Onko mahdollista ratkaista

Harrastelija73

3

971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahdoton.

Jos vain hermot kestää, tauluna se on mahtava.

• vinkkiä

*Jos palat on useammassa pussissa, niin ne todennäköisesti on palapelin osakokonaisuuksia.
      *Paloista kannattaa myös katsoa näkyykö niissä painopaperin "juonteita", siis että näkisi vaaka/pystysuunnan.

• vinkkejä

Olen lajitellut nämä "vihjeettömät" palat ensin värisävyjen perusteella ja sitten muodon. Esim "tiimalasin" muotoiset erilleen muista ja ne "jalalliset" joilla on pää ja ne pelikorttien padan muotoiset lisukkeet alla, erikseen. Sekä vielä ne joilla ei ole kuin yksi jalka (kaksi "nuppia" kulmittain ja kaksi monttua kulmittain vierekkäisten palojen nupeille). Joillain valmistajilla on myös niitä, joilla on pelkkiä nuppeja ja myös sellaisia paloja, joissa ei ole kuin monttuja eli näyttävät neliapiloilta.

Sitten olen alkanut etsiä paloja kulmista. Missä vaan kaksi palaa muodostaa kulman, niin olen yrittänyt etsiä siihen kolmatta. Tarvittaessa olen kokeillut järjestelmällisesti joka ikisen palan. Ensin katsonut muodon ja värin ja sitten alkanut sovittaa. Nupin viereiset olkapäät antavat myös vihjettä. Miten pitkät, kuinka kaarevat?

Aika äkkiä silmä harjaantuu ja tulee rutiini. Muista välillä tehdä jotain muutakin ja nousta pois palapelin äärestä. Varsinkin jos tuntuu juuttuvan paikoilleen. Juotuasi kupillisen kahvia ja palatessasi huomaatkin, että etsimäsi pala onkin aivan vieressä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7465
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5404
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      258
      4612
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4515
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2695
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2358
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2333
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2332
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe