TILLILIHA !

ala-aste

muistaako joku syöneensä tätä vaaleassa ja vetisessä kastikkeessa lilluvaa yökötystä ?

11

1555

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helvetin hyvää

on tilliliha, nam! Lopetetaan kouluruokailu, jokainen tuo ite pizzansa niin katotaan miten terveys menee persiilleen kaikilta, eipähän tarvi valittaa kouluruoan laadusta, hyvää se on perkele!!

• Almiira

Mäkin tykäsin tillilihasta, veripaltusta ja keisarinkeitosta. Näitä ei enää kouluruoka taida tarjotakaan.

• ruutuhame
        Almiira kirjoitti:

Mäkin tykäsin tillilihasta, veripaltusta ja keisarinkeitosta. Näitä ei enää kouluruoka taida tarjotakaan.

Siis tilliliha!? Pahimpia ruokia mitä oon syöny, vaan veripalttu on ylivoimaisesti kamalinta. En oo ikinä tykänny kouluruuast, jouluateria oli iha ok. Silti, perunat on kauheita ja kaikki lihajutut on syvältä. Ja muutenki, tilli on kalan mauste, ei sovi lihaan. Yök.

• naminami

Jos ei kelpaa niin saatte kohta lihatilliä.

• metallikukko

ala-asteelta oli munuaiskeitto.
      Muistan vieläkin miten se haju leijaili keittolan oven alta käytävään ja heti alkoi vatsaa vääntää.
      Mielialaa voi verrata keskitysleirivankeihin joiden nenään leijailee kaasukammiosta vieno Syklon-B:n tuoksu.
      Kumpaankaan en koske niin kauan kuin voin mahani muulla täyttää.

• ruutuhame

Siis mä tiesin, että kouluruoka on karmeeta, mutta munuaiskeitto pitäs kieltää lailla. SE on kuin jostain kauhutarinasta, en ees tienny, että sellasta on tarjottukaan.

• jhanna

Kanaviillokin ohella tillis oli ehdoton YES! Sitä saa lähialepasta purkissakin, tosin hinta on aivan törkeä. Inhosin pinaattilättyjä, inhoan vieläkin, mutta olenkin ollut aina vähän outo.

• pottunenä

Tilliliha on todellista herkkuruokaa. Samoin kaikki keitetystä kokolihasta tehdyt ruoat. Nykyajan penskat eivät osaa syödä kokolihaa kun kotona ei ole syöty kuin saarioisten roiskeläppiä muuta moskaa.

• syöneeni...

..ja hyvää oli. Mielestäni kouluruokaa muutenkin aliarvostetaan. Minun mielestä pidetään nälässä ensin pariviikkoa ja katsotaan sitten.

• jacketti

oikein maukasta ja ravitsevaa jopa koulun jälkeen, kun lihabiitiit vapautuvat hampaiden välistä.. harmi ettei tätä gourmettia ole enää tarjolla peruskoulun jälkeen.. nauttikaa nyt saatana vielä ilmasesta hyvästä ruuasta ku voitte!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      65
      1977
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1901
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1649
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1609
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1587
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1357
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1289
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      70
      1132
    Aihe