kuulokkeista kuulisin mielellään kannattaako tollaiset tilata kuuluuko musiikki puhtaasti (basso onko terävä entä diskantti)??
Kokemuksia Sennheiser RS 120
3
1314
Vastaukset
- elina
kyllä kuuluu
- kuuntele
Itse olin muutama vuosi sitten Hifi-messuilla kuuntelemassa juuri langattomia Sennheiser-kuulokkeita ostoa varten. Satuin kuitenkin kuuntelemaan myös saman valmistajan langallisia malleja ja lopputuloksena luovuin langattomuudesta paljon paremman äänenlaadun vuoksi.
- 1223
jos et vielä ole löytänyt kuulokkeita ni sr 120 on siedettävä valinta mutta mun kyseiset lähti takasin kauppaan kun satavuotta vanhat kossi tnt77 päihitti kyseiset mennen tullen sennheiserie ääni ailahtelee joten krittisesti arvioiden ,kuulokkeissa pitää olla piuha jos hakee laatua ja jos haluaa vaa mökää ni snnheiserit on kai ok mutt kannattaa muistaa makuasioista ei kannata tapella,kossi porta proillakin menee eteepäin hyvin jos äänen kuuleminen on pääasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 691230
- 1151119
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12861- 34836