keuruun terveysk.menin vatsataudin takia,papereissa luki /parkinsonin tauti)lensin pihalle.
keuruun arvauskeskus
4
1006
Vastaukset
- rumape
Etkö saanut edes lähetettä neurologille, vai tutkiko sinut neurologi. Entäpä saitko mitään parkinsonin tautia koskevaa materiaalia, paikallisen parkinsonkerhon yhteystietoja, lääkitystä tms.? Ei kertomasi kaltaista voi uskoa todeksi...
- tk asiakas
Nyt ei oikein juttu auennut. Oliko jo olemassa Parkinson diagnoosi vai tuliko dg vatsataudin sijasta, vai miten asia oli?
Empä usko kirjoittajan lentäneen yhdestäkään tk ulos Parkinson diagnoosin kuin vatataudinkaan vuoksi- parkinsonintauti
olen sairastanut 8 v parkinsonin tautia.
ja yleensä kun menen keuruulla arvauskeskukseen,
on sairaus mikä hyvänsä, (se kuuluu parkinsonin tautiin) siellä sanotaan, minun on hyvin vaikea puhua.minulle laitettiin oulun yo,sairaalasa hermo
simulaattori, johdot päänsisään laite rintaan voin itse säätää kaukosäätölaitteella kumpaakin puolata erikseen.tämä laite on hyvä puhe vaikeutui.
- MIES 58
Kirjoituksestasi kyllä käy selville,että Parkinsoni-
ntautisi on aikaisemmin diagnosoitu.Minulla on aivan
samankaltaisia kokemuksia,Parkinsonin piikkiin tunge
taan siihen selvästi kuulumattomia oireita.Tai sitten ei monetkaan lääkärit,ainakaan taudin alku-
vaiheissa tunnista tyypillisimpiäkään Parkinsonin
merkkejä!Neurologian erikoisalaahan se kyllä onkin!
Yhden asian tiedän kuitenkin neurologejakin paremmin.Sen,miltä tauti tuntuu omassa kehossani!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823