Loytyisiko ihmisia, jotka olisivat valmiita harkitsemaan irrottautumista lansimaisesta oravanpyorasta ja muuttamaan kanssani vaikkapa autiolle saarelle, eramaahan tms. Eihan ihminen elaakseen tarvitse kovinkaan paljon. Olisi mielenkiintoista vaihtaa ajatuksia aiheesta.
sama@suomi24.fi
AUTIOLLE SAARELLE
3
553
Vastaukset
- Rontti
Mulla on ikava sitä lansimaista oravanpyöraa.
Kohta tulee vuosi täyteen Pohjois-Kreikkalaista elämaa. Taytyy myontaa, etta on siinakin puolensa. Suomessa asumisessa siis.
Onhan taa tietty vahan eri asia, kuin autiosaari. Mutta mun mielesta kaikkeen kyllastyy aikanaan.
Saasta vahan rahaa ja muuta pariksi kuukaudeksi, vaikka Thaimaahan. Jos siella kykenet olemaan tekematta mitaan lahes kokoajan, niin sitten se autiosaari voisi olla seuraava hyva kokemus.- jo lahes
kymmenen vuotta tekematta mitaan. Mita parin kuukauden lisa Thaimaassa merkitsisi?
Mutta siella autiolla saarella ei kylla selvia tekematta mitaan. Taytyy tehda lujasti tyota.
Kreikkakin menettelee, mutta siella on talvella kylma. - kasparov
jo lahes kirjoitti:
kymmenen vuotta tekematta mitaan. Mita parin kuukauden lisa Thaimaassa merkitsisi?
Mutta siella autiolla saarella ei kylla selvia tekematta mitaan. Taytyy tehda lujasti tyota.
Kreikkakin menettelee, mutta siella on talvella kylma.Oravanpyörää en ikävöisi,mutta ihmiselle on tärkeää löytää paikkansa ja funktionsa yhteiskunnassa. Itselläni on ainakin työelämässä suunnaton pätemisen tarve,joten en suostuisi luopumaan nykyisestä asemastani mistään hinnasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041821
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441579
- 1021523
- 801437
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241080- 691071
- 381022