Mitä antaisitte kaksosmiehelle lahjaksi??
Mitä lahjaksi!
4
1099
Vastaukset
- etta jotta
elektroniikkaa :)
- anna jotain henkilökohtaista
Anna jotain henkilökohtiasta, kuten partavettä, upean solmion tai ensi- ilta liput teatteriin.
Mielestäni ei kaksosmies ole kiinnostunut elektroniikasta. Elektroniikkaa ehdottaisin neitsytmiehelle. Voi olla että sellaista neitsyt hankkii itse aivan tarpeeksi. En ole varma!
Voi olla, ett kaksospojan ei tule hankittua itse elekroniikkaa, ja että se sen vuoksi olisi hyvä lahjaehdotus. En ole varma asiasta! - Gem-86
Kaksosmies on melkoinen tutkijaluonne. Tämän olen huomannut (tutkimusretkelläni pitääkö horoskooppiluonteet todella paikkaansa) opiskelutovereistani ja muista tutuistani. Joku elektroniikka saattaa olla hänen mielestään vanhanaikaista. Hänellä on jo viimeisimmät uutuudet.
Kaksosmies haluaa todellisen tiedon lisäksi myös selvittää asioitten taustat. Fakta ei aina hänelle riitä, vaan häntä kiehtoo se mystisyys, joka pysäyttää hänet taidenäyttelyssä yksinkertaisenkin järvimaiseman kohdalla. Joku Salvador Dalin "Aika" taideteos ei häntä miellytä, koska se on liian osoitteleva tai jopa liian hyvällä tekniikalla maalattu.
Oman huoneeni seinällä roikkuu tuntemattoman tekijän kömpelösti maalaama "Sortunut lato". Usein se pysättää: Mitä ihmettä on tapahtunut aikojen kuluessa? Mitä kuuluu nykyään maalarille? Enemmän minuun vetoaa ihmisten kömpelöt yritykset kuin loistava "massatuotanto" laatu.
Osta hänelle lahjaksi vaikka taulu, jossa "Primavera" alaston ja talvenkestänyt koivu luo ensimmäisiä silmujaan.
Tai osta tietokirja, jonka on kirjoittanut hullu tiedemies, joka pystyy poimimaan tähdetkin taivaalta...- "anna jotain henkilöko...
Taulu, joka askarruttaa kaksosen ajatuksia - hyvä valinta!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih304569Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4681374Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771070Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä358991- 77903
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228794
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.45720Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707