Loppu sitten ne pellepainit! BUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Kiitos, MTV3!
7
513
Vastaukset
- Badass.
SubTV ne lähetykset lopettaa, ei MTV3. Muutenkin lopeta tuo turhanpäiväinen spämmääminen.
- WorldLife
Huomaa ettet ole Einsteinin jälkeläinen. Mitä jos jättäisit asian sikseen kun et edes tiedä oikeaa kanavaa.
- Badass
WorldLife kirjoitti:
Huomaa ettet ole Einsteinin jälkeläinen. Mitä jos jättäisit asian sikseen kun et edes tiedä oikeaa kanavaa.
Suuntasitko tuon asian nyt minulle?
- Markiisi5
WorldLifen kommentti oli suunnattu alkuperäiselle kirjoittajalle, ei sinulle Badass.
- Badass
Ihmettelin vaan, kun reply oli minun viestistäni..
- AH AH AH AH AH AH AH AH!
Badass kirjoitti:
Ihmettelin vaan, kun reply oli minun viestistäni..
Eivät näytä olevan mitään älyn jättiläisiä nämä pellepainin ystävät. AH AH AH AH AH AH AH AH!
- Badass.
AH AH AH AH AH AH AH AH! kirjoitti:
Eivät näytä olevan mitään älyn jättiläisiä nämä pellepainin ystävät. AH AH AH AH AH AH AH AH!
Eipä taida sullakaan mitään älylahjoja olla, kun tuolla tavalla raiskaat Caps Lockia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295