onko täällä kukaa joka barffaisi dogiaan?
Olen kiinostunut siitä ja haluaisin kuulla kokemuksia ja millaisessa määriä menee lihaa ja kasvissoseista? Että osaisin sitten arvioida omieni koirien ruuuat.( Että joudunko ostamaan uuden pakkasen)
barffi
6
756
Vastaukset
- Barf
Joudut ostamaan uuden pakkasen, ja jäämään pois töistä/opiskelupaikasta, jotta voit barffata Doggiasi! On koko päivä työtä!
Ihmettelen suuresti, kun on kuivamuonatkin keksitty, kuin joku haluaa alkaa moiseen...- 5986
minulle koirien terveys on kuitenkin se pää asia ja en pääse kuivaruualla koskaan siihen tavoitteeseen kun barffin kanssa...
Olkoon se sitten koko päivä työtä... - on ihan
5986 kirjoitti:
minulle koirien terveys on kuitenkin se pää asia ja en pääse kuivaruualla koskaan siihen tavoitteeseen kun barffin kanssa...
Olkoon se sitten koko päivä työtä...epävärmaa kummalla tavalla pääsisit parempaan tulokseen.
- 5986
jos teillä ei ole kokemusta barfista niin en kaipaa muun laisia vastauksia ollenkaan..
Jokainen päätää millä koiransa ruokkiin... - vaihtamaan
foorumia: www.tanskandoggi.takaisin.fi sieltä löytyy sitä asiallista keskustelua tästäkin aiheesta.
- myöhässä.. :D
mutta kaikille muillekkin suosittelen GOOGLEn käyttöä. Ei tarvitse kysellä ja ootella sitte vastauksia,kun ne löytää itsekin googlella.. :)
http://www.koirakopla.com/koiratietoa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985