Netti- tai televisiodeittiin on turha laittaa ilmoitusta, sillä naiset yleensä haluavat, että heidän ilmoituksiinsa vastataan, jotta he voivat kuoria kerman päältä. Chatista on ihan turha etsiä seuraa. Suurin osa ihmisistä on niin pinnallisia, ulkonäkökeskeisiä, että ei merkitse mitään, vaikka toisen kanssa olisi kuinka helppo puhua. Vaikka jutellessa synkkaisi kuinka hyvin, et ole mitään, ellet ole tarpeeksi näyttävän näköinen. "Niin ihastunut" nainen voi hylätä miehen kuin rätin, jos mies ei ole tarpeeksi komea.
Koska ihmiset ovat pinnallisia, on oikeastaan järkevintä olla yksin. Kuitenkaan se ei ole se, mitä haluaisi, mutta seuranhakuun ei ole mitään järkevää paikkaa. Älkää viitsikö heittää kliseitä kirjastosta, lenkkipolusta, harrastuksista, kouluista ja työpaikoista, tiedän ne valheiksi.
Ihmiset hakevat seuraa baareista. Minäkin istun siellä usein, mutta en juo viinaa. En halua tanssia, vaan haluaisin jutella. En halua musiikin soivan kovalla enkä naisten olevan räkäkännissä. Näillä ehdoilla ei voi löytää mistään ketään.
Kahviloissa on vain nuoria tyttöjä tai pariskuntia, samoin rauhallisemmissa baareissa. Ns. seuranhakupaikat ovat iskupaikkoja, joissa pyöritetään tanssilattialla persettä ja haetaan pelkkää seksiä. Moni on kuulemma löytänyt niistä kumppaninsa, mutta ei ole kovin lupaava suhteen alku. Jos ihmisen pitää kumppania etsiessään vetää päänsä turraksi viinalla, millaista ihmistä hän on hakemassa? Onko parisuhde jo alussa niin helvettiä, että ihmisen pitää olla helvetin sekaisin toisen ihmisen löytääkseen?
Aina kuulee valitusta, että kunnon miehiä ei ole. Sellaisia kyllä on, mutta mistä me kunnon miehet löydämme kunnollisia naisia? Mitä me voimme tehdä, kun ilmoituksiimme ei vastata ja meitä ei edes haluta huomioida, vaikka itse yritämme olla aktiivisia? Silloin kun mies uskoo omiin periaatteisiinsa ja haluaa kohdella naista tasa-arvoisesti, hänet on tuomittu yksinäisyyteen, ikuisesti. Kun ei pelaa niiden säännöillä, ei ole mitään mahdollisuuksia. Puhdas painonnostaja on urheilullisten sääntöjen mukaan parempi kuin mömmöjä ikänsä vetänyt tyyppi, mutta kun mömmöjä vetänyt tyyppi tulee lavalle ja nostaa ME-raudat, ihmiset taputtavat käsiään. Puhdas urheilija jää tulosluettelon hännille, hiljaisuuteen, koska ei suostu muuttumaan koneeksi ollakseen ihmisten mestari.
Ne sanovat helvetiksi sitä, missä kidutetaan niitä, jotka ovat valinneet väärin. Minun mielestäni helvetti on siellä, missä ihminen joutuu kärsimään siitä, että toimii oikein.
ikuisesti yksin
13
1644
Vastaukset
- itsesi
uneen tai ota viinaa ja tee sama, sun valinta.
- selvinpäin
...olen aina vaikka käyn baareissa.
Et ole osunut kohdalle kun mielestäni kaikki miehet ovat vähemmän tai enemmän kännissä olleet.
On meitä olemassa jotka arvostavat sinun lailla ajattelevia, on vain niin vaikeaa löytää.
Itse olen muutaman kuukauden etsinyt sitä jotain ja mulla ei ole montaa mahdollista paikkaa etsiä kun on lapsi olen vapaa silloin kun hän on isällään.
Odotan kuitenkin kesää jos vaikka jostain puistosta ,uimarannalta tms. se jokin tulisi.
Usko elämään ja yritä nauttia siitä, iloset ihmiset huomataan ja hymyyn vastataan.ps.ei naiset kiinnostu jos mies on allapäin, tai masentunut- VeToSa
"Usko elämään ja yritä nauttia siitä, iloset ihmiset huomataan ja hymyyn vastataan.ps.ei naiset kiinnostu jos mies on allapäin, tai masentunut "
Aivan. Niille joilla on, annetaan. Ja niiltä, joilla ei ole, otetaan pois sekin vähä mitä heillä on. Eli matteus-vaikutuksen vähentämiseksi olisi syytä etsiä keinoja pysytellä iloisena. Vaikka se sattuisikin.
- Pinnallinen N
Kyllä, olemma kaikki pinnallisia jossakin suhteessa, niin minä kuin sinäkin. Ongelmahan on kuitenkin se, että millä perusteella jonkun toisen voi leimata itseään pinnallisemmaksi. Kirjoituksestasi saa hieman sellaisen kuvan, että nostat itsesi jalustalle kaikkien muiden yläpuolelle.
Kritisoit baarikulttuuria, viinaa, yhdenyönjuttuja. Miksi sitten kuitenkin käyt baareissa, kannattamassa kyseistä elämäntapaa? Hyvä on, et juo etkä hae seksiä, vaan jutteluseuraa. Kai ymmärrät, että omia kriteereitäsi vastaavaa seuraa löydät harvoin baarista?
Ja kyllä sinäkin sen varmasti tiedät,että etsimiäsi ihmisiä löytyy. Eivät he siellä baarissa ole. Olkootkin sitte klisee puhuttaessa lenkkipoluista ja muista harrastuksista, mutta eivät kai kliseetkään tyhjästä synny?
Kyllä sinäkin vielä löydät etsimäsi. Ja tuosta helvetistä puheen ollen, et sinä omien "oikeiden" tekojesi takia kärsi, vaan sen takia, että huolehdit liikaa muiden "vääristä" teoista. Tietynlaista pinnallisuutta ja tekopyhyyttä kai sekin. Mutta niin kuin sanottua, me kaikki olemme pinnallisia.- pikkinikki
"Kirjoituksestasi saa hieman sellaisen kuvan, että nostat itsesi jalustalle kaikkien muiden yläpuolelle."
En nosta itseäni kaikkien muiden yläpuolelle. En petä ketään, en käytä viinaa tekosyynä typerille teoille, en ole väkivaltainen ja en halua käyttää ketään hyväksi. Jos sellainen mies ei kelpaa naisille, niin kyllähän silloin jossakin on jotain vikaa.
"Miksi sitten kuitenkin käyt baareissa, kannattamassa kyseistä elämäntapaa?"
En kannata kyseistä elämäntapaa. Etsin sieltä ihmistä, koska se on ainoa seuranhakupaikka suomalaisessa yhteiskunnassa. Ne lenkkipolut ym. ovat paskapuhetta.
"Ja tuosta helvetistä puheen ollen, et sinä omien "oikeiden" tekojesi takia kärsi, vaan sen takia, että huolehdit liikaa muiden "vääristä" teoista."
Ei. Jos löytäisin ihanan naisen, minua ei oman seuranhakuni osalta enää kiinnostaisi yhtään, millaisia ihmisiä baareissa käy ja deiteissä pyörii. En siis todellakaan kärsisi siinä tapauksessa. Luuletko tosiaan, että ei ole paha olo, kun oikein toimimisesta on rangaistuksena yksinäisyys? - Pinnallinen N
pikkinikki kirjoitti:
"Kirjoituksestasi saa hieman sellaisen kuvan, että nostat itsesi jalustalle kaikkien muiden yläpuolelle."
En nosta itseäni kaikkien muiden yläpuolelle. En petä ketään, en käytä viinaa tekosyynä typerille teoille, en ole väkivaltainen ja en halua käyttää ketään hyväksi. Jos sellainen mies ei kelpaa naisille, niin kyllähän silloin jossakin on jotain vikaa.
"Miksi sitten kuitenkin käyt baareissa, kannattamassa kyseistä elämäntapaa?"
En kannata kyseistä elämäntapaa. Etsin sieltä ihmistä, koska se on ainoa seuranhakupaikka suomalaisessa yhteiskunnassa. Ne lenkkipolut ym. ovat paskapuhetta.
"Ja tuosta helvetistä puheen ollen, et sinä omien "oikeiden" tekojesi takia kärsi, vaan sen takia, että huolehdit liikaa muiden "vääristä" teoista."
Ei. Jos löytäisin ihanan naisen, minua ei oman seuranhakuni osalta enää kiinnostaisi yhtään, millaisia ihmisiä baareissa käy ja deiteissä pyörii. En siis todellakaan kärsisi siinä tapauksessa. Luuletko tosiaan, että ei ole paha olo, kun oikein toimimisesta on rangaistuksena yksinäisyys?Luulet siis, että oikein toimimisestasi automaattisesti tulee rangaistukseksi yksinäisyys. Kyllä yksinäisyys on useampien tekijöiden summa. Ehkä on jotain, mitä voisit tehdä paremmin, ehkäpä jotain, jonka voisit tehdä vähemmän oikein?
Surullista tosiaan on, että pidät baaria ainoana suomalaisena seuranhaku paikkana. Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt, mutta kyllä sitä seuraa on aina muualtakin löytynyt. Ja jopa parempaa sellaista.
Sanotaan nyt vaikka niin, että ihminen ansaitsee kaltaistaan seuraa. En yhtään ihmettele, jos tuolla asenteella et ole löytänyt mieleistäsi seuraa.
"En petä ketään, en käytä viinaa tekosyynä typerille teoille, en ole väkivaltainen ja en halua käyttää ketään hyväksi. Jos sellainen mies ei kelpaa naisille, niin kyllähän silloin jossakin on jotain vikaa."
Noillako kriteereillä miehen kuin miehen pitäisi kelvata naiselle? Voi kuule, kyllä se on paljon muutakin. Toki nuo ominaisuudet ovat hyvin arvostettavia, mutta et kai tosissaan voi olettaa niiden korvaavan kaiken muun?
Kyllä, jossain on nyt pahasti vikaa. Ehkä naisissa, ehkä sinussa, ehkä koko maailmassa. Kieriskele vain itsesäälissäsi, se auttaakin joka asiassa reilun askelen eteenpäin. - pikkinikki
Pinnallinen N kirjoitti:
Luulet siis, että oikein toimimisestasi automaattisesti tulee rangaistukseksi yksinäisyys. Kyllä yksinäisyys on useampien tekijöiden summa. Ehkä on jotain, mitä voisit tehdä paremmin, ehkäpä jotain, jonka voisit tehdä vähemmän oikein?
Surullista tosiaan on, että pidät baaria ainoana suomalaisena seuranhaku paikkana. Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt, mutta kyllä sitä seuraa on aina muualtakin löytynyt. Ja jopa parempaa sellaista.
Sanotaan nyt vaikka niin, että ihminen ansaitsee kaltaistaan seuraa. En yhtään ihmettele, jos tuolla asenteella et ole löytänyt mieleistäsi seuraa.
"En petä ketään, en käytä viinaa tekosyynä typerille teoille, en ole väkivaltainen ja en halua käyttää ketään hyväksi. Jos sellainen mies ei kelpaa naisille, niin kyllähän silloin jossakin on jotain vikaa."
Noillako kriteereillä miehen kuin miehen pitäisi kelvata naiselle? Voi kuule, kyllä se on paljon muutakin. Toki nuo ominaisuudet ovat hyvin arvostettavia, mutta et kai tosissaan voi olettaa niiden korvaavan kaiken muun?
Kyllä, jossain on nyt pahasti vikaa. Ehkä naisissa, ehkä sinussa, ehkä koko maailmassa. Kieriskele vain itsesäälissäsi, se auttaakin joka asiassa reilun askelen eteenpäin."Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt, mutta kyllä sitä seuraa on aina muualtakin löytynyt."
Niin. Pelaat säännöillä, joilla minä en pelaa.
"Sanotaan nyt vaikka niin, että ihminen ansaitsee kaltaistaan seuraa."
Ansaitset pelimiehesi.
"Noillako kriteereillä miehen kuin miehen pitäisi kelvata naiselle?"
Arvomaailmasi on pahasti vinksallaan. Kuulut naisten enemmistöön. Juuri sinun kaltaistesi takia olen yksin. Suomalainen yhteiskunta on pinnallisuudessaan sairas ja olet siihen osasyyllinen.
"Kieriskele vain itsesäälissäsi, se auttaakin joka asiassa reilun askelen eteenpäin."
En koskaan muutu kaltaiseksesi. Joskus vielä huomaat, että valinnoilla on hintansa, myös doping vaatii veronsa. - Pinnallinen N
pikkinikki kirjoitti:
"Itse en ole koskaan baareissa viihtynyt, mutta kyllä sitä seuraa on aina muualtakin löytynyt."
Niin. Pelaat säännöillä, joilla minä en pelaa.
"Sanotaan nyt vaikka niin, että ihminen ansaitsee kaltaistaan seuraa."
Ansaitset pelimiehesi.
"Noillako kriteereillä miehen kuin miehen pitäisi kelvata naiselle?"
Arvomaailmasi on pahasti vinksallaan. Kuulut naisten enemmistöön. Juuri sinun kaltaistesi takia olen yksin. Suomalainen yhteiskunta on pinnallisuudessaan sairas ja olet siihen osasyyllinen.
"Kieriskele vain itsesäälissäsi, se auttaakin joka asiassa reilun askelen eteenpäin."
En koskaan muutu kaltaiseksesi. Joskus vielä huomaat, että valinnoilla on hintansa, myös doping vaatii veronsa.Paljon muuta tähän ei enää voi sanoa kuin että olet katkeroitunut, ja pahan kerran.
Ilmeisesti olet niin yli-ihminen, että kykenet määrittämään minut ja arvoni koskaan edes tapaamatta minua.
Kirjoititko tälle palstalle vain todetaksesi, että naiset ovat pinnallisia?
Mitään vikaa et näemmä pysty löytämään itsestäsi? Anteeksi nyt vain, mutta on hieman vaikea uskoa, ettet nosta itseäsi tässä asiassa muiden ihmisten yläpuolelle.
Huipulla tuulee. - Muakaan ei pompotella
Pinnallinen N kirjoitti:
Paljon muuta tähän ei enää voi sanoa kuin että olet katkeroitunut, ja pahan kerran.
Ilmeisesti olet niin yli-ihminen, että kykenet määrittämään minut ja arvoni koskaan edes tapaamatta minua.
Kirjoititko tälle palstalle vain todetaksesi, että naiset ovat pinnallisia?
Mitään vikaa et näemmä pysty löytämään itsestäsi? Anteeksi nyt vain, mutta on hieman vaikea uskoa, ettet nosta itseäsi tässä asiassa muiden ihmisten yläpuolelle.
Huipulla tuulee.vastauksia aloittajalle. Jokainen sun perusteluista ontuu pahasti ja kun aloittaja heittää lisää vettä myllyyn, sä alat latelemaan kuluneita lässytyksiä katkeroitumisesta ja muusta, jotka on naisilla suosittuja keinoja silloin, kun ollaan keskustelussa jäämässä miehelle alakynteen. :)
- ---------
Kelpaako itsellesi esim xxl kokoinen nainen? Jos ei, niin ehkäpä kannattaisi laskea rimaa, tai edes lopettaa ruikuttaminen.
- pikkinikki
"Kelpaako itsellesi esim xxl kokoinen nainen?"
Totta kai, jos hän on mukava, rehellinen ja hänen kanssaan on helppo olla. En etsi naista ulkoisten kriteerien mukaan.
Veit ikäänkuin sanat suustani. Hyvä kirjoitus ja asiaa joka sana.
- mari-
Olisin voinut lukea tuota sinun tekstiäsi vaikka kuinka kauan. Kuullostat niin mielettömän suloiselta pojalta - siun ajatukset ovat todella järkeviä. Just tuollaisia ihmisiä mie toivoisin tuntevani, mutta ilmeisesti etsiskelen aivan vääristä paikoista. Joskun mietin, että menen seurakunnan järjestämiin tilaisuuksiin, mutta totesin sitten, että ikäiseni ihmiset jotka menevät sinne mielummin kuin baariin ovat ehkä sitten liian hengellisiä.. Olen kyllä uskonnollinen, mutta niin siinä vain sitten kävisi.. :( Etsin varmaan ikuisesti samanhenkisiä ihmisiä..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136