VAARALLISTA???????

onkohan?

hei
jouduin vaihtamaan marsuhäkin pohjan ohkaisempaan muoviin...parin yön jälkeen marsut/marsu oli syönut muovista n.10x10 cm palan kokonaan...
ennen eivät ole syöneet muovia!
voiko marsulle/marsuille olla tästä jotain haittaa...

mitä voisin laittaa pohjaksi niin isoon häkkiin kun haluan käyttää purua (ei ole haju haittaa)siittä...en halua pyyhkeitä...
ja muovi on ollut tähän asti hyvää kun on saanut nostaa niin ylös ettei marsut lennätä purua pois häkistä...ja ne näkevät myös läpi siittä???

voiko marsu kuolla siihen???

7

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murmelin

En ole varma ymmärsinkö oikein mutta jos marsut pääsevät syömään muovia eli se on sen verran ohutta, mitäs on sen alla pohjaa tukemassa. Lattia?

Marsut pääsevät silloin tällöin syömään muovia. Yhtään kuolemantapausta ei ole tiedossa mutta ripulia se voi kyllä aiheuttaa.

Vaihtoehdoksi muoville käy esim. maatilavaneri, vastaava öljymaalattu levy tai vahakangas.

• minä ja marsut

juu se on lattian päällä se muovi ja reunat ovat rappausverkkoa...
        pitää olla sillä lattia on laminaattia ja imee pissan joten se menisi pilalle!

hyvä että ei ole kovin vaaralista!

• minä vaan
        minä ja marsut kirjoitti:

juu se on lattian päällä se muovi ja reunat ovat rappausverkkoa...
        pitää olla sillä lattia on laminaattia ja imee pissan joten se menisi pilalle!

hyvä että ei ole kovin vaaralista!

Marsut voivat kuolla suoli tukokseen jos ne syövät muovia. EN suosittele että syötät sitämarsuillesi. Tarkoitan tuolla sitä että olisi viisaampaa jos ottaisit muovin pois ja vaihtaissit johonkin muuhun alustaan (ei puuhun)

• tilalle
        minä vaan kirjoitti:

Marsut voivat kuolla suoli tukokseen jos ne syövät muovia. EN suosittele että syötät sitämarsuillesi. Tarkoitan tuolla sitä että olisi viisaampaa jos ottaisit muovin pois ja vaihtaissit johonkin muuhun alustaan (ei puuhun)

Kokeile vaikka muovisia vuodevaatelaatikoita. Meillä ainakin Ikean Dilling-laatikot ovat välttyneet marsujen hampailta, purut eivät lennä laitojen yli ja ne on helppo siivota.

Toiset ovat väsänneet mm. Etolasta saatavasta aaltomuovista pohjan häkkeihinsä. Se on taivuteltavissa mutta silti niin paksua ettei marsuja kiinnosta.

Vahakangaskin kuulemma toimii. Ja sen voi pestä koneessa 40 asteessa.

• mitä on
        tilalle kirjoitti:

Kokeile vaikka muovisia vuodevaatelaatikoita. Meillä ainakin Ikean Dilling-laatikot ovat välttyneet marsujen hampailta, purut eivät lennä laitojen yli ja ne on helppo siivota.

Toiset ovat väsänneet mm. Etolasta saatavasta aaltomuovista pohjan häkkeihinsä. Se on taivuteltavissa mutta silti niin paksua ettei marsuja kiinnosta.

Vahakangaskin kuulemma toimii. Ja sen voi pestä koneessa 40 asteessa.

hei mitä se aaltomuovi on se alkoi kiinnostamaan , voisiko joku kertoa sen ominaisuuksista ja mistä sitä saa ja minlä hintaista se on???

kiitos!

• Marsunen
        mitä on kirjoitti:

hei mitä se aaltomuovi on se alkoi kiinnostamaan , voisiko joku kertoa sen ominaisuuksista ja mistä sitä saa ja minlä hintaista se on???

kiitos!

Selvisivätkö marsusi tuosta?

Meidän marsu söi tänäään atibiootti ruiskusta 1,5cm x 2mm palan muovia.Että jos sinun selvisivät eivätköhän minunkin.

• Anonyymi

Ei kyllä ne kuoli. Toppahousut joutui pukemaan kesän pakkasille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2610
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1440
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1086
    Aihe