Hei! Haluaisin mennä katsomaan Shakiran keikkaa, mutta en tiedä, meneekö liput kuinka nopeasti. Euroviisuissa meni niin nopeasti, että nyt aloin miettiä tilannetta. Myydäänkö todennäköisesti loppuun heti maanantaina...? Pitänee mennä siinä tapauksessa odottelemaan lippuja jo ennen yhdeksää. En ole aiemmin ostanut isoihin tapahtumiin lippuja, joten toivottavasti kokeneemmat voivat kertoa ja ennakoida. Onhan tuo varmaan yksi suurimmista tuollaisista tapahtumista Suomessa vuonna 2007, mutta sen verran ymmärrän, ettei yhtä hullu tilanne kuin euroviisujen kanssa. En haluaisi maksaa ylimääräistä, jos liput myydään äkkiä eli tuo 60-70 euroa on riittävän kova hinta.
Meneekö liput nopeasti?
Lilli-90
1
854
Vastaukset
- shakira_ass_shaker
nimittäin NIIN törkeän hintaiset liput että ihmettelen jos menevät nopeasti... Ruotsin keikan lippujakin on vaikka kuinka paljon jäljellä.
Mutta toisaalta, istumapaikat saattavat mennä nopeastikin. Jos haluaaa lähelle lavaa niin kandee toimia nopeasti kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358