Itse uskon siihen että Jeesus palaa wahwastI!
Jeesus on sankari ja toivon että hän palaa!!!!Maailmassa tarvittaisiin vapahtajaa!
Kommentz?
Uskotteko Jeesuksen ''ComeBackiin''?
22
1175
Vastaukset
Joo kyllä uskon. Ja odotan Herraani Jeesusta Kristusta.
Jeesuksen itsensä antama ihana lupaus:
"Minä menen valmistamaan teille sijaa mutta tulen sitten takaisin ja noudan teidät luokseni, jotta saisitte olla siellä missä minä olen."
"Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."" (Apt. 1:11)
"Itse Herra laskeutuu taivaasta ylienkelin käskyhuudon kuuluessa ja Jumalan pasuunan kaikuessa, ja ensin nousevat ylös ne, jotka ovat kuolleet Kristukseen uskovina.
Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin;
Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa."
(1. Tess.4:16-17)
Ensin Jeesus noutaa srk:n taivaaseen, mutta Jeesus palaa vielä "kaikkien pyhiensä kanssa" maan päälle:
"Vääryyden salainen vaikutus on jo olemassa. Sen, joka sitä on vielä pidättämässä, on vain ensin poistuttava tieltä; (ilmeisesti rukoileva srk)
Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
silloin ilmestyy tuo vääryyden ihminen, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemisensa kirkkaudella."
(2. Tess. 2:7-8)
Ja vielä:
"Lisätköön Herra runsain määrin teidän rakkauttanne toisianne ja kaikkia ihmisiä kohtaan -- niin kuin mekin rakastamme teitä --
Ja teille Herra antakoon yhä enemmän ja runsaammin rakkautta toisianne kohtaan ja kaikkia kohtaan, niinkuin meilläkin on teitä kohtaan,
ja vahvistakoon näin sydämenne, että ne olisivat pyhät ja moitteettomat Jumalamme ja Isämme edessä, kun Herramme Jeesus saapuu kaikkien pyhiensä kanssa."
(1. Tess. 3:12-13)- Heh heh..
Käsittääkseni nuo lauseet on raamatusta, eikä
Jeesus ole sitä kirjoittanut sen enempää, kuin
"Raid" Kari Hotakaisen kirjoja?
Omituista että ihmisten kirjoittama kirjanen
(vrt.Kalevala) ohjaa niinkin monen ajatusmaailmaa? - Amen
Heh heh.. kirjoitti:
(vrt.Kalevala) ohjaa niinkin monen ajatusmaailmaa?Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan omaa pyhää sanaa, sanot sinä mitä sanot. Sinun sanomisesi ei tee tyhjäksi Jeesuksen sanoja. Raamattu on syntynyt Pyhän Hengen (Jumalan, Isä, Poika ja Pyhä Henki) vaikutuksesta Jumalan sanelemana. Pyhä Henki on ihmisten kautta sanellut kaikki Raamatun tekstit. Tosin joissain viimeisissä käännöksissä ihmiset ovat omassa viisaudessaan kääntäneet joidenkin sanojen merkityksen oman viisautensa varassa luullen olevansa viisaampia kuin Jumala.
- Halle lujaa.
Amen kirjoitti:
Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan omaa pyhää sanaa, sanot sinä mitä sanot. Sinun sanomisesi ei tee tyhjäksi Jeesuksen sanoja. Raamattu on syntynyt Pyhän Hengen (Jumalan, Isä, Poika ja Pyhä Henki) vaikutuksesta Jumalan sanelemana. Pyhä Henki on ihmisten kautta sanellut kaikki Raamatun tekstit. Tosin joissain viimeisissä käännöksissä ihmiset ovat omassa viisaudessaan kääntäneet joidenkin sanojen merkityksen oman viisautensa varassa luullen olevansa viisaampia kuin Jumala.
Niinpä niin aivot narikkaan, koska kirja kertoo
mitä pitää ajatella. Olisihan se sanelija voinut
vähän ajatella mitä sanoo, ettei tarviis tappaa
väärinajattelijoita. Täällä asuvien mielestä
Jumala onkin kolmeosainen, ja toisaalla uskotaan
yhteen Jumalaan, kyllä on aihetta tappaa toisiaan. - lue historiaa
Heh heh.. kirjoitti:
(vrt.Kalevala) ohjaa niinkin monen ajatusmaailmaa?jos et muuten usko. Jeesuksen täällä maan päällä olo on jo todistettukin. Jos et usko niin mene kirjastoon ja lue.
- Sanoi ja sanoi
lue historiaa kirjoitti:
jos et muuten usko. Jeesuksen täällä maan päällä olo on jo todistettukin. Jos et usko niin mene kirjastoon ja lue.
...oli auringon jumalan poika, jos et usko käy kirjastossa lukemassa! Hänen ruumiinsa on jopa löydetty, ja näytilläkin.
- Cooley
Amen kirjoitti:
Raamattu on kokonaisuudessaan Jumalan omaa pyhää sanaa, sanot sinä mitä sanot. Sinun sanomisesi ei tee tyhjäksi Jeesuksen sanoja. Raamattu on syntynyt Pyhän Hengen (Jumalan, Isä, Poika ja Pyhä Henki) vaikutuksesta Jumalan sanelemana. Pyhä Henki on ihmisten kautta sanellut kaikki Raamatun tekstit. Tosin joissain viimeisissä käännöksissä ihmiset ovat omassa viisaudessaan kääntäneet joidenkin sanojen merkityksen oman viisautensa varassa luullen olevansa viisaampia kuin Jumala.
Juu Raamattuhan tuli faxilla taivaasta...
- hekoheko..;)
Heh heh.. kirjoitti:
(vrt.Kalevala) ohjaa niinkin monen ajatusmaailmaa?Tällä naisella on menoa kovastikin erään hotakaisen kanssa..kikatus..
- oot
Olet kaunis nainen *mumsi mums*
- jósette
Me olemme Jeesuksen omia, Hän tulee hakemaan meidät luokseen kun Jumala antaa luvan. Kun aika on.
- kyrpä-jeesus
Voi kuin sääliä, Jeesus tuli ja meni.
Mikään muu ei ole yhtä sairasta kuin tuollainen tyhjän päiväinen odottelu.- etsi ja löydä
Tutkimaan Raamattua, lue ensin vaikka
Johanneksen evankeliumi. Tulet huomaamaan, että
Jumala rakastaa sinua ja hänen tahtonsa sinua
kohtaan on pelkästään hyvä. Hän ei ole sinua
unohtanut, vaan hän halua tulla myöskin sinun
elämääsi. Kun luet Jumalan sanaa saat huomata
kuinka se alkaa muuttamaan sinua ja sisälläsi
herää kaipaus. Jeesus on vastaus sinun kaipaukseesi
ja hän haluaa pelastaa sinut ja antaa sinulle
iankaikkisen elämän. Elämä on todellisuudessa
lyhyt, vaikka se kestäisi sata vuotta, sitten
on edessä iankaikkisuus, joka ei lopu, vaan
jatkuu ja jatkuu.......loputtomiin.
Jumalan tahto on, ettei yksikään ihminen
hukkuisi (Joh.3:16), vaan että hänellä olisi
iankaikkinen elämä. Anna Jeesuksen pelastaa sinut. - tyhjänpäinen?
Kuinka niin tyhjänpäiväinen odottelu? Miksei tämäkin voi tapahtua kun kaikki muutkin krjoitukset on todistettavasti tapahtuneet?
- pikkupoikanen
tämä voisi konkreettisesti tapahtua. epäilyksiä?
olettamuksia?
häviikö uskovat yht äkkiä pois . vai miten ?
lähtee lentoon pilviin , ruumis ,henki vai molemmat? ?että ruumis kuolee yht äkkiä ja henki lähti vai?
vai miten se tapahtuu ? ei voi ymmärtää ?
näkeekö muut ihmiset tapahtuman. ?- pois vaan,
sitten teitä kyllä vituttaa kun Jeesus tuleekin takaisin ja heittää teidät siihen tuliseen järveen joka on valmistettu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Sitten huudatte tuskissanne:
"Voi, miten typerä olinkaan! Miksi en antanut Jeesuksen pelastaa itseäni kun oli minulla oli tilaisuus katua?!"
Mutta te olette kadotuksen omia, tuhoon tuomittuja. Enää teitä ei voida pelastaa, vaan te palatte ikuisesti tulessa ja tuskassa.
Ottakaa siis Jeesus vastaan jo tänään, huomenna voi olla jo liian myöhäistä.
KATUKAA! - filmejä
esim. Viimeisten päivien vaellus vai mikä se on. Kirjasarja kertoo aika hyvin.
Raamattu tieysti kertoo kaiken miten se tapahtuu.
Katso netistä myös TV7. Sieltä tulee opetusta myös. Radiossa on kanava Radio Dei. - fwfwewe
pois vaan, kirjoitti:
sitten teitä kyllä vituttaa kun Jeesus tuleekin takaisin ja heittää teidät siihen tuliseen järveen joka on valmistettu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.
Sitten huudatte tuskissanne:
"Voi, miten typerä olinkaan! Miksi en antanut Jeesuksen pelastaa itseäni kun oli minulla oli tilaisuus katua?!"
Mutta te olette kadotuksen omia, tuhoon tuomittuja. Enää teitä ei voida pelastaa, vaan te palatte ikuisesti tulessa ja tuskassa.
Ottakaa siis Jeesus vastaan jo tänään, huomenna voi olla jo liian myöhäistä.
KATUKAA!Kuulostaa siltä että kirjoittaja luulee olevansa parempi kuin muut. minä päöäsen taivaaseen ja te paskiaiset joudutte helvettiin lällälää..Missä myötätunto, ymmärrys ja rakkaus..Mä luulen että sä pääset meidän muiden kanssa helvettiin myös.
Ja kun Jeesus saapuu, silloin kaikki tulee kohdalleen:
Joh. 4:25
Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki"- tuleva...
maailman lopulla hakemaan omansa pois, ja heittämään helvettiin ikuiseen tuskaan ne, jotka eivät häntä seuraa. Ihan oikein se on. Jos olisin Jumala, menettelisin ihan samoin.
PALAKAA HELVETISSÄ PILKKAAJAT!!! - tuomitko?
tuleva... kirjoitti:
maailman lopulla hakemaan omansa pois, ja heittämään helvettiin ikuiseen tuskaan ne, jotka eivät häntä seuraa. Ihan oikein se on. Jos olisin Jumala, menettelisin ihan samoin.
PALAKAA HELVETISSÄ PILKKAAJAT!!!rakastakaa vihamiehiänne myös?
- kyllä uskon
Tämä maailma on niin suuri ihme ettei mitkään alkuräjähdykset saa tälläistä aikaan. Räjähdyksessä aina tuhoutuu ja en usko, että ihminen on muodostunut apinasta. Miksi sitten ne muut apinat olisivat olleet huonompia muuntumisessa ja jääneet vain apinoiksi.
Näitä kun mietin niin kyllä uskon ihmeeseen että Jeesus tulee takaisin. Jeesus on Vapahtaja ja syntien Sovittaja. - Se aito nig. ;)
Word mother fucker . ! jeesus tulee ja sä kuulet sen huudon vittu se tulee taivaasta ja näyttää mistä ne jäbät on siel tehty . pikku riimi vitun tiimi ei mikkää hiiri ( mikki ) ei tikki sun huules jossain vatin tuulest temmattu. klemattu paksa tuu mukaan vittu saatana suohon jumala kUUHUN ! vittu ny meen kirkkoon johonki pirkka lehteen ! moi ! LÄNSI-PUOLI ! ohut - SUOLI ! no moi ( SOI ) anna sen soida elastinen talossa huorat katossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184