiailla ja vanhemmillakin, sekä mahdolliset invalidit tai muuten vammaiset, joiden on hankalaa liikkua, nähdä ja tuntea vastakkaista sukupuolta muuten kuin netin kautta. On tutustumisen vaikeus. Meillä pitäisi olla aivan oma suomi24.fi ja siellä olisi todella vain em. henkilöitä.

Onhan keskustelupalstoja ja galleria, vaan jotain epätasapainoista koko deittailussa on.

Niin ja sitten ne nuoret miehet, jotka haluavat olla vanhan naisen sylissä. Heitäkin on runsain määrin.
        Olemme vielä aika vajaita tämän uuden seikkailukoneemme kanssa. Mielipiteitä, kiitos!
        Nuoret, älkää nyt huutako "haista v---u". Otetaan asiallisesti tämä asia. Siitä voi olla myös teille hyötyä.

Oudolta vaikuttaa tuollanen erottelun ehdottaminen. Ei tutustumisen vaikeus ole vieras asia nuoremmillekaan. Hakukriteereillä voi vaikuttaa siihen minkälaisia profiileja saa selattavakseen.

• Kuvaton neito

Juttelin todella paljon erään miehen kanssa treffipalstalla. Ajatukset olivat samalla aaltopituudella, ja toisen viestejä odotti enemmän kuin joulua. Lopulta vaihdoimme myös puhelinnumeroita, ja aloitimme mielettömän tekstiviestirumban. Viestien perusteella olin löytänyt elämäni miehen (ja olin myöskin saanut kuvan etukäteen). Kun sitten lopulta tapasimme, niin... Ei mitään! En tuntenut häntä kohtaa yhtään mitään. Enkä minäkään tainnut olla hänen suuri rakkautensa. Jotain jäi livenä puuttumaan, eikä kumpikaan tiennyt, mitä se oli. Uusintaa emme ottaneet, kirjoittelukin hiipui ja loppui lopulta kokonaan. Kaipa sitä siis on pakko uskoa kemioihin?

• Nimetön

Olen yli viiskymppinen mies: valoisan elämänkatsomuksen omaava, yleensä hyväntuulisesti jutusteleva, en mikään tosikko - siis. esim. helposti "itseeni" ottava. Mikään sukkela, lähes tilanteessa kuin tilanteessa vitsailija en ole.

Naiset näkyvät hakuilmoituksissaan - erttäin usein - peräänkuuluttavan miehessä huumorintajuisuutta. Meikämiestä mietityttää 'huumorintajun' syvempi olemus. Hyvä naisväki, ottakaahan kantaa: miten huumorintajuinen piirre miehessä ilmenee? Minua, siis yli viiskymppistä miestä kiinnostaisi varsinkin ns. kypsässä iässä olevien naisten näkemykset.

• nainen, äiti
        Nimetön kirjoitti:

Olen yli viiskymppinen mies: valoisan elämänkatsomuksen omaava, yleensä hyväntuulisesti jutusteleva, en mikään tosikko - siis. esim. helposti "itseeni" ottava. Mikään sukkela, lähes tilanteessa kuin tilanteessa vitsailija en ole.

Naiset näkyvät hakuilmoituksissaan - erttäin usein - peräänkuuluttavan miehessä huumorintajuisuutta. Meikämiestä mietityttää 'huumorintajun' syvempi olemus. Hyvä naisväki, ottakaahan kantaa: miten huumorintajuinen piirre miehessä ilmenee? Minua, siis yli viiskymppistä miestä kiinnostaisi varsinkin ns. kypsässä iässä olevien naisten näkemykset.

Huumori on silmissä, sanoissa äänessä. Mikään vitsitaiteilija ei tarvitse miehen olla, sellainen ainakin minua ärsyttää. Huumorintajuaan ei itse edes tunnista, toinen ihminen sen kokee. Joku ei huomaa lainkaan, joku taas pitää sinua tosi huumorimiehenä. Ehkä siihen kuuluu jonkinlainen itseironia, osaa tehdä itsestään pilaa, esim. luulemastaan huumorintajuttomuudesta.
        Eri maakunnissa ollaan eri tavalla huumorissa kiinni.
        Huumorin kasvupaikkana on vaikeat olosuhteet,yrittäminen, rakkauden yksinkertaisuus. Sellaista ei nykyihminen kaipaa. Helppo elämä tekee pinnalliseski.
        Olisi mielenkiintoista tulla tänne maan kamaralle sadan vuoden päästä, löytyisikö täältä enää muita kuin skeptikkoja ja kyynisiä ihmisiä?

• varma saalis
        nainen, äiti kirjoitti:

Huumori on silmissä, sanoissa äänessä. Mikään vitsitaiteilija ei tarvitse miehen olla, sellainen ainakin minua ärsyttää. Huumorintajuaan ei itse edes tunnista, toinen ihminen sen kokee. Joku ei huomaa lainkaan, joku taas pitää sinua tosi huumorimiehenä. Ehkä siihen kuuluu jonkinlainen itseironia, osaa tehdä itsestään pilaa, esim. luulemastaan huumorintajuttomuudesta.
        Eri maakunnissa ollaan eri tavalla huumorissa kiinni.
        Huumorin kasvupaikkana on vaikeat olosuhteet,yrittäminen, rakkauden yksinkertaisuus. Sellaista ei nykyihminen kaipaa. Helppo elämä tekee pinnalliseski.
        Olisi mielenkiintoista tulla tänne maan kamaralle sadan vuoden päästä, löytyisikö täältä enää muita kuin skeptikkoja ja kyynisiä ihmisiä?

Naispuolisten henkilöiden kannattaa näyttää tisulit tai ainakin kuppikoko, miespuolisten kannattaa vilauttaa pepaa, tää on koettua tietoa monen tuhannen vuoden takaa ja nyt ilmaiseksi jaossa!

• 44v naiseläjä
        Nimetön kirjoitti:

Olen myös miettinyt huumorin olemusta. JOkainen pitää itseään huumorintajuisena, en ole kuullut kenenkään tosissaan sanovan olevansa tosikko. Kaikki ei vaan naurata kaikkia, pitäisi peräänkuuluttaa samanlaista huumorintajua kuin itsellä. Että saisin hänet nauramaan ja hän minut. Parisuhde on aika puisevaa mikäli joutuu suomentamaan huumoriansa. Onko se sitä kemiaa?
        Olen huomannut että horoskoopilla on väliä. Olen vaakanousuinen härkä, eikä minulla ole juurikaan yhteistä kieltä esim. jousimiehen, vesimiehen tai kaksosten kanssa. Sen sijaan neitsyt, vaaka ja skorpioni tuntuvat yleensä samanhenkisiltä.

• Nainen, äiti
        varma saalis kirjoitti:

Naispuolisten henkilöiden kannattaa näyttää tisulit tai ainakin kuppikoko, miespuolisten kannattaa vilauttaa pepaa, tää on koettua tietoa monen tuhannen vuoden takaa ja nyt ilmaiseksi jaossa!

Tunnetko kuppikoon EU 95 F ? Eivät ole ilmaisia ainakaan liivit. ;)

Kyllä pehvaa voi vilauttaa ja etumustakin, kunhan ei joka kirjeessä, että ei kyllästy.

Entäs tulevaisuus, miten luulet sen edistyvän noissa asioissa? Naru jalkovälissä, ei kiva...

• Nainen, äiti
        44v naiseläjä kirjoitti:

Olen myös miettinyt huumorin olemusta. JOkainen pitää itseään huumorintajuisena, en ole kuullut kenenkään tosissaan sanovan olevansa tosikko. Kaikki ei vaan naurata kaikkia, pitäisi peräänkuuluttaa samanlaista huumorintajua kuin itsellä. Että saisin hänet nauramaan ja hän minut. Parisuhde on aika puisevaa mikäli joutuu suomentamaan huumoriansa. Onko se sitä kemiaa?
        Olen huomannut että horoskoopilla on väliä. Olen vaakanousuinen härkä, eikä minulla ole juurikaan yhteistä kieltä esim. jousimiehen, vesimiehen tai kaksosten kanssa. Sen sijaan neitsyt, vaaka ja skorpioni tuntuvat yleensä samanhenkisiltä.

Huumorintaju on taas eri juttu, kuin huumori, sen kertominen vitseinä. En osaa ainoaakaan vitsiä, paitsi tilannehuumoria, jota joskus voi sanailla. Nekään eivät mene kaikille perille. On totta, että syntymäaikamme =horoskoopin määritys, luonteemme on osa syntymäämme, paikkaamme, missä synnyimme ja vanhempia joista synnyimme. Miehiä eivät tällaiset asiat yleensä kiinnosta. He ovat kiinnostuneita siitä, mitä meillä naisilla on, mihin he voisivat pujahtaa. ;) Eikös pidä pitempään elellä yhdessä, ennen kuin se huumori alkaa näyttäytyä?

Huumori on arka laji. Siitä ei helposti voi kilpailla, ei vääntää paremmuutta, saatikka sillä kumppaniaan sohia. Myöskään huumorinpätkän suomentaminen ei ole parisuhdetta elvyttävää.

• tulihan
        44v naiseläjä kirjoitti:

se sieltä.Aika amatöörimäistä mennä tekemään
        pelkän aurinkomerkin perusteella ihmisestä
        liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
        Ei sen takia kannata jättää tutustumatta toiseen,
        jos on "väärä" horroskooppi merkki.
        Yleisesti ottaen nuo mainitsemasi merkit kokee
        sinut heidän vapautta rajoittavaksi.Neitsyt ja
        skope on taas yhtä omistushaluisia kuten sinä härkänä.

• masamasa
        Nainen, äiti kirjoitti:

Huumorintaju on taas eri juttu, kuin huumori, sen kertominen vitseinä. En osaa ainoaakaan vitsiä, paitsi tilannehuumoria, jota joskus voi sanailla. Nekään eivät mene kaikille perille. On totta, että syntymäaikamme =horoskoopin määritys, luonteemme on osa syntymäämme, paikkaamme, missä synnyimme ja vanhempia joista synnyimme. Miehiä eivät tällaiset asiat yleensä kiinnosta. He ovat kiinnostuneita siitä, mitä meillä naisilla on, mihin he voisivat pujahtaa. ;) Eikös pidä pitempään elellä yhdessä, ennen kuin se huumori alkaa näyttäytyä?

Huumori on arka laji. Siitä ei helposti voi kilpailla, ei vääntää paremmuutta, saatikka sillä kumppaniaan sohia. Myöskään huumorinpätkän suomentaminen ei ole parisuhdetta elvyttävää.

Niin huumori,ja sen selittäminen ... ?

Mielestäni huumori on kuitenkin elämän suola,
        ja se käsittääkö toinen sen, riippuu paljolti toisen älykkyystasosta.

• Nainen, ei kuvaa profiiliss...

Vasta yhden kanssa olen kirjoitellut ja tavannut. Jännitin aivan sairaana tapaamista, eikä hän tosiaankaan heti kolahtanut. Päinvastastoin mietin, että miten pääsisin siitä tilanteesta. Menin kuitenkin kahville ja yks`kaks parituntinen vierähtikin nopeasti, hän kun osoittautui todella fiksuksi ja mukavaksi. Niinpä lupauduin seuraavillekin treffeille. Ja seuraaville....ja nyt jo malttamattomana odotan seuraavia. :)

• Kuvallinen neito

Sen takia en suosikkaan pitkiä viestittelysessioita... Kun livenä sen kuitenkin vasta näkee...

• 44v naiseläjä
        tulihan kirjoitti:

se sieltä.Aika amatöörimäistä mennä tekemään
        pelkän aurinkomerkin perusteella ihmisestä
        liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä.
        Ei sen takia kannata jättää tutustumatta toiseen,
        jos on "väärä" horroskooppi merkki.
        Yleisesti ottaen nuo mainitsemasi merkit kokee
        sinut heidän vapautta rajoittavaksi.Neitsyt ja
        skope on taas yhtä omistushaluisia kuten sinä härkänä.

En tarkoittanut vain parisuhteita vaan yleensä ihmissuhteita, molempia sukupuolia, töissä, ystävien kanssa, harrastuksissa jne, en ole rajoittamassa heidän vapauttaan. Joidenkin ihmisten kanssa juttu ei vaan luista, ja kun olemme puhuneet horoskoopeista, olen huomannut että he ovat "väärää" merkkiä. Ei vaan synkkaa. Yksi miespuolnen työkaveri on tykästynyt ilmeisesti ulkonäkööni, mutta keskustelumme ovat aika väkinäisiä -> jousimies. En itsekään ole halunnut uskoa sitä yksioikoisena totuutena, mutta näin se vaan on ollut.

• minä-76

Näin on käynyt myöskin minulle. Se oli kuin jotakin ihmettä ilman kohtaamista, mutta kun sen aika tuli, siinä ei syttynyt tähdet eikä muutkaan, ei kemian kemiaa. Omituista, mutta kaikkea on koettava ja kokeiltava.

• hilmavilhelmiina
        Nimetön kirjoitti:

Sinähän juuri kerroit sen.
        Ehkä tuon sanan käyttäminen kertoo enemmän käyttäjästään, että kyseisellä henkilöllä on kokemusta ns tosikoista.

• pitää kans antaa

Mitä sitä kiertelemään, tarjotaan sitä reilusti ja annetaan kun kohdataan.

• TuulessaKulkijat

Saako netistä muka muuta kuin niitä joita ei koskisi pitkällä eikä lyhyelläkään tikulla? Juuri kuultuja valheita ja lässytyksiä seurasi vain parien treffien jälkeen lisää valheita ja selitys " On vielä tunteita exää kohtaa, joten sori vaan ".

Miten pitää varustautua ENNEN kun laittaa rehellisen treffi-ilmoituksen? No, ensin pitää olla rahaa auvan käsittämättömästi, sen perässähän ärvätit juoksentelee.

Sitten kannattaa olla auto, sellainen maine jotta se vastaa julkkiksen tunnettuvuutta, eikä varmaan ole haitaksi, vaikka örveltäjää ei tuo kotiinsa, vaan menee jonnekin ihan muualle minne tahansa, sillä sydämensä paljastaa jos kotinsa näyttää.

Hanirista koko netti-treffit, itsensä halventamista ja turhien toiveiden elättämistä. Rimat on rumia ja niitä ei unelma prinssit eikä prinsessat huoli, sellaista tapahtuu vain saduissa.

• Mielipide vaan

1) Jotka ei käy baareissa tai muissa paikoissa missä ihmiset yleensä tapaa; absolutistit; keski-ikäiset ja siitä yli

2) Sellaiset jotka asuu maaseudulla tai muuten pienellä paikkakunnalla mistä ei löydy sopivaa seuraa

3) Epäsosiaaliset, ongelmaiset, ujot

4) Huijarit, jotka eivät voisi luonnossa esiintyä koska joku voisi tunnistaa; varatut; myöskin seikkalijat, koska jos tapaa jonkun vaikka jossain kahvilassa niin siltä voi myöhemmin hyvinkin piiloutua, ei tarvitse paljastaa oikeaa nimeään tai asuinpaikkaa, ei tarvitse sitoutua

Vaikka monilla on pahoja kokemuksia niin ei kaikki ole ketkuja. Ne ketkut vaan ehtii ehkä ottaa yhteyttä useampaan ihmiseen koska niillä ei ole niin väliä ketä kokeilee, kuhan nyt vaan on jonkin näköinen, sukupuolielimellä varustettu ja varakas, tai ainakin jotain näistä.

• anneli48

Oteta järki käteen, kun täällä netissä seikkailemme ja jokainen ottaa vastuun etenkin itsestään, mutta myös toisesta. Eihän kaikkiin typeriin yhteydenottoihin ja kuka milloinkin on käynyt katsomassa profiilia, tarvitse reagoida mitenkään; olemmehan kaikki täällä kuitenkin vapaaehtoisesti ja omasta tahdosta; joten maalaisjärki käteen; sillä pärjää pitkälle; mukavia nettailuja:):):

• Naurettavaaa

Tuota noin.. hauska aihe.. erittäin=DDDDD
      Meinasin katket nauruu kun avasin nämä sivut...=DDDDDDDDD Mut ohan silti asiallista näistä jutella, että ei siinä mitään..=) Itse olen täält löytänyt.. 2 kihlattuani...=) toisen kans olen yhä....

• =D=D

Mitä ihmettä tarkottaa noi =DD jne?
        Mun kymmenvuotias skidini laittaa tommosia viestejä.
        Onneksi ei ihan vielä ole kihloihin asti päässyt. Onnea sulle 2. ja 14. kans..

• rthgfsh

jotta kenestäkään voi ees vähäisimmässä määrin olla kiinnostunut edellyttää se jonkin sortin näkemistä henkilöstä, kuka sitä nyt haluaisi sikaa säkissä, ja yksi kuva puhuu enemmän kuin tuhat sanaa. Ymmärrän hyvin että jos henkilö on ryhävalas niin tuskin sitä kuvaansakaan haluaa silloin näyttää. Oli sitten kuinka pinnallista tahansa, mutta asia on kuitenkin niin, että ajan mittaan sitä on helpompi hyväksyä kuvan nähtyään ja osoittaa myöskin luottamusta henkilöön, itellä ainakin tulee mieleen heti että mitähän tuokin henkilö salailee kun ei halua kuvaansa näyttää. Tiedän että kuva ei ole täyttä totuutta, sen olen ajan saatossa saanut huomata, jotkut ihmiset ovat kuvissa paremman näkösiä kuin livenä tai päinvastoin. Mikäli haluat että sinulle vastataan treffi ilmoitukseen, pistä sinne myöskin kuva, ellei sitten sinulle ole jotain salattavaa. Kuka hemmetti nyt voisi tekstiin ihastua/rakastua.

• zappadaa

Totta, jos kuvaa ei jostain syystä halua näyttää niin voi olla salattavaa tms. Itse olen pieneltä paikakunnalta ja se voisi olla syy miksi kuvaani en deitti-ilmoon laita.
        Itselle käynyt kerran että tyyppi ei kuvaa laittanut itsestään pyynnöstäkään ja suostuin kumminkin treffeihin...ja hän ei ollut yhtään sellainen kuin oli antanut olettaa.
        Pinnallista tai ei, mutta kyllä se ulkonäkö vaikuttaa valintoihin.

• magda123

Itse asiassa - keskustelussa toisen kanssa voi ihan ilmiselvästi tuntea yhteenkuuluvuutta ja voi kolahtaa lujaakin! Ei siihen kuvaa tarvita. Ulkoinen olemus kun on mitä on ja sitä voi aina vääristellä mutta kun toisen kanssa kirjoittelee, niin (kokemuksella) kyllä jo siitä tietää, kolahtaako vai ei!

• mam

Kyllä muuten voi tekstiin ihastua/rakastua!!!!!!!!!!!!! Viikon verrankin kun meseilet noin 1500 viestiä, niin kyllä siinä tulee aika äkkiä selväksi millainen toinen on. Nimimerkillä kokemusta on ;) Eikä tarvitse kuvaa tai ääntä.

• nuori nainen

Melko selvästi mielipiteet tämän keskusteluaiheen suhteen jakautuvat fifty fifty ja huomasinpa vain, että oikeastaan miehet ja naiset erikseen muodostavat nuo kaksi erillistä mielipideryhmää. Onhan se jo huomattu: miehille kuvan näkeminen on melkein välttämättömyys. En toki yleistä, on myös miehiä, jotka eivät ehkä niin epätoivoisesti metsästä "ketä tahansa, jota kehtaa näyttää kavereille" ja he ovat usein paljon mukavempia kun ne, jotka LUULEVAT itsestään liikoja ja etsivät täydellistä täydellisen rinnalle. Mielestäni on oikeastaan ajattelematonta sanoa, että "suostui treffeille ja oli jotain ihan muuta, kuin oli antanut ymmärtää". Voihan tällainen nainen nähdä itsensä kauniina ja olla tyytyväinen itseensä, vaikkei nykyajan raakoja ihanteita täyttäisikään (pitäisikö tällaisen ihmisen pitää itseään rumana ja elää synkässä maailmassa uskotellen itselleen, ettei koskaan löydä ketään??).
        Kauneus on katsojan silmissä, todellakin, mutta muistakaa miehet, että ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan. Tuskin jaksaisitte elää naisen kanssa, joka rakastaisi omaa ulkonäköään enemmän kuin teitä ja omistaisi erittäin narttumaisen luonteen, ehkä myös testailisi tsäänssejään kavereittenne kanssa. Alkuhuuman jälkeen toisen ulkonäöstä tulee niin arkipäivää, ettei ulkonäkö todellakaan enää merkitse vaikken kiellekään sitä, etteikö se aluksi olisi se, johon huomio kiinnittyy (näin on kuitenkin luonnossa, eikä netissä.. mielestäni netin etu onkin se, että ensin voi ajatustasolla tunnustella yhteensopivuutta ennen kuin antaa ulkonäön puhua ja tehdä kaikista sanoista merkityksettömiä). Itseäni ainakin ärsyttää näytellä kuvaa, koska miehet tulevat yli-innokkaiksi ja saavat minut tuntemaan itseni halvaksi ylistäessään ja halutessaan pikaisesti tavata. Sellaista en arvosta. Naisille tärkeämpää on ajatustasolla tutustuminen ja uskokaa tai älkää, kyse on varmasti myös monen huonoista kokemuksista itseään laittavista miehistä, jotka luonnossa ovat täysin itsekeskeisiä. Luonne ON tärkeä! Tunnetaanhan sitä paitsi käsite: "Maailmassa on monta täydellistä naista, muttei yhtään täydellistä miestä". Miehillä usein typistyy joko ulkonäöstä tai luonteesta ja usein juuri niin, että hyvännäköiset (tai ne, jotka sellaisina itseään pitävät) ovat kusipäisimpiä luonteita, ne tavallisemmat osaavat katsoa myös naisen ulkokuoren alle ja haluavat sieltä löytää jonkin heitä yhdistävän tekijän. Monet miespuoliset kaverini ovat valitelleet, miten helppoa meillä naisilla onkin löytää seuraa. Miehet, jos haluatta naisen, opetelkaa käyttäytymään hienovaraisemmin, älkääkä tuhlatko kaikkea aikaanne hiustenne geelillä sottaamiseen ja isoilta pojilta oppimienne räävättömien ehdottelujen hokemiseen!

• hdhghgh
        mam kirjoitti:

Kyllä muuten voi tekstiin ihastua/rakastua!!!!!!!!!!!!! Viikon verrankin kun meseilet noin 1500 viestiä, niin kyllä siinä tulee aika äkkiä selväksi millainen toinen on. Nimimerkillä kokemusta on ;) Eikä tarvitse kuvaa tai ääntä.

taidat olla sitten melkoinen haaveilija ja pilvissä eläjä jos pelkkään tekstiin ihastuu/rakastuu, itellä on kyl tukevasti jalat maan kamaralla että kauaa ei jaksa kiinnostua ketään pelkän tekstin perusteella ellei rupee pikkuhiljaa näkymään muutakin kuin tekstiä.

• tämän
        mam kirjoitti:

mese tyypin kanssa?Siis synkkaako livenä?

• voi voi

Jos jätän nuo kaikki kertomaata, niin sanonoko vain, kun minä olen tällainen. Vaikka luulisitte itseänn minkälaisiksi rakkaus valmentajiksi.

• Nimetön

Pidettäis mieluummin tämä deittipalsta aitona ja jokainen omana ittenä siellä esiintyis. Elämän tavat sais näkyä tekstissä ja kuvissa mieluummin kuin että ne huonot tavat tulis esiin vasta yhdessäolon aikana.

Paasatkaa vain mistä tykkäätte, se kertoo teistä paljon. Voihan olla että viestin lukija ajattelee kanssasi samoin ja pääsette heti sellaiseen tunteeseen että teillä on yhteistä.

Pinnallisuutta onkin yllättävän paljon naisilla. Aina pitäis kolahtaa ennen kuin juttu voi jatkua ensimmäisistä treffeistä eteenpäin. Miksi ulkonäkö on niin ratkaiseva? Mikään muu ei ole ollut syynä ettei toistekin olis voinut nähdä. Jopa kahdesti oon sitten toistekin nähnyt deittineitosen, mutta sitten on jo löytynyt muita kiireitä estämään tapaamiset tai parhaat tyypit on sanoneet suoraan etten ole heidän tyypiä, suoraan sanojille nostan hattua ja kiitän kohteliaasti.

Helposti pääsee viestittelee eri neitosten kanssa (30-45 vuotiaat), pitkäänkin voi juttu kulkea mukavasti. Jos ulkonäkö ei ratkaisisi kaikkea, vois tutustuminen jatkua monilla tapaamisilla jolloin ulkonäköön tottuis ja alkais näkee uusia piirteitä toisessa.

Ulkonäön ratkaistessa tapaamisten jatkuvuuden on todennäköistä ettei luonteet sovi. Epäsopivien luonteiden yhteen sovittaminen on varmaan vaikeampaa kuin ukonäköön tottuminen sellaisen kanssa jonka luonne on sopiva.

Täytyy todeta että naisissa näyttää olevan sellainen ryhmä joka ei osaa olla kenenkään kanssa pitkään. Heillä on harhainen kuva miehestä, he eivät ymmärrä omien odotuksiensa mahdottomuutta.

Monissa profiileissa neitoset kirjoittaa toivomuksia kuin joulupukille ja jos joku mies olis sellainen kuin he toivovat niin miehen koko elämä ja tarmo kuluis neitosen viihdyttämisessä, hemmottelussa, palvelussa, ohjaajana ja seuran pitäjänä. Neitoset toivovat että mies olis heidän harrastuksissa mukana milloin missäkin mutta he eivät yleensä itse ole valmiita lähtemään miehen harrastuksiin mukaan. Miehelle ei voisi jäädä mitenkään aikaa omille kavereille tai harrastuksille. Ei sellaista kukaan kauaa kattele ja suhde loppuu aika pian kun hermot menee väitellessä.

Näyttää siltä että miehen tulis luonnostaan olla juuri neitosen tarpeita ajatellen sopiva, komea ja valmis kaikkeen mihin neitonen seuraa tarvii ja miehen pitäis unohtaa kokonaan omat asiat.

Miehen tulis hymyillä, olla iloinen ja hauska vaikka takana olis kuinka raskas aika. Yksin jääminen on miehelle kovempi kokemus kuin naisille, näin on tietävämmät sanoneet.

Miksi sitä ei naiset tajua ja anna miehelle toivoa jotta hän jaksaa taas piristyä ja olla oma tavallinen normaali itsensä kun ei ole enää raskas yksinäisyys jatkuvasti kiusaamassa. Se on totinen paikka miehelle olla yksin ja hymy irtoaa taatusti hyvässä seurassa silti, vaikka ei sitten ekoilla treffeillä oliskaan niin hymyilevä.

Onhan deitti tärkeä tapaaminen ja jännittää miten käy, jos deittineitoseen on jo tutustunut kirjoitellen ja kuvankin nähnyt, saattaa jo tykätä paljon toisesta. On iso pettymys jos ei juttu enää etenekään tapaamisen jälkeen. Jos tapaamista ei pidä tärkeänä ja tapaamisia on muitakin niin silloin onkin helpompi ottaa rennosti kun ei ole niin väliä miten käy.
      Tälläistä rentoa ja hieman välinpitämätöntä naiset enemmän arvostaa, vaikka sellaisten kanssa juttu ei niin vain onnistukaan pitemmän päälle.

Nämä miehet, jotka kolahtaa naisiin, käyttävät sitä hyväkseen ja ottavat naisen köykäisin perustein kumppanikseen ja helposti myös ovat valmiita luopumaan yhdessä olosta. He eivät myöskään kunnioita naisia koska heillä on varaa antaa naisen lähteä jos on tyytymätön. Helposti löytyy uusi tilalle.

Siis vähemmän kolahtava mies on luotettavampi ja pitempiaikainen, myös huolehtivampi ja huomioivampi. Turha on marista jos mies ei imuroi kun hänen on ollut niin helppoa saada sinut naisekseen ja voi vaihtaa imuroijan yhtä helposti.

Ottakaa siis komea ja kolahtava mies ja varautukaa tekemään kaikki kotihommat itse. Lisäksi teidän tulee hoitaa miehen asioitakin ja varautua miehen pettämiseen jatkuvasti kun muitakin halukkaita miehen seuraan tuppautuu. Tälläistä olen nähnyt, ei komea karismaattinen mies siivoa, sen voi huoletta jättää naiselle.

• Jonttuh

teksti on täyttä asiaa ja mielestäni pitää täysin paikkansa, itse näen asiat täsmälleen kuten sinä, naiset lukekaa ja miettikää mitä miehestä oikeasti haluatte!

• Nainen, äiti

Toi sun sepustuksesi oli kyllä liian pitkä! Vähempikin naisen moittiminen riittää.

• nainen38**

Oletko ikinä käynyt treffeillä esim reilusti ylipainoisen naisen kanssa? Siis kysyn vaan että onko ulkonäöllä sinulle merkitystä vaikka se nainen olisikin muuten ihana ja avoin ....Turhaa moralisointia toi ulkojuttu ja naisten vaatimukset. Miehet on aivan samanlaisia ja kyllähän se pitää hyväksyä että se kuuluu asiaan. Toki kohtelias pitä kaikkien olla sukupuoleen katsomatta

• Nimetön
        nainen38** kirjoitti:

Oletko ikinä käynyt treffeillä esim reilusti ylipainoisen naisen kanssa? Siis kysyn vaan että onko ulkonäöllä sinulle merkitystä vaikka se nainen olisikin muuten ihana ja avoin ....Turhaa moralisointia toi ulkojuttu ja naisten vaatimukset. Miehet on aivan samanlaisia ja kyllähän se pitää hyväksyä että se kuuluu asiaan. Toki kohtelias pitä kaikkien olla sukupuoleen katsomatta

En ole punninnut ketään joten en tiedä oliko ylipainoa, oletettavasti kyllä, kaikkien tapaamista haluavien kanssa olen käynyt treffeillä. En rajaa ketään ulos ja käyn kaikkien kanssa treffeillä kuka vaan niin tahtoo. Se on miellyttävämpi tapa tutustua kuin kirjoittelu. Itse olen vetäytynyt vain kerran naisen luonteen takia, muulloin jutun jatkuminen on ollut naisesta kiinni.
        Olen ollut naimisissa reilusti ylipainoisen naisen kanssa pitkään, se liitto loppui muista syistä.

• Mies 69

Minun mielestäni Juliet jonesin sydän lauloi 80 luvulla osuvasti: Miksi kaikki naiset aina rakastuvat renttuihin??

• Nimetön
        Mies 69 kirjoitti:

Minun mielestäni Juliet jonesin sydän lauloi 80 luvulla osuvasti: Miksi kaikki naiset aina rakastuvat renttuihin??

Niinpä niin, nykyisin on linnakundit suosiossa. Työtönkään ei ole tarpeeksi renttu jos ei ole myös rikollinen.
        Miehellä on ilmeisesti oltava arvaamaton luonne. Kun se hauska puoli tulee hetkeksi esille niin nainen kestää mitä vain mätkimistä sen jälkeen.
        Tasaisempi, luotettava ja kiltti luonne ei ole tarpeeksi jännittävä. Eli mitä tästä voi päätellä, haluaako nainen ennemmin turpaan silloin tällöin kuin että elelisi vähän rauhallisemmin.

• ..............
        Nimetön kirjoitti:

Niinpä niin, nykyisin on linnakundit suosiossa. Työtönkään ei ole tarpeeksi renttu jos ei ole myös rikollinen.
        Miehellä on ilmeisesti oltava arvaamaton luonne. Kun se hauska puoli tulee hetkeksi esille niin nainen kestää mitä vain mätkimistä sen jälkeen.
        Tasaisempi, luotettava ja kiltti luonne ei ole tarpeeksi jännittävä. Eli mitä tästä voi päätellä, haluaako nainen ennemmin turpaan silloin tällöin kuin että elelisi vähän rauhallisemmin.

Taidat olla katkera naisille, kun et itse kelpaa. Hyvin pieni osa naisista on rikollisista/väkivaltaisista kiinnostunut, mutta ehkä itse olet kiinnostunut niistä whitetrashtyypeistä, joihin rikolliset vetoavat.

• polte
        Nimetön kirjoitti:

Kaikki linnassa olleet eivät ole retkuja tai naisenhakkaajia! Ei linnareissuissa varmaan mitään hyvää tai "mainostettavaa" kyllä ole. Toki sekopäitä tähän maailmaan mahtuu ja niitä on ihan kaikkien ihmisten joukossa. Suurimmat sekopäät löytyvät mielestäni ihan tavallisen tasapäisten ihmisten seasta jotka tekevät stereotypian kaikista asioista.

• aikoinani

itseni todella köyhäksi ( vaikka vuositulot ovatkin 50 t€ vuodessa) ja vähävaraiseksi ja etsin ilmoituksen mukaan hyvätuloista ja fiksua naisseuraa, niin enpä saanut ainuttakaan vastausta. Kyllähän se niin on, että naiset varsinkin on rahan perään tai kokeilkaa hyvätuloiset miehet, kuten itsekin joskus aikoinaan, kokemus opettaa tässä maailmassa.

• vedätetty

Törmäsinpä naiseen, tai nainen törmäsi minuun, jolla ei ole ollut yhtään totuudenmukaista profiilia Treffeillä. Tuo siis tarkoittaa että profiileja on useita. Mikä pahinta, hänellä on pakonomainen tarve valehdella, kerätä sääliä mitä erilaisimmilla tarinoilla. Edellyttää itse profiilissaan rehellisyyttä ja asiallisuutta, mutta käyttäytyy itse kuten... sanonkomämikä! Asuu itse Kanta-Hämeen puolella, mutta profiili on P-Hämeessä. Ja varmasti muuallakin...

• halipula4

Olenkohan se ollut minä? Noinko minut koitkin ja minä kun olen niin halien tarpeessa. On pakko olla monta proofiilia, vähän siellä sun täällä ja sitten onkin hauskaa, kun samaiset herrat tulevat ja kertovat samoja juttujaan...kyllähän te miehetkin osaatte.

• yks parhaista on

k112
      Deittasin sen kans hetken.Sitä oli netis vedättäny,joku .
      Oli laittanu tylyn profiilin.Oli pakko ekku nauraa ja sitten kiittää.
      Ei muuta.
      Sirkka

• nimimerkit

ne ärsyttäviä ovat. Voivat kirjoitella naisen nimellä. Ovat homoja useimmat. Onko niin vaikea rekisteröityä ja sellaisella nikillä, josta heti näkee sukupuolen myös? En koskaan vastaile mustille, sillä niistä huonoja kokemuksia on jo tarpeeksi. Siis naiset punaisilla ja miehet sinisillä?

• mies67vm

moi! olen yrittänyt etsiä elämänkumppia itselleni mutta ei ole vielä tärpännyt minä olen sitä mieltä että rehellinen pitää olla minä olen sanonut olevani raitis tupakoimaton ja lapsirakas minä en hae mitään seikkailuseuraa vaan ihan vakavaa suhdetta eipä tässä sen kummempaa että hyvät jatkot sulle ja hyvää joulua

• hfahf

Jos molemmilla on kuvat jossain netissä, niin molemmat kyllä haluavat vaihtaa kuvia mahdollisimman pian, mutta molemmat odottaa vain sitä oikeaa hetkeä. 2000-luvun kaikki nyt ja heti teesillä kuvat vaihdetaan heti.

Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa pyytää jo ensimmäisessä viestissä kuvaa. Minä ainakin haluan tietää, minkä näköisen ihmisen kanssa juttelen. Netissä nyt on kuitenkin jollain tavalla valinnanvaraa, että semmoinenkin ihminen kyllä löytyy, joka miellyttää sisäisesti ja ulkoisesti.

• naamat esiin

On turhaa hurskastelua väittää, ettei ulkonäöllä ole merkitystä, ainakin siinä vaiheessa kun ei vielä ihmistä tunneta. Ei täältä mitään unelmien prinssiä tai prinsessaa luulla löytävämme, tavallinen mukava ihminen riittää.
        Eihän kapakassakaan tai missään muuallakaan esiinnytä naamarit päässä, vaan naama on esillä heti tuttavuuden alkuvaiheesta alkaen. Siitä syystä kannatan, että kuva olisi pakollinen profiilissa.
        En enää anna sähköpostiosoitettani kuvan lähettämistä varten jos kuvaton profiili ottaa minuun yhteyttä, sillä minulle kävi niin, että aloin saada sähköpostiini kaikenlaista törkyä kun annoin osoitteeni kuvattomalle profiilille. Jos kuva profiilista puuttuu, ohitan ne täysin. Avoimmuutta tähän peliin!

• paljon kokenut

On paljon onnenonkijoita jotka tahtovat vain pillua vaikkeivät sitä tietenkään heti alkuun sano. Jos sellaiselle lähettää kuvan niin ne vinkuu vaan lisää, ne ei ihmisestä välitä yhtään, ainoastaan sen ruumiista. Mä en tosiaankaan halua että joku saatanan runkkari tuijottaa mun kuvaa ja riisuu sitä mielessään. Olkoonkin että voi laittaa sellaisen kuvan jossa näkyy vain kasvot, mutta monet haluavat nähdä kokovartalokuvan. Ja ei mitään väliä vaikka olisi kuinka konservatiivisesti pukeutunut, ne kyylää kuitenkin.
        Kerran kävin lounaalla yhden äijän kanssa jotta voisi vähän kehittää kielitaitoa, se kun oli ulkomailta muuttanut. Se vakuutti että ihan kavereina vaan mutta jälkikäteen sanoi että oli tuijottanut mun rintoja koko ajan ja ollut ihan kovana. Ja niin kun vaan oli yrittänyt pukeutua peittävästi ettei voisi tulla pienintäkään väärinkäsitystä miltä pohjalta tässä on liikkeellä. Pitäisikö sitä istua sisälläkin toppahaalareissa ettei vaan muodot pääse näkymään?
        Jotain hämärää on tyypeissä jotka kysyy koko ajan kuvia vaikka olisi jo jotain nähneet. Se on hankalaa kun henkilö on pintapuolisesti kohtelias ja väittää ettei ole mitään seksuaalisia taka-ajatuksia mutta silti kärttää kuvia vähän väliä.
        Voisit väittää että kyllähän ihmiset voi hankkia netistä kuvia vaikka millä mitalla, ei niitä tarvitse ihmisiltä kysellä. Mutta se tuo siihen uuden ulottuvuuden kun voi interaktiivisesti keskustella jonkun kanssa samalla kun tietää miltä se näyttää. Niitä on kaiken maailman friikkejä...

• kokemusta

Palstalla on 100 % -varmasti pörrääjiä jotka eivät etsi ketään eikä heillä ole tarkoitus kuin kerätä nimiä listaan.Esimerkkinä vuosikaudet samat naamat palstalla !!! Tästä itsetunto näemmä nousee ?? On kyllä kuitenkin huomattava että totuus tulee ilmi joka asiassa ja ne jotka todella etsivät seuraa saavat ja löytävät toisensa- niinhän se mennee tosi elämässäkin. Rakkaus ei ala enteriä painamalla eikä kuvien länttäämisellä millekään palstalle. Se jokin kolahtaa jos on kolahtaakseen - netistä voi löytää kumppanin. nim. merkki ; kokemusta

• miri da mele

oliks sull pointti?

• joulutonttu.
        miri da mele kirjoitti:

oliks sull pointti?

Helvetti. Lauantai ja pikkujoulu aika. Baarit täynnä tonttutyttösiä, netti-treffit jäihin loppuvuodeksi, tammikuussa on sit vuosi uus. Meikä horasee tässä parit keppurat, käy saunassa ja toivoo ettei ole liian aikaisin posket täynnä. Nähdään tonttutytöt illalla baaritiskillä, ilman naamareita. Hyvähän se on joulupukinkin hekotella, kun tietää missä tuhmat tytöt asustaa!

• karttunu

"Esimerkkinä vuosikaudet samat naamat palstalla !!"

vaan kun se oikea ei osu kohdalle, niin minkäs mahtaa. ja ei tämä palstakaan ole ainoa paikka mistä kaveria katsellan vaikka profiili netissä olisikin. Itsellä olut profiili puolitoistavuotta, ja samalla niccillä, turhahan sitä on vaihtaa, mutta kuvia olen vaihtanut ja tekstejä.
        Se on mielestäni tyhmää että vaihdetaan niccejä, varsinkin kuvattomat tyypit. Ei paljoo nappaa jos ottaa moneenkertaan samaan ihmiseen kontaktia, jolla on nimimerkki vaihtunut, tai useampia kerralla.

• uusilöytö

Etsin pysyvää rakasta olisiko mahdollista löytää
      >kynenlaaksosta...

• jokuvaan*

profiili treffeihin niin eiköhän sieltä saata löytyä. Keskustelupalstalta niitä kultasia ei ole tarkoitus hakea.

• Whipeltäjä

Entäpä jos ei kuulukaan tähän "avoimeen, kuvalliseen sarjaan", elämänkumppanin hakijoihin, vaan onkin ihan tosimielellä etsimässä seikkailua?

Helppo vaatia avoimuutta toisilta, jos ei ole lapsia tai ole varattu ja etsii vastakkaista sukupuolta olevaa kumppania tositarkoituksella.

Olen itse varattu ja on tietenkin aivan selvää, ettei kuvaa profiilista löydy. Haluan solmia kontakteja molempiin sukupuoliin.

Olen myös ihan hyvännäköinen, vaikken olekaan normipainoinen, vaan reilusti ylipainoinen. Tämä tuntuu olevan ilmeinen este monelle tuttavuudelle. Joskus suorastaan naurattaa kuinka miehet ovat määritelleet ihannekumppaninsa painon. Täysin epärealistisia! Tai sitten ne naiset eivät enää näytä naisilta vaan kakkosnelosilta...

Olen sosiaalisesti vilkas, omaan mielipiteitä ja sanallisesti olen ihan näpsäkkä.

Kaikista ulkonäöllisistä puutteista huolimatta katson, että minulla on varaa valita seurani. Vaikka vain seksiseurani.

Ulkonäkö ei tärkein seikka siinä, vaan itse ihminen. Epäsiisti tai likainen on tietenkin poissuljettu heti. Missi tai vuoden mies ehdokas ei tarvitse olla, mutta pään sisällä pitää olla muutakin täytettä kuin kusta.

Täytyy olla jotain kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan ja kykyä katsoa ympäröivää maailmaa muualtakin kuin kaukoputken väärästä päästä.

• salarakas & sala-Bi???

Huh. Kirjoituksesi on kuvottava.
        Nautitko oikeasti valheellisessa elämässäsi?
        Tämä salarakas & sala-Bi = kaapissa eläminen on todella sairasta.

Päästä nyt puolisosi (mies? /Nainen?) paremman elämän makuun. Miten sinä vaadit kunnioitusta muilta, jos et itsekkään osaa kunnioittaa puolisoasi?

• Whipeltäjä
        salarakas & sala-Bi??? kirjoitti:

Huh. Kirjoituksesi on kuvottava.
        Nautitko oikeasti valheellisessa elämässäsi?
        Tämä salarakas & sala-Bi = kaapissa eläminen on todella sairasta.

Päästä nyt puolisosi (mies? /Nainen?) paremman elämän makuun. Miten sinä vaadit kunnioitusta muilta, jos et itsekkään osaa kunnioittaa puolisoasi?

Minä en ole kaapissa, puolisoni tietää biseksuaalisuudestani. Se ei häiritse häntä, päinvastoin.

Hän on vapaa lähtemään paremman elämän makuun niin halutessaan. Ainakaan toistaiseksi hän ei ole halunnut, vaan on sitä mieltä että parempaa tuskin löytyy.

Me pystymme myös yhdistämään tämän minun ominaisuuteni yhteiseen seksielämäämme ja olemme nauttineet siten, että meillä on ollut ns. kolmas pyörä mukanamme.

• Mies 69

Sulla on mielestäni asennetta, Onnea valitsemallasi tiellä.
        minulla on nais kokemuksia monenlaisista naisista, on ollu isoja ja pieniä 45-130kg
        ja täytyy sanoa että parasta seksiä oli sen isoimman kanssa!Olenkin aina sanonut että naisessa pitää olla jotain josta ottaa kiinni...

• Kukkis 2
        Mies 69 kirjoitti:

Sulla on mielestäni asennetta, Onnea valitsemallasi tiellä.
        minulla on nais kokemuksia monenlaisista naisista, on ollu isoja ja pieniä 45-130kg
        ja täytyy sanoa että parasta seksiä oli sen isoimman kanssa!Olenkin aina sanonut että naisessa pitää olla jotain josta ottaa kiinni...

pitää olla. Kun tietää mitä haluaa, niin miksi sitä ei sitten toteuttaisi, eihän se keneltäkään pois ole. Ja alkuperäinen kirjoittaja tekee heti kättelyssä selväksi, mitä haluaa, siis reilusti avattu tuttavuuden teko.
        Itse olen hyvin pitkälle samoilla linjoilla ja so what, jos joku tiukkapipo määkii omassa surkeudessaan, ettei voi/saa tehdä mitä itse haluaa, niin antaa heidän valittaa.

Nautitaan tuttavuukistamme ja mukavaa nettideittailua itse kullekin!

• George W. Bush

Joo noita kaikkea ollaan käyttänyt mut ku suomalaiset naiset on niin itsepäisiä et niitä ei oikein kiinnostakaan vaikka olis kuinka mukava sille naiselle. tyttö vai nainen molemmta on samat itsepäisiä.

• on ihan hyvä,

että kuvasssa näkyy viinilasi tai kuvassa on toinen ehkä ex. Niin se vaan antaa hyvän varoituksen henkilöstä, että tuo ei oo fiksu tai muutenkaan tutustumisen arvoinen..Kyllä saa pyytää kuvaa jo heti alusta, että tietää minkänäköinen on kyseessä. Ei siinä ole mitään pinnallisuutta. Aikas huonoja neuvoja siis kaikkineen annoit. Sori vaan..

• ursa1

..että otit näin erinomaisen aihepiirin etusivun otsikoksi, ohjeesi olivat myös hyviä ja vähän erinomaisiakin, suoruus ja rehellisyys kantaa pitkälle.

Valitettavasti vain tuntuu että vähän kaikki alkavat olla tavalla tai toisella rikki suhteissaankin. Mutta eletään paremman toivossa..

Kaikille lämmöllä ja rakkaudella joulunajan lukemiseksi seuraavat kirjat:

John Gray: Miten saat mitä haluat ja haluat sitä mitä saat

ja

John Gray: Miehet ovat Marsista, naiset Venuksesta

terv. naaraskarhu

• Vituttaa!

Ihmetyttää mikä virka on näillä 'netti sätti-urkkkijoilla'- ja motiivi puuttua ihan tavalliseen kontaktiin kahden juttelijan välillä? Punasilla ns. privanakin nämä urkkijat tulee ja moralisoi kahden välisiä juttuja, ja estää halutessaan ,- aika usein on huomattu - ja kesekyttää "ohjeillan"... ihan asiallisenkin juttelun! ? Onko tässä mitään moraalia! TEHKÄÄ JOTAIN TAI SULKEKAA KOKO OHJELMA TARJONTA! TAI AINAKIN ASIALLISIA URKKIJOITA!?ok

• ne sitten on ?

Tarvitteko te oikeasti jotain ohjeita deittailuun? Niinkuin että kaikkien pitäis mennä saman kankean kaavan mukaan,vaikkei siihen kuuluiskaan??
      Miksei jokainen vois olla oma itsensä,ja tehdä sitä mikä tuntuu oikealta ja hyvältä?
      Esim. laittaa kuvan,tai sitten ei.
      Varmaan tulis vähemmän pettymyksiä ja "vääriin" ihmisiin ihastumisia jos alusta alkaen mentäis ihan omien tuntemusten mukaan.
      Ja ennenkaikkea pitäis olla itselle selvitettynä jo etukäteen että millaista seuraa hakee.

• muppeli

jos mies laittaa treffeillä sinut suosikiksi mutta ei sitten ota mitään yhteyttä? Pitäisikö naisen laittaa jotain viestiä, että on huomannut "päässeensä" suosikiksi?

Kokemuksia on siitä kun laiton viestin enkä saanut mitään vastausta ja siitä etten laittanut viestiä ja sitten mies häipyikin ja poisti minut suosikeistaan.

Jotenkin koen, että miehen olisi hyvä tehdä aloite. Ja rehellisyys maan perii kuten täällä on jo todettu. Kuvaa en laita julkiseksi mutta voin lähettää kyllä kiinnostuneille.

• Nimetön

ihmetellyt samaa asiaa. Miksi laitetaan suosikiksi ja sitten ei oteta yhteyttä, vaan poistetaan suosikkilistalta jossakin vaiheessa. Kesti kauan ennenkuin älysin edes katsoa koko listaa. Ei kai siinä kasvojaan menetä jos yhteyttä ottaa, minä en sitä sen vuoksi tee että olen suosikkilistalla. Kertokaa miehet mitä moinen menettely tarkoittaa????

• eras*

se on suorastaan kyttäystä laittaa listalle. Ei siinä ole mitään järkeä, että laitetaan suosikiksi ja sitten ei kirjoiteta mitään. Selvästikkin halutaan vain kattoa kuinka paljon kyseinen ihminen on treffeissä onlinena. Itse olen laittanut suosikiksi juuri tästä syystä. Ainakin näen kuinka paljon toinen on onlinessa ja voin siittä päätellä, että hänellä on jo kierrossa joku, eikä siis kannate itse panostaa tähän henkilöön.

Pitäsi olla mahdollisuus poistaa itse itsensä suosikeista, jos ei halua tulla "kytätyksi".

• rehellinen

Se joka väittää etteikö kuva olisi tärkeä niin valehtelee. Kukaan ei pelkän kirjottelun perusteella voi rakastua tai jos rakastuu niin rakastuu itse muodostamaansa kuvaan toisesta. Vasta kuvan näkemisen jälkeen pystyy muodostamaan realistisempaa kokonaisuutta ihmisestä ja tietää että kannattaako edes tavata. Itse kirjottelin pitkään mukavantuntuisen miehen kanssa joka vakuutteli olevansa "normaalinnäköinen". Tehtiin sitten treffit ja mies olikin kaikkea muuta kuin tavallinen. Oikea suohirviöiden isä! Tukka kuten Pelle Hermannilla, hampaat mustat tyngät, likaiset rikkinäiset vaatteet ja niin pahanhajuinen et meinasin yrjötä. Joten mä ainakin opin että jos ei kuvaansa uskalla lähettää vaikka profiiliin sitä ei laittaiskaan niin mun kiinnostus loppuu just siihen.

• joopa joo

Ehkä kaikki eivät halua että tuttavat, sukulaiset ja työkaverit voivat törmätä ilmoitukseen, ja voivat tunnistaa kuvasta kuka siellä netissä se on seuraa hakemassa...

• stimo

Mulle riittää pwlkkä karvavisa!!!!!!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5390
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2367
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      234
      1576
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      314
      1127
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      306
      1058
    Aihe