oon aikeissa kansottaa altaani muutaman nuolimonnin lisäks sinineoneilla. kertokaapa kokemuksianne lajista te, joiden altaissa moisia veikkoja uiskentelee. hinta ja saatavuuskin kiinnostaa.
sinineontetrasta
1
290
Vastaukset
- 20 kpl
Minulla on uiskennellut puoli vuotta 20 kpl sinineontetroja 60 litran akvaariossa. Heidän seuranaan on kulmatetroja, kääpiörihmakala ja monni. Veden lämpötilana olemme pitäneet 26 astetta. pH:ta taikka kovuuksia emme ole pahemmin tarkkailleet alun jälkeen kun tuntuvat pysyvän nykyisillä toimilla tarvittavissa rajoissa. Joissain kirjoissa sanotaan sinineontetrojen olevan jotenkin vaativia tai vaikeampi hoitoisia mutta meillä ovat pärjäilleet hyvin ilman erityistä hyysäämistä. Syövät tavallisia hiutaleita ja tykkäävät kovasti putkimadoista. Aamuisin valon syttyessä on hassua kun ovat aivan värittömiä, mutta alkavat loistaa kun heräävät. Välillä loistavat kyljistä pelkästään sinistä, välillä mukana on neontetramaisesti punaistakin. Uivat melko tiiviinä parvena vaihtelevasti kaikissa kerroksissa. Ostin omat sinineontetrani Faunattaresta, mutta kyllä niitä löytää varmasti kaikista akvaarioliikkeistä, ainakin voi varmasti tilata heidän kauttaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682590
- 622552
- 681752
- 241577
- 201490
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91430- 151352
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81157- 251076