00000000000000000000000000
Vesi valuu kylmänä
ikkunaruudun pintaa
En odottanut että se olisi tälläistä
En osannut varautua tähän yksinäisyyteen
Tähän kuuluu hiljaisuus
joka on vain hiljaisuutta
Ilman ajatuksia
Ilman toivoa
Minä en odota sinua enään
Ja vaikka tulisitkin
katsoisin sinuun kuin vieraaseen katsotaan
Niin kuin sellaiseen jota ei olekkaan
On hyvä että hämärtää
On hyvä että on hiljaista
On hyvä että menit pois - Nyt
Sateisena päivänä
00000000000000000000000000
MENIT POIS
4
320
Vastaukset
Surullisen kaunis runosi.
Ihanaa sateetonta päivää- *MURUKULTA*
Pyrin johonkin pysähtyneeseen olotilaan tässä runossa. Ja nuo ainaiset sateet tulee jo ehkä liikaakin runoihin! :)
Mutta nyt ei sada vaan melkein paistaa auringo, aikaajoin! :)
Niin, että ihanaa pvää sinne myös! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
Pyrin johonkin pysähtyneeseen olotilaan tässä runossa. Ja nuo ainaiset sateet tulee jo ehkä liikaakin runoihin! :)
Mutta nyt ei sada vaan melkein paistaa auringo, aikaajoin! :)
Niin, että ihanaa pvää sinne myös! :)Oon tässä rätnäelly että ootkohan
suannu aeheen kirjotuksees tuosta
salakkarin Katrin tappaaksesta kun
poejan p....le ee uskonnu toesen selevee
sannoo..Runos on kyllä hirveen hyvä ja
nyt viellä myöhässä olovat nimpparionnittelut
ja hyvvee illanjatkoo. - *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Oon tässä rätnäelly että ootkohan
suannu aeheen kirjotuksees tuosta
salakkarin Katrin tappaaksesta kun
poejan p....le ee uskonnu toesen selevee
sannoo..Runos on kyllä hirveen hyvä ja
nyt viellä myöhässä olovat nimpparionnittelut
ja hyvvee illanjatkoo.Nyt täytyy tunnustee, ett mie en kato salakkareita enkä kaanit ja roheita enkä BB enkä kot'kattuu enkä mittee niitä viel oh..en tiiä etes, nii höntti mie oon ,joten en ossoo sannoo muut, ko omas piäst taas repäsin niiku kaik muutkii! Joskus joku kaanis kuva laittoo kirjottoon tai vaik' ystävän lämmin ajatus.... :)
Kiitosta vuaan onnitteluista, eikä tuo haittee mittee, ku viel tänneen sain postis kortin, ol joku toinenii pikkasen myöhäs, mut kiva ku muistit! :)
Touhua täss piisaa, mut yritetään jokunen runo siin välis laittaa! Nyt puolikasta kuuta ihaileen ja iltoja sit, Z ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271