Edullisia harrastuksia/kerhoja lapsille vantaalla?

-Milla-

Onko vantaalla olemassa suht kohtuuhintaisia harrastuksia lapsille?
Esimerkkinä: Jalkapallo olisi kahdelta lapselta reilu 200€ kk,mikä on yksinhuoltajalle aika kova paikka.
Kuitenkin olisi mukava,jos lapset pääsisivät harrastamaan ilman että kotona ei sitten muuhun rahaa jäisikään..

Milla

13

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitä toki

Seurakunnat järjestävät kouluikäisille lapsille monenmoisia kerhoja, jotka ovat halpoja taikka kokonaan ilmaisia.

• partio

on edullista. Jäsenmaksulla 26 E kokoontumiset 1 krt vko ja leireistä yms. maksu ylöspidosta. Meillä 6-20E leiristä.

• koulut

n. 100-150 € lukukausi eli n. 200 - 300 € vuosi.

• kuviksen rakastaja

mistä löytyisi kuvista ?

• kerhonohjaaja

Hei!
      Minä olen kerhonohjaaja Espoon tuomiokirkkoseurakunnalla, ja voin kyllä sanoa, että lapset pitävät kerhoista.
      Ei ole kovinkaan sitovaa, ja me ohjaajat kuuntelemme kerholaisten mielipiteitä ja toiveita.
      Kerho, jota pidän, on täysin ilmainen.

• kohtuus

Missä vantaalaisessa seurassa noin hirveät kk-maksut. Meillä kolme lasta pelaa jalkapalloa Helsingissä, eikä todella lähelläkään tuollaisia kk-maksuja yhdelläkään. Vertaile nyt ihmeessä eri seurojen hintoja!

• vaihtoehtoja

edullisia ovat myös paini ja VPK:n nuorisojaosto.

• edullisia

lajeja useampiakin .Palloilut -sähly,koripallo,lentopallo jne.

• Sulkapallo

Sulkapallo on suht edullinen harrastus; kalenterivuoden pelaa n. 25 eurolla. Tähän täytyy sitten lisätä pallojen ja mailojen hinnan, mutta aloittelijoilla pallot kestää aika pitkään ja hyvällä mailalla pelaa monta vuotta. Kasvuiässä olevien lapsien kannalta harrastus voi muodostua hieman kalliimmaksi, kun jalat kasvavat niin nopeasti että tuntuu joutuvan ostamaan uusia sisäpelikenkiä jatkuvasti. Itse olen myös tuon partion kannalta, hyvä harrastus sekin.

• Partiotar

Partio on erittäin edullinen harrastus, ainakin jos kaikille kesäretkille ei lähde.
      Hinta on noin 30e vuodessa, ja sillä saa jäsen lehden. sitten vielä paita ja huivi siihen niin ei paljon maksa :)
      Halpa hauska harrastus josta saa uusia ysttäviä

http://www.varty.fi/index.php?ryhma=1&sivu=4
      Infoa

• vielä.

Ainoa pakollinen maksu on siis jäsenmaksu. Sisältää siis lehden ja vakuutukset leireille.
        Huivin saa seurakunnasta ja merkit. Paitoja löytyy käytettynä tai maksaa 40 e partiokaupassa. Ja leirit ovat usein verrattain edullisia.

• Lpkj
        vielä. kirjoitti:

Ainoa pakollinen maksu on siis jäsenmaksu. Sisältää siis lehden ja vakuutukset leireille.
        Huivin saa seurakunnasta ja merkit. Paitoja löytyy käytettynä tai maksaa 40 e partiokaupassa. Ja leirit ovat usein verrattain edullisia.

Moi,

Huivikäytännöt riippuvat ihan lippukunnista, mutta joissakin sen joutuu ostamaan itse, ei siis saa seurakunnasta tai mistään muualtakaan. Partio ei ole seurakunnan toimintaa, mutta jotkut lippukunnat ovat tosin uskonnollisemmin suuntautuneita kuin toiset. Toisissa taas uskonto ei näy mitenkään. Joka tapauksessa huivin hinnaksi tulee vain 5-10 e ja se kestää hyvin käytettynä läpi koko partiouran.

Suosittelen itsekin lapsellesi lämpimästi partiota. Lisätietoja kannattaa katsoa Suomen partiolaisten sivuila www.partio.fi ja etsiä sitä kautta yhteystietoja oman asuinpaikkasi lähimmistä lippukunnista.

• jokujokujokujokujoku23

wau kerho olis ilmainen mee sivulle wau.ry olis kerho 2 x viikossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe