Paljos sellanen kivipöytä maksaa, saiskos niitä käytettynä mistään?
Bilispöydän hinta?
5
1308
Vastaukset
- snookertuomari
Niitä on niin monen hintaisia. Mutta jos haluaa täysikokoisen ja kunnollisen kivilevy(pool)pöydän, niin pari donaa on sellainen hinta, että ainakin saa. Varmasti hyviä pöytiä saa halvemmallakin, mutta tuol.a nyt ainakin. Ja pikkusen pienempiä pöytiä (8' tai 7') saa tietysti myös selvästi huokeammin.
Käytettyjä ja niiden hintoja kannattaa sitten kysellä jostain muualta kuin täältä.
Sitten täytyy toki varata valuuttaa myös asennukseen.- cgj
ihan sellasta "tavallista" pöytää olen ajatellut, millä pystyy pelaamaan ysipalloo kasipalloo. En mittään poolipöytää tarvitse. Omakotitaloa vaan tässä rakentelen ja ajatellut pyhittää yhden huoneen biljardille.
- pate98
cgj kirjoitti:
ihan sellasta "tavallista" pöytää olen ajatellut, millä pystyy pelaamaan ysipalloo kasipalloo. En mittään poolipöytää tarvitse. Omakotitaloa vaan tässä rakentelen ja ajatellut pyhittää yhden huoneen biljardille.
Tiedoksi vaan että 8 ja 9-palloa pelataan poolpöydällä
- cgj
pate98 kirjoitti:
Tiedoksi vaan että 8 ja 9-palloa pelataan poolpöydällä
muistelen vaan, että noissa baareissa ne pöydät yleensä ovat pienempiä kuin se oikea pool pöytä. No jokatapauksessa sellainen pienempi riittää.
- jaahas.........
cgj kirjoitti:
muistelen vaan, että noissa baareissa ne pöydät yleensä ovat pienempiä kuin se oikea pool pöytä. No jokatapauksessa sellainen pienempi riittää.
Niitä kato kun on erikokoisia poolpöytiä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219