00000000000000000000000000
Vesi valuu kylmänä
ikkunaruudun pintaa
En odottanut että se olisi tälläistä
En osannut varautua tähän yksinäisyyteen
Tähän kuuluu hiljaisuus
joka on vain hiljaisuutta
Ilman ajatuksia
Ilman toivoa
Minä en odota sinua enään
Ja vaikka tulisitkin
katsoisin sinuun kuin vieraaseen katsotaan
Niin kuin sellaiseen jota ei olekkaan
On hyvä että hämärtää
On hyvä että on hiljaista
On hyvä että menit pois - Nyt
Sateisena päivänä
00000000000000000000000000
MENIT POIS
4
321
Vastaukset
Surullisen kaunis runosi.
Ihanaa sateetonta päivää- *MURUKULTA*
Pyrin johonkin pysähtyneeseen olotilaan tässä runossa. Ja nuo ainaiset sateet tulee jo ehkä liikaakin runoihin! :)
Mutta nyt ei sada vaan melkein paistaa auringo, aikaajoin! :)
Niin, että ihanaa pvää sinne myös! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
Pyrin johonkin pysähtyneeseen olotilaan tässä runossa. Ja nuo ainaiset sateet tulee jo ehkä liikaakin runoihin! :)
Mutta nyt ei sada vaan melkein paistaa auringo, aikaajoin! :)
Niin, että ihanaa pvää sinne myös! :)Oon tässä rätnäelly että ootkohan
suannu aeheen kirjotuksees tuosta
salakkarin Katrin tappaaksesta kun
poejan p....le ee uskonnu toesen selevee
sannoo..Runos on kyllä hirveen hyvä ja
nyt viellä myöhässä olovat nimpparionnittelut
ja hyvvee illanjatkoo. - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Oon tässä rätnäelly että ootkohan
suannu aeheen kirjotuksees tuosta
salakkarin Katrin tappaaksesta kun
poejan p....le ee uskonnu toesen selevee
sannoo..Runos on kyllä hirveen hyvä ja
nyt viellä myöhässä olovat nimpparionnittelut
ja hyvvee illanjatkoo.Nyt täytyy tunnustee, ett mie en kato salakkareita enkä kaanit ja roheita enkä BB enkä kot'kattuu enkä mittee niitä viel oh..en tiiä etes, nii höntti mie oon ,joten en ossoo sannoo muut, ko omas piäst taas repäsin niiku kaik muutkii! Joskus joku kaanis kuva laittoo kirjottoon tai vaik' ystävän lämmin ajatus.... :)
Kiitosta vuaan onnitteluista, eikä tuo haittee mittee, ku viel tänneen sain postis kortin, ol joku toinenii pikkasen myöhäs, mut kiva ku muistit! :)
Touhua täss piisaa, mut yritetään jokunen runo siin välis laittaa! Nyt puolikasta kuuta ihaileen ja iltoja sit, Z ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89934Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883