Jennifer ja Marc ovat suunnitelleet adoptoivansa lapsen Puerto Ricosta. Näin ainakin kirjoittaa Daily Mail (linkki alla). Pariskunta on huhujen mukaan yrittänyt tulla raskaaksi ja vielä villimmät huhut kuiskuttelevat Jenniferin joutuneen kokemaan useamman kuin yhden keskenmenon. Jennifer itse kieltää kuitenkin tuollaiset puheet.
Nimetön lähde myös kertoo, että Jennifer on selvittänyt eri orpokotien taustoja, jotta hän voisi olla varma adoptoivansa hyvämaineisesta orpokodista. Puerto Ricolainen lapsi on ollut harkinnassa siksi, koska Jennifer ja Marc haluavat lapsen, jolla on sama kulttuuritausta kuin heillä itsellään on.
Enemmän tietoa alla olevasta linkistä.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=421798&in_page_id=1773
J.Lo adoptoimassa Puerto Ricosta?
Erizo
0
541
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184